بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۰
کد خبر : ۱۴۴۶۳۳
کانال 2 تلويزيون اسرائيل روز سه‌شنبه در گزارشي مدعي شد که مقامات عربستان در گفت‌وگو با همتايان اروپايي اعلام کرده‌اند که آماده‌اند تا در اقدام نظامي رژيم‌صهيونيستي عليه تأسيسات هسته‌اي ايران، همکاري داشته باشند.

کانال 2 تلويزيون اسرائيل در گزارشي که بيشتر فضاسازي در آستانه دور تازه مذاکرات هسته‌اي به نظر مي‌رسد، مدعي اعلام آمادگي عربستان براي مشارکت در اقدام نظامي احتمالي عليه تأسيسات هسته‌اي ايران شد.

به نوشته روزنامه صهيونيستي «جروزالم‌پست»، سعودي‌ها در ديدارهاي خصوصي با منابع اروپايي عنوان کرده‌اند که آماده‌اند از جمله از طريق اجازه پرواز جنگنده‌هاي اسرائيلي بر فراز عربستان، با رژيم‌صهيونيستي در حمله نظامي همکاري کنند.اين شبکه همچنين مدعي شده است که عربستان اين اقدام را به شرط تعهد تل‌آويو براي پيشبرد مذاکرات سازش تشکيلات خودگردان و اسرائيل انجام مي‌دهند.

پيش از اين هم روزنامه وال‌استريت‌ژورنال مدعي شده بود که چند کشور عربي از جمله عربستان سعودي، قطر، امارات و مصر از توافق هسته‌اي ايران و گروه موسوم به 1+5 نگران هستند.با اين حال، جان کري وزير خارجه آمريکا روز سه‌شنبه گفت اعراب و اسرائيل به طور کامل در جريان روند مذاکرات هسته‌اي با ايران قرار دارند. وي قرار است روز جمعه در آستانه دور تازه گفت‌وگوهاي هسته‌اي، با وزيران خارجه شوراي همکاري‌هاي خليج فارس ديدار داشته باشد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سالار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸
ما به واق واق کردن سعودی ها عادت کردیم.به زوزه کشیدن شغال های اسرائیلی هم همچنین.ولی این تو بمیری از اون تو بمیریها نیست.همینکه میخواهید حرفشو بزنید همه با هم متحد میشین نشانه اقتدار ما و ضعف شماست.ترسوهای بزدل.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸
عربستان نباید اینقدر احمق باشد وقتی اتش به انبار باروت بیفتد عربستانی باقی نخواهد ماند.
داریوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷
عرب ها تقصیری ندارن
مقصر ملت ایران هستند که هر سال میلیاردها پول وسرمایه ملی رو به بهانه زیارت و یا تفریح میبرن میریزن توی جیب اعراب
و اونها هم با همون پولهای خودمون برعلیه خودمون اقدام میکنن
اینهمه درمورد خروج ارز از مملکت بحث شد یک نفر جرات نکرد که بگه بزرگترین خارج کنندگان ارز حججاج هستند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
کی ، عربستان . چه مزه آ .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴
این جان کری هم که مارمولک از کار در اومد مگر همش نمیگه مذاکرات محرمانه است باز همه راهم که درجریان میزاره فقط خواجه حافظ شاید در جریان نباشه.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
رژیم صهیونیستی تمام تلاش خودرا دراین چند ساله برمحور تفرقه افکنی بین مسلمانان بعنوان تنها عاملی که میتواند موجودیتش را به خطر بیندازد روی آورده . از بکارگیری پرورش و آموزش و تسلیح گروه هایی چون گروه داعش و بوکوحرام و خلاصه هرکاری که بوی تفرقه بدهد و دنیا را علیه مسلمانان بشوراند استفاده میکندشاید روزی معلوم شود دادستان آرژانتین و کارکنان مجله شارلی ابدو را همین رژیم بخاطر مقاصد ضدایرانی و اسلامی ازبین برده است . والا عربستان خود بهتر میداند خودکشی سیاسی یعنی درگیری باایران
ناشناس
ROMANIA
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
اسرائیل در مقایسه با عربستان روسفید است،عربستانی که صدام را حمایت کرد،عربستانی که القاعده وداعش را بوجود آورد وعربستانی که باعث بمبگذاری واختلاف در افغانستان وپاکستان وعراق وسوریه ویمن است،منافقان از کفار بدترند....
یک ایرانی عاشق ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹
باز این جوجه ماشینی اومد تو آشیانه عقابها.بشین ...... نگو.بترسید از روزی که خشم ایرانیها افروخته بشه ما پسران نادر و کوروش هستیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۰
عربستان یادش باشه که ایرانی ها می تونند ظرف یه نصفه روز بیش از 80 درصد زیرساخت های نفتی ، پتروشیمی و ..... عربستان رو از بین ببرند و قیمت نفت رو بالای 300 دلار برسونند.
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۹
دوستان در روایتیکه حدود 20 سال پیش شنیدم که وقتی امام زمان (ع) ظهور می کند اولین کاری که می کند . حکام عربستان را گردن می زند. آنموقع تعجب کردم گفتم یعنی گناه آنها چی که باید به دست امام گردن زده بشوند.ولی الان وقتی این همه جنایت و فسق را توسط این حکام فاسدیا با پول آنها در افغانستان بوسیله طا لبان درسوریه وعراق و لبنان توسط داعش در بحرین و پاکستان توسط تکفیریها و ریختن خون آنها می بینم . به این روایت بیشتر اعتقاد پیدا کردم. که انشا الله ظهور عدالت الهی نزدیک است