بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
نتیجه این مذاکرات احتمالا چه در جهت مثبت و چه در جهت منفی زمانی مشخص خواهد شد که اهالی بازار سرمایه در تعطیلات نوروزی به سر می برند و این موضوع منجر به ایجاد هیجانات و التهاب هایی در بازار سرمایه خواهد شد که قرار است فعالیت خود را از هفته سوم سال 94 مجددا آغاز نماید
کد خبر : ۱۴۵۶۷۲

یکی از سالهای بسیار مورد توجه اهالی بازار سرمایه، اگر بگوییم همین سال 94 است بی راه نگفته ایم مشخص شدن تکلیف مذاکرات هسته ای کشورمان با گروه 5+1 که همیشه یکی از دغدغه های بزرگ سرمایه گذاران بورس بوده قرار است در همین فروردین ماه سال 94 روشن شود.

بحث مذاکرات هسته ای و تاثیرات آن بر بازار سرمایه چالش نام آشنایی است برای اهالی این بازار که سالهاست با آن دست و پنجه نرم می کنند.

به جرات می توان گفت که اگر موضوع مذاکرات هسته ای وسایه سنگین تحریم هایی که از سوی غرب و امریکا به طور ناحق بر کشورمان تحمیل شده نبود شاید امروز شاهد بازار سرمایه ای متفاوت از آنچه که شاهد آن هستیم می بودیم، لذا بحث توافق هسته ای و لغو تحریم های اتخاذ شده از سوی اتحادیه اروپا و آمریکا می تواند منجر به برداشته شدن بزرگترین سد پیش روی صنایع کشور در جهت افزایش میزان سودآوری و اجرای طرحهای توسعه به تبع کاهش هزینه های مالی و باز شدن دربهای جهانی گردد.

اما یک نکته مهم؛ نتیجه این مذاکرات احتمالا چه در جهت مثبت و چه در جهت منفی زمانی مشخص خواهد شد که اهالی بازار سرمایه در تعطیلات نوروزی به سر می برند و این موضوع منجر به ایجاد هیجانات و التهاب هایی در بازار سرمایه خواهد شد که قرار است فعالیت خود را از هفته سوم سال 94 مجددا آغاز نماید. به عبارت ساده تر نتیجه مذاکرات زمانی مشخص می شود. که اغلب اهالی بازار سرمایه بنا به شرایط مقتضی تعطیلات نوروزی اشراف چندان که باید وشاید بر معاملات بازار سرمایه ندارند.

از همین رو باخبر شدیم که قرار است به جهت جلو گیری از التهابات و هیجانات مذکور، معاملات بازار سهام از تاریخ 15 فروردین ماه 94 آغاز شود و طی ابتدای سال تا این تاریخ بورس اوراق بهادار کشور تعطیل باشد. هرچند که گفته می شود آغاز به کار معاملات بورس از تاریخ 15 فروردین با تغییر وتحولات خاصی همراه خواهد بود.

در همین راستا هوشنگ پشنگ نژاد رئیس اداره نظارت بر تعطیلات بورس در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز با اعلام این خبر که به جهت جلو گیری از هیجانات و جوزدگی فعالان بازار سرمایه به تبع مشخص شدن نتیجه احتمالی مذاکرات هسته ای، آغاز به کار معاملات بازار سهام از تاریخ 15 فروردین خواهد بود، اظهار داشت: با توجه به تاثیرات قابل توجه نتیجه مذاکرات هسته ای بر بورس و همچنین عدم اشراف کامل فعالان بازار سرمایه بر معاملات سهام در ایام عید تصمیم بر این شد تا معاملات این بازار با چند روز تاخیر از 15 فروردین آغاز شود.

وی افزود: نتیجه احتمالی مذاکرات چه مثبت باشد و چه منفی، ممکن است سبب قفل شدن اغلب سهام شرکت ها در صف های خرید و یا فروش شود. از همین رو، این موضوع می تواند سبب متضرر شدن سهامدارانی شود که در ایام مذکور امکان رصد معاملات سهام را نداشته باشند، لذا این تصمیم در جهت حمایت از این افراد اتخاذ شده است.

پشنگ نژاد ادامه داد: از سوی دیگر قصد داریم که آغاز معاملات در سال 94 را با تغییرات گسترده ای همراه سازیم به طوری که برخی اقدامات همچون: حذف دامنه نوسان، حذف کارمزد معاملات سهام بر خرید و فروش هایی که برآیند آنها زیان بوده و همچنین اعمال بیمه سهام تا 80% ارزش معاملات از جمله این اقدامات خواهد بود.

رئیس اداره نظارت بر تعطیلات بورس با اشاره به عدم بازگشایی تمامی نمادهای متوقف در 15 فروردین ماه سال 94 عنوان کرد: طبق ضرب الاجلی که برای این شرکت ها مشخص شده اگر این شرکت ها گزارشات خود را تا پایان روز چهارشنبه 28اسفند ماه 1393 به این سازمان ارائه نکنند کلیه نمادهای متوقف در بازار پایه فرا بورس بدون محدودیت نوسان قیمتی بازگشایی خواهند شد.

وی همچنین با اشاره ریسک های موجود در بازار سرمایه که سبب کاهش مزیت آن نسبت به بازارهای رقیب به خصوص سپرده بانکی شده است تصریح کرد: یکی از برنامه ریزی های انجام گرفته به جهت کاهش ریسک بازار سرمایه ، رونمایی از ابزار جدیدی است که طی آن سهام سرمایه گذارانی که بیش از 6 ماه پرتفوی خود را تغییر نداده باشند با سود تضمینی 28 درصد از سوی صندوق توسعه بازار خریداری می شود.

پشنگ نژاد در ادامه با اشاره به این مطلب که انتظار می رود بازار سرمایه در سال 94 با بازدهی خیره کننده خود طعم تلخ معاملات در سال 93 را از کام سهامداران پاک نماید، ابراز امیدواری کرد که آماتور ترین و ناآگاه ترین سهامداران بورس با استفاده از ابزارها و حمایت هایی که در این سال از سوی مسئولین اتخاذ خواهد شد بازدهی حداقلی 50 درصد در سال را بتوانند کسب نمایند.

