بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰
کد خبر : ۱۴۲۰۸۴

علم الهدی: احمدی نژاد عوضی رفت، مرد و تمام شد
آیت الله علم الهدی در حاشیه پنجمین همایش همگرایی اصولگرایان در جمع خبرنگاران در ارزیابی نسبت به وحدت اصولگرایان گفت: ما اگر بر همان اصولی که ادعاداریم ایستادگی کنیم همگرایی تضمین شده است.

به گزارش ایسکانیوز او همچنین در خصوص اظهارات مقام معظم رهبری مبنی بر اقدامات نابخردانه کسانی که دستاوردهای علمی کشور را نادیده می گیرند گفت: اینها چون وابسته به غرب هستند و دل و فکرشان به آنجا وصل است قدرت تشخیص واقعیت کشور را ندارند. به همین دلیل حضرت آقا آنها را نابخردانه توصیف کردند.

علم الهدی در پاسخ به سوالی در خصوص ورود جریانی افراطی به مجلس خبرگان رهبری گفت: مجلس خبرگان رهبری صد در صد دینی است و وابسته به مبانی اعتقادی مردم است. این جریان در عرصه های سیاسی قابل تنظیم نیست و افراد اگر بخواهند در مباحث سیاسی یک جریان این را به بازی بگیرند دین مردم را به بازی گرفته اند.

امام جمعه مشهد در خصوص حاشیه سازی جریانهای نفوذی برای دولت گفت: این دولت مورد وثوق جریان هایی قرار گرفته که در نظر دارند قدرت دولت را ابزاری برای تجدید حیات سیاسی خود کنند، اینها در فتنه 88 دچار مرگ سیاسی شده اند و حالا بدنبال تجدید حیات سیاسی هستند. دولت و رئیس جمهوری باید فکر کنند اینگونه گرده اشان را زیر پای این افراد قرار ندهند.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر طرح موضوع برگزاری همه پرسی از سوی رئیس جمهوری گفت: متاسفانه بحث همه پرسی یکبار از سوی بنی صدر مطرح شد رئیس جمهوری باید از حرف هایی که مردم خاطره خوشی از آنها ندارند پرهیز کند.

علم الهدی در خصوص فعالیت دوباره حزب مشارکت در غالب حزبی جدید با عنوان اتحاد مردم ایران گفت: اینها دچار مرگ سیاسی شده اند و می خواهند در پوسته دیگری تجدید حیات کنند. مردم سالاری و ازادی نظام ما اقتضا می کند که با این قضایا برخورد اجرایی نشود. اما کسانی که تصمیم گیرنده هستند باید مراقب باشند اگر روزی گرگ لباس میش پوشید اشتباه نگیرند.

امام جمعه مشهد در خصوص ائتلاف اصولگرایان و اصلاح طلبان معتدل گفت: تقسیم بندی اصولگرایان به عنوان معتدل و غیر معتدل یک خط کشی برای اختلاف افکنی میان اصولگرایان است.

او در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص وحدت جبهه پایداری و اصولگرایان نیز گفت: زمانی که قرار شد همه با هم یکی باشند هم باید از این طرف برای آنها خط کشی نکرد و از این طرف هم آنها نباید خود را جدا کنند. به هر حال در جریان وحدت خط کشی معنا ندارد.

علم الهدی در مورد وحدت اصولگرایان با احمدی نژاد گفت: آقای احمدی نژاد یک نفری بود که عوضی رفت، مرد و تمام شد. احمدی نژاد جریان نیست. او مقابل ولایت ایستاد و سقوط کرد.

او در ادامه در خصوص همراهی ایت الله مصباح یزدی با جبهه پایداری با وحدت اصولگرایان گفت: ایت الله مصباح یزدی شخصیتی فرزانه ، مخلص و ایثارگر است که به گفته مقام معظم رهبری ایشان خلا امثال ایت الله مطهری را پر می کند. کسی که جایگاهش در یک نظام به این حد بالاست طبیعی است که اصل وحدت را حفظ می کند. حال آنکه جریان چه میزان به فرمان ایت الله مصباح باشد حرف دیگری است. اینکه جریانات اصولگرایی به حرف های آیت الله مصباح چقدر گوش می کنند یک امتحان است که امیدواریم در ان پیروز شوند.

