بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۲
با بخشنامه روزهای اخیر شرکت هواپیمایی لوفت هانزا به عنوان یکی از مهم‌ترین ایرلاین‌های غربی، می‌توان بار دیگر متوجه خصومت این کمپانی‌های غربی با افزایش فعالیت‌های مبتنی بر تجارت بین‌الملل از سوی مردم کشورمان شد.
کد خبر : ۱۳۸۲۷۳
به گزارشافکارنیوز،اگرچه پس از توافقنامه ژنو و تلاش های دیپلماتیک کشورمان در عرصه های مختلف بخصوص مراودات خارجی کشور در حوزه اقتصادی رشد و رونق قابل توجهی داشته است اما هنوز هم برخی کشورهای غربی در تلاش هستند به هر نحو ممکن از توسعه این فعالیت ها جلوگیری کنند.

اگرچه برخی تجار کشورمان از سالها قبل اعلام می کردند که برخی بانک های کشورهای همسایه از آنها تعهد می گیرند که حق استفاده از خدمات کارت های بین المللی خود را از درون ایران ندارند اما این موضوع در خصوص بسیاری از اقدامات تجارت بین الملل منتفی بود.

اما با بخشنامه روزهای اخیر شرکت هواپیمایی لوفت هانزا به عنوان یکی از مهمترین ایرلاین های غربی، می توان بار دیگر متوجه خصومت این کمپانی های غربی با افزایش فعالیت های مبتنی بر تجارت بین الملل از سوی مردم کشورمان شد.

بر اساس این بخشنامه که طی روزهای اخیر برای آژانس های مسافرتی موجود در کشورمان ارسال شده و نسخه ای از آن به دست صبحانه رسیده ، اعلام شده است که پرداخت توسط Credit Card از داخل ایران غیر قابل قبول بوده و استفاده از کارت اعتباری از گزینه های پرداخت این شرکت و هواپیمایی اتریش در داخل ایران حذف شده است.

لوفت هانزا ممنوعیت خرید

این شرکت هواپیمایی در ادامه این بخشنامه غیرقانونی خود تاکید کرده است که در صورت هر گونه استفاده از کارت های اعتباری بین المللی توسط آژانس های ایرانی هیچ راه حل به جز بدهکار منظور کردن همان مبلغ پرداختی توسط آژانس وجود ندارد و عملا این پول پرداختی، هدر می رود.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
یک مسئول ارزی بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۲
آخه شما که اخبار را می نویسید اگر روند کاری را نمی دانید نباید حرفی بزنید لااقل از امور بین الملل بانکی بپرسید بعد حرف بزنید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
چرا دروغ می نویسی خوبه متن اصلیش هست تو متن اصلی گفته شرکتهایی که کارت کردیت صادر کردند تبادلات رو قبول ندارند چون شفاف نمی دونند خوب این وسط ایرلاین چه تقصیری داره ؟؟ دیگه دستتون با این ترجمه های جهت دار برا خیلیا رو شده
سالار
United States of America
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
آقا خب نمیخاد کار کنه مگه زوره اونا که نیازی ندارن ماییم که منت میکشیم. استفاده از کارتهای امریکایی اعتباری برای اتباع و اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی ممنوعه کارت خود بنده رو یه ای تی ام امریکایی توقیف کرد