این مقام مسئول در امور نظارت بر تعطیلات بورس، خبر از حضور شرکت های خارجی در پشت درب های برخی صنایع تاثیر گذار و البته فعال در بازار سرمایه از جمله گروههای خودرویی، بیمه ای، بانکی، حمل و نقلی، پتروشیمی، پالایشی، دارویی، تجهیزاتی و توریستی ورفاهی داد و گفت: طبق آخرین اطلاعات به دست آمده شرکت های خارجی قصد دارند در صورت حصول توافق در مذاکرات هسته ای به جهت خرید بخشی از سهام برخی از شرکت های فعال در گروه های یاد شده و اغاز همکاری های دوجانبه وارد این شرکت ها شوند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار بورس نیوز مبنی بر احتمال ورود سهام شرکت پدیده به بازار سرمایه در سال 94 اظهار داشت: قرار است به جهت سامان دادن به معاملات برخی از شرکت های غیر بورسی، پرحاشیه و خبرسازی همچون پدیده، پردیسبان، تبرک و گرند سنتر تابلوی معاملاتی جداگانه اما زیر نظر سازمان بورس برای این شرکت ها تعریف شود که قوانین آن نسبت به قوانین فعلی بازار سرمایه تفاوت هایی خواهد داشت که از جمله برخی از این تفاوت ها تعیین قیمت روزانه سهام توسط ناظر بازار، محدودیت 25 درصدی دامنه نوسان روزانه و نیز اعمال حجم مبنا بر اساس سرمایه این شرکت ها می باشد.

وی در پایان بازار سرمایه را در سال 94 تنها بازاری دانست که می تواند بازدهی مورد انتظار سرمایه گذاران بر مبنای تورم 16 درصدی را محقق نماید.

براساس گزارش بورس نیوز؛ نمی دانیم که مخاطبان تا چه میزان به عبارت معروف "دروغ 13" آشنایی دارند، اما باید بگوییم که دروغ 13 همانی است که از ابتدای این خبر تا انتهای آن خواندید تا شاید با این دروغ به ظاهر واقع با نشاندن لبخندی کوچک بر لب های شما به استقبال سال جدیدی برویم که امید آن می رود سرتاسر آن برای اهالی بازار سرمایه پر از خوش یمنی و شادکامی باشد.

برای گفتن این دروغ چاره ای نداشتیم جز آنکه به سراغ نهادی برویم که از خود ما و از جنس ما بوده و از این مطلب دروغ 13 بورس نیوز دلگیری به خود راه نمی دهد، چرا که همه ارکان بازار سرمایه، تمامی تلاش وکوششان در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی بازار سرمایه بوده و تا کنون نیز در این راه از هیچ کوششی دریغ نورزیده اند.

در انتها پایگاه اطلاع رسانی بورس نیوز ضمن تبریک پیشاپیش سال نو و آرزوی توفیقات روز افزون و همچنین قدردانی از تلاش های تمامی ارکان بازار سرمایه، امیدوار است که خوانندگان محترم و متولیان بازار سرمایه از نقصان ها و کاستی های این سایت خبری در سال 93 چشم پوشی کرده و ما را به عنوان عضو کوچکی از خانواده بازار سرمایه در راه رسیدن به اهداف والای دماسنج اقتصاد کشور یاری و همراهی نمایند .

یا مقلب، قلب ما در دست توست

یا محول، حال ما سرمست توست

کن تدبیری که در لیل و نهار

حال قلب ما شود همچو بهار

یا مقلب، قلب ما را شاد کن

یا مدبر، خانه ما آباد کن

یا محول، احسن الحالمان نما

از بدیها فارغ البالمان نما


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
ای بابا
ممنون باحال بود
ناشناس
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵
با حال میدونی چیه؟ ریزش 4000 واحدی شاخص، نصف شدن سرمایه یه عمر کار و سگ دو زدن.

برای این شوخی مسخره چرا تشکر میکنید؟
123
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸
شما
پالایشی ها هم شورشو دراوردید عزیز من از اول سال همه ضرر کردن حتی بیشتر از شما منتها شما یه روز عذاب کشیدی ما یک سال
حمید
جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
ول کنید بابا ما که این همه ضرر دادیم -همیشه توی عید اضطراب و استرس و.... داریم بازار ی میخواد بشه ؟؟؟؟؟
توی شهرستان بدنبال اینترنت و کافی نت و... باشیم بذارید یه چند روزی هم از این بازار لعنتی بدور باشیم
میگه زمانی که بازار باز بوده چه گلی به سر خودمون زذدیم که الان بخواهیم بزنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الکی تعطیلات مون رو خراب نکنیم
سهامدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
این هم تز جدید سازمان بورس
ناشناس
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
الان صف کشیدن!!!!!!!! احتمالا حقوقی ها، به همین دلیل دارن خودشیرینی میکنند و سهامشون رو باعرضه ی زیاد و ارزان میفروشن، آخه بعضیها خیلی غریبه پسندند!!!!!
حقیقی
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸
خدا شفا بده بورس نیوز
علی شاه
GERMANY
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
((لذا این تصمیم در جهت حمایت از این افراد اتخاذ شده است.))

چقدر این جمله آشناست
زمان بازگشایی پالایشیها هم همین جمله گفته شد.
پس خدا بخیر کنه

بورس فرمایشی
یک روز یک سهم را 67 درصد به عمد میندازن و کل بازار را منفی میکنن ، فرداش فرمایشی اکثر بازار را مثبت میکنن و یدفه اکثر سهمهای شاخص ساز مثبت 4 میشن

سیاه بازی و فریبکاری
زیان دیروز ما تا سالها جبران نمیشه
شما اگه به فکر حمایت از ما بودید دیروز اون شاهکار ناجوانمردانه را انجام نمیدادید

بسه دروغگویی
جلال
ROMANIA
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳
شما نگران ضرر سهامدارانی هستین که عید می رن مسافرت اما نگران سهامداران پالایشی که با 60-70 درصد ضرر روبه رو شدن اون هم بعد از یک سال بلوکه شدن سهامشون نبودین؟ عید ما سهامداران پالایشی رو عزا کردین حالا بازار رو تعطیل می کنین که بقیه سهام دار برن گردش و تفریح؟.ما سهامدارای پالایشی که نه پول مسافرت و داریم نه حالشو. بدترین عید زندگیم رو رقم زدین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
:) عیدتون مبارک خبرنگاران بورس نیوز
علی شاه
GERMANY
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵
بله - داونه نوسان را حذف کنید
تا مثل دیروز ظرف 3 دقیقه شپنای 1200 تومانی را 316 تومان کنید و بخرید
بعد خودتون صف خریدش کنید