علم الهدی در پاسخ به سوالی در خصوص عدم محاکمه موسوی و کروبی با وجود درخواست خودشان گفت: محاکمه درخواستی نیست. محاکمه بعد از کیفرخواست دادستان است و کسی نمی تواند درخواست محاکمه کند اینها مجرم هستند و مجرم هیچگاه خودش درخواست محاکمه نمی کند. هر زمان شورای امنیت ملی موافقت کرد و رئیس محترم قوه قضائیه فرمودند محاکمه انجام می شود و انها باید بازجویی شوند.

او در پاسخ به اینکه چرا در این چهارسال بازجویی نشده اند گفت: شورای عالی امنیت ملی تا کنون مصلحت ندیده است. ما تابع این شورا هستیم هرموقع آنها اجازه دهند محاکمه انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
صابر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴
احمدی نژاد مقلد رهبر است چشم به راه امام زمان عج است در تاریخ زنده می ماند افرادی که دوست و دشمن را نمی شناسند ..............
ناشناس
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰
فلاکت و بدبختی که احمدی نژاد برای مردم به ارمغان اورد چند ده سال طول می کشد تا جبران گردد. حیف و میل 700 میلیارد دلار پول، فسادهای چند هزار میلیاردی که یکی یکی رو می شود و عقب ماندگی کشور در پروژه های انرژی مشترک که موجب می شد در امد کشور چند برابر شود. برانگیختن خشم جهانی با صحبتها و سیاستهای نسنجیده و شدیدترین تحریمهای اقتصادی که سالها منت کشی می طلبد تا بتوان یکی یکی انها را رفع کرد. اکثرا در کانادا و امریکا و دیگرکشورها با پولهای باداورده درحال خوشگذرانی هستند ، با زیانهای جنگ هشت ساله قابل مقایسه است. چشمهایتان راباز کنید
رضا
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳
دشمن دانا بلندت میکند...برزمینت میزندنادان دوست...
مهدی
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
این اقا خودش در حمایت از احمدی نژاد مردم رو مشتی بزغاله و گوساله خطاب کرد .

حالا فکر می کنه مردم یادشون رفته .

امان از این همه دو رویی !
ناشناس
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
متاسفانه بقدری دولت کنونی ناکارآمد و بی تدبیر است که از روز اول گفته که نمیتوان مشکلاتی را که در سالهای گذشته بوجود آمده براحتی مرتفع کرد.ای دولت بی تدبیر شما که قبل از انتخابات مدعی اصلاح تمام امور کشور در 3 ماه بودید!حالا چه شده که بی تدبیری و کار نابلدی خودرا به دوش دولت قبل می اندازید؟از وضعیت سودآوری شرکتهای بورسی کاملا میتوان فهمید که این دولت با اقتصاد کشور چه کرده است.آقای روحانی مدعی شنیدن صدای منتقدین هستند.بورس نیوز اگر تعصبی عمل نمیکنی که میدونم میکنی،کامنت منو حذف نکن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱
درست گفته
سالار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۵
2 سال دیگه نشونتون میدیم !!!!!

