بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
کد خبر : ۱۳۰۰۷۴
مشاور فرهنگی رئیس جمهور با دفاع از ادبیات روز گذشته رئیس جمهور در جمع سفرا و نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور، گفت: رئیس جمهور دیروز صریح بودند.

حسام‌الدین آشنا در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ادبیات روز گذشته رئیس جمهور و انتقاداتی که به این ادبیات از سوی موافقان و مخالفان دولت وارد شده است و این‌که برخی معتقد بودند دیروز رئیس جمهور عصبانی بوده است، تاکید کرد: به نظر بنده رئیس جمهور عصبانی نبود، ولی صریح بود.

آشنا در پاسخ به این سوال که برخی ادبیات روز گذشته رئیس جمهور را شبیه به ادبیات رئیس جمهور پیشین عنوان کرده‌اند بار دیگر تأکید کرد که به نظر بنده رئیس جمهور عصبانی نبود، ولی صریح بود.

به گزارش ایسنا، رئیس جمهور در سخنان روز گذشته خود با انتقاد از کسانی که از مذاکره می‌ترسند عنوان کرده بود:" آنها که از مذاکره می‌ترسند بروند به جهنم". این ادبیات رئیس جمهور در طول دو روز گذشته با واکنش موافقان و مخالفان رئیس جمهور در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است. 

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷
رییس جمهور دمش گرم حرف حق را میتوان به چند لفظ بیان کرد همانطور که بنده با لفظ محلی گفتم دمش گرم میتونستم بگم افرین یا احسنت .بهتره مسئولین دولت هر از چند گاه به زبان محلی نه کتابی سخن گویند . اقای لاریجانی نیز باید با اقای روحانی همکاری کند تا مملکت بپا شود .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶
هیچ وقت و در هیچ شرایطی نباید ادبیاتی به کار رود که در شأن ملت بزرگ ایران نباشد، مخصوصا از زبان نمایندگان ملت. آقای روحانی جدی هستند یا عصبانی ، رئیس جمهورند و جلوی چشم