بورس ایران سالم ترین و شفاف ترین بورس دنیا
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
سلام
بورس 3.5 ساعته با این همه مانع به این هم میگویند بورس بلکه بازییچه گروهی شده ، فقط زمان و سرمایه را تا به حال نابود کرده و تبلغات منفی در رسانه های خارجی برای دولت .
شاوانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
من که تعجب نکردم
بی قانونی برای ما شده عادت

به دوستان سهام دار
به ویژه پالایشی ها ( قبل از باز شدن نماد)
عید رو تبریک میگم
سالم و شاد باشید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
هوشنگ پشنگ نژاد! رییس اداره نظارت بر تعطیلات بورس! :))
ناشناس
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹
احتمالاً اسم نویسنده این چرت نامه ی دروغ بوده!!
علی شاه
GERMANY
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
((وی در پایان بازار سرمایه را در سال 94 تنها بازاری دانست که می تواند بازدهی مورد انتظار سرمایه گذاران بر مبنای تورم 16 درصدی را محقق نماید.))

از این قصه ها در سال 93 هم زیاد شنیدیم
بازدهی 40 درصدی ، مثبت با شیب ملایم ، و از این قبیل حرفای بی پشتوانه و عوام فریبانه.

به عمل برآید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
گزارش بسیار عالی بود به خصوص شعر اخر
با تشکر از بورس نیوز و زجماتی که در انعکاس دردهای ما در سال سخت 93 انجام دادید
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
خدا شفا بده اینم رفت تو لیست دیوونه ها :))

بس که سوژ میاد مرتزی جون .... کار به کار مردم نداشته باش
علی شاه
GERMANY
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶
بورس نیوز جان
این همه کامنت گذاشتیم
بعد هم فهمیدیم سر کاری بوده
البته خیلی هم بیراه نگفتی
اینها هر شاهکاری ممکنه انجام بدن

مرسی برای زحمات مجموعه ی شما
برای اون دسته از گزارشهای دلسوزانه و خوبتون

گله برای مصاحبه با عده ای کم سواد به نام کارشناس که با اعتماد به حرفاشون فقط ضررمون زیاد شد

گله برای تشکری که از وزیر اقتصاد و رئیس بورس برای پیگیری بازگشایی پالایشیها و تاراج اموال مردم کردی

سپاس برای همه ی زحمات دلسوزانه تون
تشکر از همه ی بچه های بورس نیوز

امیدوارم شما مثل من داغدار پالایشیها و زیان وحشتناک اون نباشید

به امید روزی بدون فساد و رانت و دسیسه و چپاول و سودهای حرام
پدرام
GERMANY
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶
همش دروغ بود؟ ای بابا....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
این به ضر رسهامداران است چون تا11فروردین ومشخص شدن نتیجه مذاکرات سهام مثبت می شدند
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
خب بیخود کردید همچین تصمیمی گرفتید.
بگو خودمون نیستیم و مسافرتیم و میترسیم جا بمونیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
مسخره بوود
شکرستان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
این هم یک قانون من در آوردی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
دروغ قبل از 13
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
ای خدا بگم چیکارت کنه بورس نیوز
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
عالی بودددد یه لحظه چقد شاد شدیم الکی :)))))
میثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
الکذب حرام، ولو بالمزاح...
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
مریضی با این شوخی مسخره
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
دروغ جالبی نبود . با در نظر گرفتن اینکه خیلی از افراد و فعالان کلیت موضوع را بررسی کرده و شاید تا پایان متن رو نخونن. دروغ 13 مربوط به همان روز است و دلیل نمی شود هر خبر گزاری هر تاریخی اقدام به این کار کند
ابراهیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹
دروغ 13 رو روز 13 فروردین میگن نه الان. پالایشگاهی ها به اندازه کافی رو مخ هستن شما دیگه خودتو لوس نکن
اشعه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹
باتشکر از دست اندرکاران بورس نیوز که نمره قابل قبولی را میتوان داد و تبریک سال نو برای
شما عزیزان و تمامی خانواده بزرگ بازار سرمایه
که حداقل سی درصد جامعه ایرانی میباشد و
امیدوارم شخص رییس جمهور و وزرای تدبیر و امید از شعار به عمل گرایش نمایند و ایشان بدانند که هزینه عمل نکردن به شعارهای انتخاباتی بس گران و بی اعتمادی را به دنبال خواهد داشت .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
خدا لعنتتو کنه
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
دمتون گرم خیلی باحال بود. اول متن شوکه شدم و حسابی ذوق کردم. اما ته متن که قهمیدم دروغ 13 بود خنده ام گرفت. راست میگید اینجا ایرانه.
علی زالی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
دروغ سیزده رو سیزده میگن
بورس نیوز
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
تو روحت بورس نیوز هاهاها
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
ای تو روحتون
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
اماده باش برای خرید کل سهام بنیادی مثل. بانکیها . تاپیکو. معدن فولاد خصوصا فملی ووووووو نواخته شد انشاالله توافق حتمیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
لبخند کوچک و .....!!!!!

کلی خوشحال شده بودیم!!!!!!

واقعا که!!!!!!!!!!!!!!!