فعلا هارت و پورت کنید

درود بر محمود احمدینژاد
بی نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۸
همین علم الهدی اولین کسی بود که به احمدی نزاد ری داد
ناشناس
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵
شما از غیب آگاهی ؟!!!
ناشناس
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۵
ایندولت که تمام شودنظر ایشان مجددا عوض می شود.
ناشناس
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۴
جناب علم الهدی بصیرت سیاسی ندارند من یادمه در زمان اوج حمایتها از احمدی نژاد جناب آقای جوادی آملی فرمودند انسان کوچکی که خیلی توسط اطرافیان بزرگ شود روزی طغیان میکند و آخر هم همینطور شد. کاش جناب علم الهدی بیشتر به جای صحبت کردن بین مردم حضور داشته باشند و واقعیتهای جامعه رو ببینند
ناشناس
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
اين كه اون موقع رأي داد و الان اشتباهاتش هم مي‌گه كه خوبه اگه اشتباهي از كسي ببيني و با افراطي‌گري و تعصب باز ازش حمايت كني ايراده.
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۸
مگه خود شما از ایشون حمایت نمیکردی والله قباحت داره
محمدرضا
ROMANIA
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۹
زنده باد احمدی نژاد .کمی انصاف داشته باشید هردولتی ضعف وقوتی دارد .وی کارهای خوب زیادی برای مردم انجام داد دولت فعلی چه گلی برسرمردم زده ؟باشیب ملایم پدرمردم رادرآورده فقط گوش به فرمان ........ تبلیغات ودروغگویی اظهارضعف دربرابردشمنان به خصوص آمریکا وداس به دست بی برنامه بی تدبیر
حسن
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۴
محمد رضا احمدی نژاد کاری کرده که صد تا روحانی هم فعلا نمیتونه کشور را از نظر اقتصادی جمع و جور کنه
313
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۳
اگه صدا تا روحاني هم نميتونه کشور را از نظر اقتصادي جمع و جور کنه پس چرا شعار ميدن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۱
خوشم اومد ازحرف علم الهدی بااینکه ازش حمایت کرد ولی وقتی درمقابل رهبری ایستاد ازش روی گردان شد دعا میکنم هیچ موقع نتواند به صحنه سیاست ایران برگردد حالم ازش بهم میخوره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
یک روحانی مملکت که بیاد به ریس جمهور یک کشور فوش بده دیگه چه انتظاری می شه از دیگران
ناشناس
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
ایول راست میگی وقتی آقای روحانی و خاتمی و هاشمی به احمدی نژاد فحش میدادند بد نبود اما الان بده
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
دوستان هردولت و رئیس جمهوری نقاط قوت و ضعفی دارند. هاشمی کارهای زیربنایی خوبی کردولی از نظر رفاه به مردوم فشار آمد. خاتمی از همین نقطه ضعف استفاده کرد. به ریاست جمهوری رسیدولی به اشتباه تمام طرحهای عمرانی را خوابندوبودجه آنهارادر جامعه ریخت ویک رفاه نسبی بوجود آمد. احمدی نژادهرچنددر سیاست خارجه ضعیف بودو در بعضی مواردبد عمل کرد.ولی در داخل کشورکارهای خوبی کرد. ساخت راه های گو ناگون - توسعه راه آهن- ساخت سدها- مسکن مهرو... . دولت روحانی در داخل فعلا ما هیچ کار مثبتی ندیدیم اما در سیاست خارجی تا حالا خوب بوده . پس خواهشنا یکطرفه به قاضی نروید. همه این افراد سرمایه ای ایران هستند وباید برای ما قابل احترام باشند.
ناشناس
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲
بیش از یکسال از سیاست خارجی روحانی گذشته هنوز هیچ تاثیر مثبتی دیده نشده.هیچ تحریمی برداشته نشده این هم وضعیت بورس کشوره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
این احمدی نژادی ها مثل خود احمدی نژاد سرشار از قباحتو پرو رویی هستن. 8 سال روزی 4 میلیون بشکه نفت با قیمت 130 دلار و فروخت همه رو پخش و پلا کردن دلار 800 تونی رو 4000 تومن تحویل داد سکه ی 100 هزار تومانی رو 2 میلیون تومن تحویل داد دیگه نمیدونم با چه رویی حرف میزنن!!!!
نجی
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱
می خواستی نخری. احمدی نژاد از دنیا طلبی و پول پرستی شماها استفاده کرد و دستش درد نکنه. در ضمن تمام مخالفان احمدی نژاد مثل شما از این ادبیات زشت استفاده می کنند؟
رهگذر
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
اق نجی اونای هم ک خریدن وضررکردن مجبورشدن چون ارزش پول وپایین اورد بفهم!همه ک مثل شماوامثال شما مرید احمدی نژادنیستن ک ازاین اب گل آودی و سیاست ک تو8سال واسه خودش واطرافیانش ب قیمته بدبخت کردن ملت بوجوداورهستین،،،توخودحدیث مفصل بخوان..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳
