بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
کد خبر : ۱۲۹۴۱۱
عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، با اشاره به برنامه مجلس برای تدوین طرح دو فوریتی کمک به مردم فلسطین، گفت: عزم نمایندگان برای افزایش کمک به مردم فلسطین بسیار جدی است.

ابراهیم آقامحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، از برنامه نمایندگان مجلس برای تدوین طرحی دو فوریتی برای کمک به مردم فلسطین خبر داد و گفت: این طرح هفته آینده تدوین نهایی می‌شود و پس از آنبه‌ احتمال زیاد به سرعت در دستور کار صحن علنی مجلس قرار می‌گیرد.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی، در تشریح طرح دو فوریتی کمک به مردم فلسطین، افزود: با تصویب این طرح دولت می‌تواند اقدام به ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه و تجهیزات نظامی به مردم فلسطین در غزه و کرانه باختری کند.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی تجهیز کردن مردم کرانه باختری برای مبارزه با رژیم صهیونیستی، افزود:‌ به‌طور حتم تقویت نظامی مردم فلسطین می‌تواند به افزایش فشار بر رژیم اشغالگر قدس بیانجامد، از این رو مجلس شورای اسلامی به‌دنبال تحقق این موضوع است.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، با بیان اینکه عزم نمایندگان مجلس برای افزایش کمک به مردم فلسطین بسیار جدی است، گفت: طرحی دو فوریتی برای کمک به مردم فلسطین قطعا به سرعت در کمیسیون مربوطه و مجلس تصویب می شود./

اشتراک گذاری :
ارسال نظر