:/
:/
یگانه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
خیلی بی مزه اییییییییییییییییین.....
یعنی خیلیییییییییییییییی ها ......
یه ذره هم نه خیلیییییییییییی!!
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
عااااااالییییییییی بوووووود .....عیدتون مبارک.... :)))))
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
کلی خوشحال شدیم
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
اقا ما بلیط رفت و برگشت تهیه کردیم لطفا ضرر کنسل شدن بلیط ما رو بپردازید
مجيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
بسيار بي نمك بود و با اينكار نشون داديد كه چطور بلديد شايعه پراكني كنيد-اينجا مثلا پايگاه خبري بازار سرمايس نه مجله ي طنز!!!!!!!!!!!
ناشناس
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸
خدا شفات بده مجید برو دنبال بازیت
دروغگو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸
بورس نیوز دروغگو ... البته توی ایران بین دروغ و راستی فاصله ای نیست . دروغ امروز همان واقعیت فرداست .... رامین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله ولم ) فمودند:
خدا لعنت میکند کسی را که دروغ میگوید حتی به شوخی
دروغ بده چه شوخیش چه جدی
کسی یا سایتی که به شوخی دروغ میگه کم کم عادت میکنه جدی هم دروغ میگه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
شوخی خیلی بی مزه ای بود
سهامدار بی رانت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
مملکت رو ببین، برای همین بود که دیروز صف فروش و امروز همه رو صف خرید کردن یعنی بعضی از ما بهتران خبرهایی داشتند، آقایان این خبر را نباید زودتر اعلام می کردند؟ آیا مملکت صاحبی دارد؟ آیا کسی آقایان را مورد سوال قرار خواهد داد؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
این چه منطقیه اخه .خوب از این به بعد یک هفته قبل از مذاکرات بورسو ببندید مبادا کسی هیجانی بشه .نوسان جز ذات بورسه.من فکر می کنم برای استفاده از تعطیلات بیشتر این حرفو می زنید وگر نه اگر مسئولیت پذیر بودید نباید می ذاشتید پالایشی ها این جور باز بشند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
بسمه تعالی
نمایندگان محترم مجلس شورای انقلاب اسلامی ایران
سلام علیکم
با سلام و عرض ادب به پیشگاه ولی عصر (عج) و سلام خدمت شما زحمت کشان و دلسوزان انقلاب در قوه مقننه , از خداوند منان برای شما توفیق خدمت رسانی به این ممکلت که همانا امام زمان (عج) مالک اصلی ان است را خواستاریم . جمعی از سهامدارن پالایشی در مورخ 26/12/1393 متحمل ضرری 50 درصدی و نصف شدن سرمایه خود بودند در حالی که انتظار داشتند مسئولین به وعده خود در مورد حل کردن مشکل انها جامه عمل بپوشانند و یا حداقل قانون را برای ان سهامداران اجرا کنند که هیچ کدام از موارد فوق براورده نشد و توجه شما نمایندگان دلسوز را به بی قانونی و کم لطفی وزیر محترم اقتصادی و دارای جلب میکنم .
یک پالایشگاههای نفت تهران و اصفهان نزدیک به یک سال است که متوقف هستند و پالایشگاههای نفت بندرعباس و شیراز و لاوان و تبریز هم از اوایل مرداد 93 متوقف شده اند حال سوال این است که چرا مدت بسته شدن نمادها باید به این اندازه طولانی باشد . منبع سازمان بورس
دوم اینکه جناب اقای طیب نیا با اینکه میدانست پالایشگاهها مشکل دارند چرا با اینکه گزارش صورت مالی 92 پالایشگاهها را باز نکرد ویا چرا در 6 ماهه اول سال که نفت افت چندانی نداشت این پایشگاهها را باز نکرد وباعث ضرر به سهامداران شد .منبع سازمان بورس و نمودارقیمت نفت
سوم وزیر محترم نفت و اقتصاد که این همه شوق وذوق طرح توسعه پالایشگاهها را دارند و صحبت از صادرات فراورده های نفتی در سال 94 میکنند و تا جایی که همه خبرگزاری ها جمع کردند و برای خبرگزاری به پالایشگاه نفت بندرعباس برای تهیه گزارش از طرح بنزین سازی بردند پس چرا در نهایت بی قانونی گزارش بودجه 94 پالایشگاهها را ندادند و سهم را باز کردند .
چهارم مگرمعاون اول محترم رئیس جمهوری و جناب اقای طیب نیا و جناب اقای زنگنه قول مساعدت و همکاری در مورد حل مشکلات پالایشگاهها در چندین توبت به سهامداران ندادند پس چرا یک شب تصمیم گرفتند که اتیش به مال مردم بزنند . منبع پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه
پنجم اگر شخص محترم اقای طیب نیا خود را مدافع سهامداران پالایشی در مقابل وزارت نفت میداند پس چرا تا الان هیچ موضعی نگرفته است چرا گزارش پالایشگاهها را با چند تا سناریو سود سازی قبول کرد اصلا چنین بی قانونی در علم اقتصاد جایگاهی ندارد . منبع کدال و پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه
ششم چرا با قول مساعد شخص طیب نیا در حل مشکلات در طول یکسال یک شب تصمیم گرفتند و ساعت 12 شب که مردم خواب بودند گزارش را روی کدال فرستاند و فردای ان روز نماد را با ابهامی که خود باعث ان بودند باز کردند . در حالی که پالایشگاه نفت تهران شب یک سودی اعلام کرده بود و فردای ان روز نیم ساعت بعد از بازگشایی بعد از فروختن سهامدار , شتران سود دیگری را اعلام کرد . اگر نمایندگان محترم مجلس اسم این را بی قانونی نمیگذارند پس چه باید گفت. منبع کدال و بازار بورس