دلار 3000 تحویل داده نه 4000 سکه رو 1200000 تحویل داده نه دوملیون اگه این .... نمیگفتید که همین ده ملیون رای هم نمی اورد ببینیم تا پایان چهار سالش دلار و چند تحویل میده سکه که جهانی یادت باشه حالا همین دو سال دیگه بخیر بگذره اونم با دلارای نفت 110 دلاری سال 90 تا 92 که هنوز با اونا داره مملکت میچرخه فقط تو سال اولش 40درصد رفته رو همه چی بنزین جهاننیش نصف شده اما تو مملکت ما 35درصد با شیب ملایم رفته بالا البته با تمدید وامید .....
ناشناس
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
داداش حرفت حقه نمیتونن قبول کنند.متاسفانه خصلت اصلاح طلبها اینجوریه.حرف حق قبول نمیکنن.اگر روحانی دوره دوم هم رییس جمهور بشه دولتش به سرانجام نمیرسه.فعلا که رهبری دندان روی جگر گذاشته اند
جیبب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱
؟؟؟اقا شما چرا لطفا کوتاه بیایید دوره اختلاف گذشته فقط اتحاد ؟؟ این خواست امام و رهبری و دولت میباشد؟؟؟؟؟
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
سلام: خاج اقا علم الهدا بی انصافی است که انسان چشمش را ببند ودهانش را باز کندوکارهای خوب احمدی نزاد را نبیند. چند کار وی 1-اجرای طرح هدفمندی که با نظر سنجی که این دولت کرد جواب قاطع (نه)را از مردم شنید پس این کارش بد نبوده است 2-با سیاست های خود ومصاحبه هایی که میکرد نفت را به 110دلار رساند چون هر وقت که خبرنگاران از وی میپرسیدند که تحریمها ایران را از پا در اورده است با قاطعیت میگفت که تحریمها اروپا وامریکا را بیشتر فلج کرده تا ایران را ودیدید که قبل از فتنه 88اروپا وامریکا داشتند ایران را بعنوان یک کشور هسته ای میپذیرفتند که متاسفانه فتنه 88 هم رشته ها را پنبه کرد ودر سال88حدودا 10الی12بار کشور مارا تحریم کردندچون عمله های استعمار مانندمخملباف وسایر ضد انقلابیون درسال88خواحان تشدید تحریمها علیه ایران شدند مدرک این مدعا پخش فیلمهای 7و8و9دیماه از تلویزیون میباشد.3-افزایش حقوق مستمری یگیران وبازنشستگان لشکری در حدود دو تا سه برابر در سالهی86و87که هیچ یک از دولتهای فبل این کارها را نکردند.4-با اجرای طرح هدفمندی بنزین که درسال84پیشبینی کرده بودند که در سال 91مصرف روزانه به 110میلیون لیتر خواهد رسید ومیبینبد که امروزبا اجرای هدفمندی مصرف بنزین در حدود همان روزی 65میلیون لیتر سال 84 میباشد وده ها خدمت دیگر وسلام
امين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲
يك كم چپ و راستش كنين جمله رو قشنگتر هم مي شه
بانوی ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷
اگر احمدی نزاد مورد بی مهری قرار گرفته اند نه بخاطر ضرر وزیانهای وحشتناکی است که به کشور زده اند که اگر درافریقا هم چنین شخصی چنین بلایی بر سر کشور وملت می اورد مطمئنا محاکمه میشد ولی اگر می بینید اقایان غضبناک شده اند بخاطر این است که اقای احمدی نزاد انگشت روی نقطه ضعف حضرات گذاشته ,دیدار با خاتمی . اگر با خود نتانیاهو هم بستنی می خورد کسی ککش نمی گزید . چون جایگاه خاتمی را در میان مردم می دانند . اقایان توصیه می کنم بروید سوره انعام را چند بار انهم به فارسی بخوانید شاید ,شاید ,متوجه عزت خاتمی بشوید . کو دل بینا .گویا حاج محمود به این راز پی برده
351
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
شما چند سال پیش میگفتین این آقا یکی از پاک ترین انسانهاست نماینده امام زمانه چی شد پای حرفتون نموندید آقای علم الهدا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
واقعا چه کسانی احمدی را نقد میکنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷
عجب تیتری
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
یادم تو سخنرانی 9 دی 88 این بابا در حمایت از احمدی نژاد مردمی که مخالف بودند یک مشت بزغاله و گوساله خواند حالا جهت باد عوض شده
ناشناس
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
جهت عوض نشده ايراد رو بايد گفت و انتقاد هم بايد كرد حالا اينكه قبلاً طرفداريشو كرده كه دليل نشد.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸
خاتمی کسی بود که از ترس امریکا در نیروگاه هسته ای رو تخته کرد
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲
بابا شما چقدر بی محتوا نظر میدین یه سوال دارم جفت این دو نفر برا کشور چیکار کردن 1-خاتمی 2-احمدی نژاد ...مگه جز اینکه با وعده و وعید 8 سال کیف کردن و پاس به دولت بعدی...شخص و نفر و ول کنید عمق فاجعه بیشتر از ایناس
نجیب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۱
شیر مرد ایران علم الهدی اینبار وجود شما برای انتخابات ریاست جمهوری راه گشای مشگلات ملت ماست ای مشهدی بی غل غش یار مهربان ما
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.