بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر : ۱۴۳۶۸۲
خبرگزاري آريا-حجت الاسلام پورمحمدي وزير دادگستري گفت: وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي فردي طلبه و فرزند آيت الله جنتي، مبارز سياسي و مسئوليت‌هايي را در نظام داشته و اکنون در مقام وزير قرار گرفته است و نمي‌توان به اين چنين فردي بگوييم تعلقات اسلامي و انقلابي نداري.
به گزارش خبرگزاري آريا، مسئولي که سليقه‌اش با ما يکسان نيست نمي‌توانيم بگوييم در طرف مقابل انقلاب و اسلام موضع گرفته است و وزير فرهنگ و ارشاد عقيده دارد مي‌توان جور ديگري عمل نماييم تا اوضاع از اين بهتر شود و روش‌هايي را تاکنون در وزارت ارشاد تعقيب کرده‌ايم غلط بوده است.
وزير دادگستري با يان اينکه بسياري از مسئولين کشور از افراد متدين و انقلابي هستند، تصريح کرد: در حوزه‌هاي علميه چه ميزان روي موضوع هنر کار شده است در حالي که مهمترين ابزار هنر تبليغ است و تنها با منبر رفتن تحول فرهنگي رخ نمي‌دهد.
وي همچنين در پاسخ به اين سئوال که موضع دولت در خصوص حوادث 88 چه خواهد بود و چرا برخي از اعضاي کابينه طرفدار موسوي بودند، گفت: تا عصر روز 24 خرداد خبري از فتنه نبود و غير از اين مسؤلان 13 ميليون در انتخابات شرکت کرده‌ و به موسوي رأي داده‌اند و نمي‌توان هر کسي که به موسوي وکروبي رأي داده است را فتنه گر بخوانيم در حالي که فتنه‌گران از غروب روز انتخابات خود را نشان دادند و در خط ديگري قرار گرفتند.
پورمحمدي با بيان اينکه در جريان فتنه عده‌اي نتوانستند بفهمند اين حادثه را چه کسي مي‌چرخاند و پشتيباني مي‌کند، افزود: اگر خودي اشتباهي کند قابل بخشش است.
وي با بيان اينکه نبايد به برخي مباحث دامن زد که اين کار اختلافات را بيشتر و دشمن را با انگيزه تر براي دخالت مي‌کند، در مورد شکسته شدن حصر خانگي موسوي و کروبي گفت: در دولت بحثي و نظري در مورد شکستن حصر صورت نگرفته است و اگر عده‌اي خواهان شکستن حصر هستند از روي دلسوزي است و هيچ‌گاه در دولت و شوراي امنيت ملي اين موضوع مطرح نشده است و دولت در جايگاهي نيست که در اين موضوع تصميم گيري کند.
اين وزير دولت تدبير و اميد با بيان اينکه اصلاح طلبان به دنبال برجسته کردن موضوع فتنه هستند، ادامه داد: دولت مطابق منويات مقام معظم رهبري عمل مي‌کند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴
حصری که کبابش به راه باشد حصر نیست !!
ناشناس
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۰
یعنی تو قیمتت دو سیخ کبابه ناشناس19:14 هرجا بردند خیالی نیست فقط دوسیخ کبابه باشه ،تر خدا ببین ما با کیا شدیم 80 میلیون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۹
لطفا رفع قصر نکنید/ از طرف دوستان اقایان موسوی و کروبی