هفتم با این حالی که در 6 ماهه اول سال 93 کاهش قیمت نفت نداشتیم و پاید گزارش پالایشگاهها حداقل با تولید محصولات سبک و بهتر در 6 ماهه حداقل نصف سود را پیش بینی میکردند در حالی گزراش 9 ماهه پالایشگاهها امد که مثلا پالایشگاه نفت بندرعباس از 218 تومان پیش بینی خود در سال 93 در گزارش 9 ماهه 93 در بین چهار سناریو و سود سازی بالاترین سود ان 90 تومان بود . ایا این دست اندازی و کم کردن سود پالایشگاهها به عمد نیست .
هشتم مگر مجلس محترم تصویب نکرده است که پالایشگاههایی که نفت به قیمت 95 درصد فوب روی کشتی میخرند از پرداخت صندوق توسعه ملی معاف هستند پس چرا پالایشگاهها در صورت مالی خود از 4 سناریو مضحک دو سناریو را به دادن و ندادن حق صندوق توسعه ملی اختصاص داده اند . منبع قانون مصوب مجلس محترم
نهم چرا گزارش پالایشگاه نفت اصفهان ساعت 11 صبح بیاید و خیلی زود نیم ساعت دیگر نماد را باز بکنند مگر سهامدار حق ندارد گزارش را مطالعه کند پس این بی قانونی برای چیست و این حرکت باعث شد پالایشگاه اصفهان بیشترین افت را داشته باشد . ایا جواب این کار جز در اوردن سهام از چنگ مردم غافل چیز دیگری هست . منبع کدال و بازار بورس
دهم ایا معاون اول محترم زئیس جمهور نمیتواند اختلاف وزارت نفت و اقتصاد را حل کند و اگر خدای ناکرده نمیتواند مشکل را حلی بکند پس چرا در کمیته ثبات بازار سرمایه به سهامدار بیچاره قول مساعدت میدهند واو را امیدوار میکنند .
یازدهم اصلا چرا با همه این مشکلات و قول های مساعدت یک روز مانده به پایان سال 93 نماد را باز کردند . ایا فکر میکردند تعطیلات باعث میشود ما ساکت بشینیم و از حق خود دفاع نمیکنیم .
بیشتر از این با گفتن بی قانونی های پالایشگاهها وقت شما نمایندگان محترم را نمیگیرم . چون بی قانونی زیاد است . ولی برداشت ما از اقدامات فوق این است که عده ای تصمیم دارند سهام با ارزش صنعت کشور را به مفت از چنگ سهامدار غافل در بیاورند . لذا با توجه با اتفاقات فوق از شما نمایندگان محترم خواستاریم که توضیح اقای طیب نیا و اقای زنگنه را جویا شوید که ایا همه اتفاقات رخ داده طیبعی بوده است یا خیر .
قبلا از همگاری صمیمانه شما نمایندگان محترم کمال تشکر و قدردانی را داریم و از خواوند منان توفیقات روز افزون را برای شما خواستاریم .امید است که پیگیری ها شما با عث اجرای عدالت و شاد شدن روح شهدا و امام شهدا و امام زمان (عج) شود تا شعار در بهار ازادی جای شهدا خالی بیش از پیش این حقیقت را ثابت کند .
من .... توفیق
جمع کثیری از سهامداران زیاندیده پالایشگاهی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
بی مزه ها
پالایشی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
حق ما پالایشی ها رو در این سال خوردن
یه لیوان آب هم روش
نرگس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
یعنی چی.بورس تعطیله
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴
دروغ 13 !!!! آن هم در فرهنگ و آئین ایرانی یا اسلامی !؟!؟!؟!؟!؟
از کجا در آوردید این مسخره بازی !؟!؟
واقعا خجالت نمی کشید ! ؟
جم شيد
ROMANIA
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸
دروغ هرچقدر بزرگتر باشد باورش براي مالباختگان چون من در حد بيست ميليون تومان راحت تر است ، صد البته بعد از سه سال فعاليت بورسي هنوز چشم براه و دلخوش به دروغهاي بزرگتر رانتخواران و سوداگران سردمدار بازار بورس هستم
الذين و والذين ، روز بروز بدتر از اين
یاحق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
بسمه تعالی
با این اوضاع بازار، فکر خوبیه تا لااقل خیل اعظیمی از سهامدارانريا، در ایام تعطیلات، بر اثر بازار کله و پا شده بورس کشور اعصاب و فکرشون بیش از این درگیر نشه.
یاحق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
بسمه تعالی
اگر قراره بنده ها به همه کارهای ناشایست خود دست بزنند و در عین حال خداوند متعال هواشونو داشته باشه حاجت نامعقولیست. ابتداء از خداوند متعال بخواهیم تا ما را به راه راست هدایت کند و اگر ما به راه راست بازگشتیم خداوند متعال هم در تسریع امور در روند مثبت یاری خواهد کرد و گرنه صد سال سیاه هم اوضاع بدتر از این میشود که بهتر نمیشود.....
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
آقا این دوستانی که یه دفه این تزو میدن فکر تسویه ها و بدهکاری ها هم کردن منی که امروز سهم فروختم میخواستم t+3 بعد از تعطیلات پولم رو بگیرم این پول میره بعد 15 یا نه همون بعد از 5 روز تعطیلی به دستم میرسه یا کسی که بدهکاره باید 3 روزه تسویه کنه یا بعد از 15 عید لطفا تعیین تکلیف کنن بعد نظر بدن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
خیلی حال کردم دمتون گرم
قلمت حقه
اشکان
GERMANY
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
دروغ13 زودتر گفتید که
گلناز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹
آزار داری بورس نیوز جان :((((
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹
پاک کنید این چرندیات رو
pazhan
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
به فکر مریض های قلبی باشید بی انصافا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹
بورس نیوز جان
هر چند اولش حرصم در اومد اما حالا که فکر می کنم می بینم تو سال 93 تنها باری که خوشحالم کردی همین یه دفعه بود (البته تا جاییکه یادم میاد).
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰
دروغ از انجا اشکار شد که سازمان می خواهد به نفع سامداران اقدامی نماید . کجا تا حالا چنین کاری جز ضرر کرده.
کابوی نیمه شب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
ای بگم خدا چیکارتون کنه !

گفتم که این همه خوشبختی محاله ها .... ها ها ها.
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
جدی جدی داشت باورم میشد!!
خخخخخخخ!
سال نوی همه مبارک.
پوريا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
بابا یه لحظه باورم شد .! آخه عمو نمیگی ما قلب مون ضعیفه؟
بدبخت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶
مگه بورس مال باباته که داری 20 روز تعطیل میکنی.
شب گرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
چقدر خوشحال شدم بعد چنان زدین تو ذوقم که نگووووووووووو
majid
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲
خیلی ایده قشنگی بود بورس نیوز اما سال 94 سال پر باری نخواهد شد اینم دروغ 13 من..........
اریا
ROMANIA
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵
ميدونين جالبيش توي چي بود !؟
كه اكثر ايرانيان عزيز بدون خوندن مقاله سريع نتيجه گيري كردن براي خودشون هر جور كه دوست دارن نتيجه گيري كردن از توي نظرها مشخصه
ايراني بودنم عالمي داره كه مختص خودمونه .. عيدتان مبارك باشد تا رستگار شويم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶
بايدم بخنديد بورس نيوز وديگر همكاران شما در دولت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱
خدا رو شکر من که دیروز با خرید و فروش شتران کل زیانم رو جبران کردم

دمت گرم بورس نیوز
ناشناس
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶
دروغ میگویی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲
مرض با این دروغ مسخرتون
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳
قفل شدن معاملات به دلیل قانون مسخره حجم مبنا است که هیچ کجا استفاده نمی شود و فقط اقای عبده تبریزی و شرکا می فهمیدند چیز خوبی است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
بازهم سايت بچه عربا گل كاشت .آفرين برسايت عربي بورس العربيه .به فارسي چقد خوب مسللط شديد بچه عربا. بايد هم خوشحال باشيد بچه عربا. ما عجميم بايد همه چيزمون نابود بشه خوشحال باشيد بچه عربا خوشحال باشيد......
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸
ممنون بورس نیوز عزیز. سال نو به شما و همکارانتون مبارک باشه. من چه روزهایی که ناراحت بودم و با مقالات شما لبخند زدم چون بالاخره کسی در این مملکت فریاد خاموش ما رو به گوش همه میرسونه شاید کسی از مسیولین در روند کارشون تغییری ایجاد نکنند ولی لاقل درد دل ما رو میخونند. نظرات کاربران رو خوندم و دیدم خیلی ها وضع من رو دارند و من تنها نیستم برای همه این دلگرمی ها سپاس. امیدوارم سال 94 اخبار خوب بورسی رو نشر بدین و از سیاه بازی ها بورس امروزمون دور بشیم.
kral
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱
بورسی جون عید شمام مبارک و تشکر به خاطر زحماتتون. خسته نباشید
سبحان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸
از این پست بورس نیوز با نظراتی که کاربرا دادن فقط یه چیزی رو به خوبی متوجه شدم ،‌ خیلی ها فقط سر تیتر رو میخونن و حالا جالب اینه که کسی که سر تیتر رو میخونه و حتی متن رو یه نگاه سر سری هم ننداخته میاد نظر هم میده !
امیدوارم دوستان صورت های مالی شرکت هایی که توش سهام دارن رو اینجوری نخونن !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱
کل بورس در یک سال گذشته 50 تا 60 درصد در بعضی سهم ها زیان داده است منتهی در طی دوره و بتدریج - ولی پالایشی ها یک شبه آن راه را رفته اند و ضرر داده اند که چندان فرقی با بقیه سهام ندارند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳
خدا رو شکر من که دیروز با خرید و فروش شتران کل زیانم رو جبران کردم

دمت گرم بورس نیوز
اسد مشرف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷
باسلام وسپاس اززنده کردن یک سنت یاستانی وسپاس وتشکر اززحمات عزیزان که همواره حافظ منافع سهامداران خردبوده اند،عید نوروز رابه همه سروران باتفالی از حضرت حافظ تبریک گفته وسال خوبی را برایتان آرزو دارم.......باتفالی از حضرت حافظ
نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی
که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی
من نگویم که کنون با که نشین و چه بنوش
که تو خود دانی اگر زیرک و عاقل باشی
چنگ در پرده همین می‌دهدت پند ولی
وعظت آن گاه کند سود که قابل باشی
در چمن هر ورقی دفتر حالی دگر است
حیف باشد که ز کار همه غافل باشی
نقد عمرت ببرد غصه دنیا به گزاف
گر شب و روز در این قصه مشکل باشی
گر چه راهیست پر از بیم ز ما تا بر دوست
رفتن آسان بود ار واقف منزل باشی
حافظا گر مدد از بخت بلندت باشد
صید آن شاهد مطبوع شمایل باشی
دزد زده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳
کاش برای همیشه در این قمارخونه تخته میشد نابودمون کرد خدایا به دادمون برس کسی به دادمون نمیرسه حاصل 60سال سگ دو زدنمون دود شد رفت تو شکم دزدا الهی بشه سرطان
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹
بورس نيوز عزيز ،، اولين روز معاملات ٥ فروردين است نه ١٥ فروردين!
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳
بورس نيوز، دروغ ١٣ بود. من هم همون اول عجله كردم و فكر كردم واقعا زدى جاده خاكي! سال تو شما و همكارانتون پيشاپيش مبارك!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸
دهنت سرویس بورس نیوز با این دروغ سیزده ت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۷
حرکت زشتی انجام دادید!!
متأسفم براتون
آرین حسابرس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲
مشنگ نیوز 5 فروردین است
اماندا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۶
ابا حضرات میتوانند این بهانه ها پیش خدا بیاورند؟

اگر بفکر سهامدار بودند چرا پالایشی ها را 15 فروردین
باز نکردند که سهامدار بیچاره اینهمه متضرر نشود؟

بدبخت اون خارجی که بخواد پشت در بورس ایران
صف بشینه.
ممد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۴
5 فروردین آغاز فعالیت بورس است نه 15 فروردین
ميلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹
يه نگاه به تقويم كنيد بعد دروغ ١٣ بگيد....واقعا مملكت بي حساب و كتاب همينه
ناشناس
UNITED STATES
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴
دوستان پالایشی دیروز ناله میکردید امروز سهامتون بال رفت اگه سهامدار بودید از نوسان دیروز سود میکردید از 400 به 550 سود میکردید نزول بورس ما خیلیش نتیجه همین ندونم کاذی خودتونه میخرید فردا میفروشید با این سهامدارا توافق هم بشه همه تو سقوط هستن کمی فکر بعد دکمه خرید فروش بزنید اگه پایه همین طرزه فکری بکش از بورس بیرون سالم تموم شد از ساله بعد بزن تو کاره دلار سکه بذار لاقل ما یه سودی کنیم مارم تو ضرر بردید افرین دختر پسرای خوب عیدتونم مبارک باشه خوب
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴
با این اخبار کذایی بورس نیوز به اعتماد خوانندگان لطمه میزند و در شان یک خبرنامه اقتصادی و جدی نیست که بهر اصطلاحی تیتری با این عنوان در محتوی دروغ را منتشر نماید. باید تاسف خورد
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲
روانی .
نیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۶
شوخی خیلی بی مزه ای بود
نیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷
شوخی خیلی بی مزه ای بود
محمد ر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۸
در روز 26اسفند 93 پالایشگاهیها 50درصد افبت کردند که برابر بود با بیش از 10 تریلیون تومان ضرر به سهامداران خرد و ضرر به اقتصاد عقب مانده ایران.
.
جالبه که تو این شرایط با هزار فشار و ترفند شرکتهای بزرگ غیر بورسی رو هم مثل پدیده رو میخان به بورس بیارن تا مبادا سودی رو که این شرکتها به سهامداران جزء دادن ادامه دار باشه!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵
خيلي بي مزه بود
مصطفی
GERMANY
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱
فقط می تونم بگم excellent. دمتون گرم. عالی بود.
پر توقع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۹
بورس نیوریای عزیز این خبرتون دروغ 13 نبود آرزوهای

بود که به عدالت نزدیکه بهرحال سرمایه گذاری که

سه تا مالیات مستقیم می دهد

ا-هنگام خرید سهم
2-هنگام فروش سهم
3-مالیاتی که از سود سهم سالانه اش کسر
می شود
اگه یکی هم بعنوان عابر بانکی که همش باید
کار مزد و مالیات بده نگاه نکنه جای دوری نمی ره
امیدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۴
توروخدا چند روزی هم صبرکنید بعداز15فروردین غیر از این پیش یبنی بود آنموقع همه میگوییم دروغ 13بدر رادر26اسفند بدر کردین
نکته بین
-
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۲
فقط یک جمله :
(( سهام ها خیلی سود کردن انتظار مسافرت رفتن سهامداران را هم دارید ؟ یا نگران این هستید اگر توافقی شد شما دیر برسید !!؟؟ ))
آرمین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۳
خسته نباشی و ممنون بورس نیوز
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۳
از این دروغ بافی تان خوشم نیامد چون با دقت همه خواندم و نکات مهمش را یادداشت کردم بعد ناگهان دیدم که میگید همش دروغ بود !!!!!!!!!!!!!! . در نوشتجات بعدی تان هم خواهم گفت نکنه اینم دروغ سیزدهه !!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۰
بسته شدن بازار بورس تا 15 فروردین کاملا بی قانونی است و فرصت برنامه ریزی و آرایش سهام برای قبل از توافق را از سهامداران می گیرد. این نه تنها حمایت از سهامداران نیست بلکه کاملا خیانت به سهامداران است و باید جلوی این کار گرفته شود.
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷
این مطلب تان بیشتر از اینکه سبب لبخند شود . به سخره گرفتن خیل عظیم زیان دیدگان ست .. در واقع نمکی بود که شما بر زخم های ملیونها متضرر پاشیدید. ماشالله به اینهمه نبوغ. اجرتان با آنکه آن بالاست . همین
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
حقه باز چاخانیسم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷
بورس نیوز اگرچه دزدان پس انداز و دست رنج45 ساله ام را در سهام پالایشی غارت کردندا و ایام عید را برایم سیاه کردند اما از زحمات شما عزیزان ممنونم و سال نو را به شما تبریک می گویم
omid
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
خدا لعنتت کنه ...
پیمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
در قالب طنز ، پیشنهادات خوبی داده شد...امیدوارم مسئولین بورس استفاده بکنند
در ضمن سال نو مبارک
حسین
ROMANIA
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
از آقای جداری و کاویان و دیگر مسئولین بورس نیوز کمال تشکر و قدردانی را دارم ؛ خیلی جالب بود
این لحظات آخر سالی لبخندی بر لبان ما نشاند.
سال نو شما هم مبارک ...
علیرضاش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹
سلام:اولا شرکت بور س با چه مجوز قانونی اینگونه چوب حراج به سهام پلایشگاهها را زدوشرکتی که هرسهمش بعضا تا یکصدو پنجاه هزار تومان هم بالا رفت پالایشگاه تهران(شتران)این گونه حراج کرد لذا از کلیه سهامداران پالایشگاهی میخواهم که از دولت تدبیر وامید ونمایندگان ملت بخواهند که معاملات 26و27 اسفند ماه پالایشگاهها که در این تاریخها باز گشایی شدند را ابطال نمایند تااز متضرر شدن سهام دارن جلو گیری شود .ونماد این شرکتها را با قیمت بسته شدن یکسال پیش باز نمایند که هر کس خواست سهام خود را بفروشد.
saeed
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵
آقا اعتراض کنید این چه وضع باز کردن سهام پالایشی بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۷
من رفتم تو فکر استعفا از کارم.
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۸
به جرات می توان گفت که اگر موضوع مذاکرات هسته ای وسایه سنگین تحریم هایی که از سوی غرب و امریکا به طور ناحق بر کشورمان تحمیل شده نبود (خود کرده را تدبیر نیست خیلی جالبه!!!
ناشناس
FRANCE
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۰
علیرضا نوری زاده و شهرام همایون، ضیا آتابای و تمام تلویزیون های فارسی زبان خارج از کشور به جز بی بی سی و صدای آمریکا، تحت نظارت جمهوری اسلامی هستند/یک اشتباهی در ابتدای انقلاب شد و آن این بود که آمدیم سران ارتش شاه را اعدام کردیم
گزارش مجامع
ثبات سودآوری شرکت سرمایه گذاری بهمن
آرشیو
خبرخوان
نقش موثر بانک در توسعه بازارسرمایه جدید ترینهای بورس
آمار واگذاری های امسال به 4 هزار میلیارد تومان رسید جدید ترینهای بورس
بهای طلا افزایش یافت جدید ترینهای بورس
بهای طلا افزایش یافت جدید ترینهای بورس
افزایش ۵۰ درصدی معاملات مسکن در تهران جدید ترینهای بورس
ارزش شاخص سهام کل بورس پاریس کاهش یافت جدید ترینهای بورس
تولید چای از برگ درخت زیتون جدید ترینهای بورس
قیمت سکه، طلا و دلار در بازار جدید ترینهای بورس
بازگشت ثبات به بازار سرمایه جدید ترینهای بورس
وقتی دولتمردان برای بازار سرمایه تره هم خورد نمی کنند/ ترفندی برای ... جدید ترینهای بورس
پربیننده ترین عناوین
آغاز معاملات بازار سهام از 15 فروردین 94/ شرکت های خارجی پشت درهای بورس
غافلگیری علی دایی توسط دو بازیگر مشهور و فرار از سوپرمارکت
توافق هسته ای تا 16 روز دیگر نهایی خواهد شد
چهارشنبه سوری بورس با آتش زدن ارزش سهام پالایشی ها
یک روز خاطره انگیز/تکلیف این چهار نماد را مشخص کنید
گزارش سه شرکت پالایشی بر روی کدال رفت
سقوط 3590 واحدی شاخص کل
خانه تکاني بازيگران زن چگونه است؟
حکم پرونده مهدی هاشمی صادر شد
کیک تولد سردار سلیمانی
بازگشت پالایشی ها پس از هشت ماه/ چه بودند و چه شدند
باغ‌ویلای 120 میلیاردی در لواسان!
تصاویر دیده‌نشده از بن‌لادن
نوه صدام در تجمع حامیان داعش علیه ایران
همراه اول به تمامی مشترکین خود عیدی می دهد
پربحث ترین عناوین
چهارشنبه سوری بورس با آتش زدن ارزش سهام پالایشی ها (۱۶۱ نظر)
سقوط 3590 واحدی شاخص کل (۱۳۷ نظر)
آغاز معاملات بازار سهام از 15 فروردین 94/ شرکت های خارجی پشت درهای بورس (۱۱۷ نظر)
بازگشت پالایشی ها پس از هشت ماه/ چه بودند و چه شدند (۱۰۶ نظر)
گزارش سه شرکت پالایشی بر روی کدال رفت (۹۵ نظر)
به نظر شما بدترین چهره سال ۹۳ چه کسی است؟ (۶۹ نظر)
چشم انداز نامناسب صنایع پالایشی و خودرو/ روزهای خوشی در انتظار بانک ها نیست (۵۵ نظر)
شریعتمداری: توافق هسته‌ای محال است! (۵۱ نظر)
غافلگیری علی دایی توسط دو بازیگر مشهور و فرار از سوپرمارکت (۴۱ نظر)
هشتگ توئیتری عراقی ها برای حاج قاسم (۳۸ نظر)
بورس قرمز پوش شد (۳۶ نظر)
کیک تولد سردار سلیمانی (۳۵ نظر)
یک روز خاطره انگیز/تکلیف این چهار نماد را مشخص کنید (۲۸ نظر)
واکنش امام جمعه شیراز به ماجرای شیراز:اگر کسی حریم ولایت را شکست، باید انتظار داشته باشد که دیگران حریم او را نشکنند؟ (۲۶ نظر)
ضرب الاجل سازمان بورس برای ارایه صورتهای مالی پالایشگاهها/ بازگشایی در هفته جاری دستور کار اداره نظارت بر ناشران (۲۳ نظر)
کد خبر: ۱۴۵۶۷۲
تعداد بازدید: ۱۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
تعداد نظرات: ۱۱۷ نظر
صفحه نخست » سرویس بورس
بورس نیوز خبردار شد:
آغاز معاملات بازار سهام از 15 فروردین 94/ شرکت های خارجی پشت درهای بورس
نتیجه این مذاکرات احتمالا چه در جهت مثبت و چه در جهت منفی زمانی مشخص خواهد شد که اهالی بازار سرمایه در تعطیلات نوروزی به سر می برند و این موضوع منجر به ایجاد هیجانات و التهاب هایی در بازار سرمایه خواهد شد که قرار است فعالیت خود را از هفته سوم سال 94 مجددا آغاز نماید

یکی از سالهای بسیار مورد توجه اهالی بازار سرمایه، اگر بگوییم همین سال 94 است بی راه نگفته ایم مشخص شدن تکلیف مذاکرات هسته ای کشورمان با گروه 5+1 که همیشه یکی از دغدغه های بزرگ سرمایه گذاران بورس بوده قرار است در همین فروردین ماه سال 94 روشن شود.

بحث مذاکرات هسته ای و تاثیرات آن بر بازار سرمایه چالش نام آشنایی است برای اهالی این بازار که سالهاست با آن دست و پنجه نرم می کنند.

به جرات می توان گفت که اگر موضوع مذاکرات هسته ای وسایه سنگین تحریم هایی که از سوی غرب و امریکا به طور ناحق بر کشورمان تحمیل شده نبود شاید امروز شاهد بازار سرمایه ای متفاوت از آنچه که شاهد آن هستیم می بودیم، لذا بحث توافق هسته ای و لغو تحریم های اتخاذ شده از سوی اتحادیه اروپا و آمریکا می تواند منجر به برداشته شدن بزرگترین سد پیش روی صنایع کشور در جهت افزایش میزان سودآوری و اجرای طرحهای توسعه به تبع کاهش هزینه های مالی و باز شدن دربهای جهانی گردد.

اما یک نکته مهم؛ نتیجه این مذاکرات احتمالا چه در جهت مثبت و چه در جهت منفی زمانی مشخص خواهد شد که اهالی بازار سرمایه در تعطیلات نوروزی به سر می برند و این موضوع منجر به ایجاد هیجانات و التهاب هایی در بازار سرمایه خواهد شد که قرار است فعالیت خود را از هفته سوم سال 94 مجددا آغاز نماید. به عبارت ساده تر نتیجه مذاکرات زمانی مشخص می شود. که اغلب اهالی بازار سرمایه بنا به شرایط مقتضی تعطیلات نوروزی اشراف چندان که باید وشاید بر معاملات بازار سرمایه ندارند.

از همین رو باخبر شدیم که قرار است به جهت جلو گیری از التهابات و هیجانات مذکور، معاملات بازار سهام از تاریخ 15 فروردین ماه 94 آغاز شود و طی ابتدای سال تا این تاریخ بورس اوراق بهادار کشور تعطیل باشد. هرچند که گفته می شود آغاز به کار معاملات بورس از تاریخ 15 فروردین با تغییر وتحولات خاصی همراه خواهد بود.

در همین راستا هوشنگ پشنگ نژاد رئیس اداره نظارت بر تعطیلات بورس در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز با اعلام این خبر که به جهت جلو گیری از هیجانات و جوزدگی فعالان بازار سرمایه به تبع مشخص شدن نتیجه احتمالی مذاکرات هسته ای، آغاز به کار معاملات بازار سهام از تاریخ 15 فروردین خواهد بود، اظهار داشت: با توجه به تاثیرات قابل توجه نتیجه مذاکرات هسته ای بر بورس و همچنین عدم اشراف کامل فعالان بازار سرمایه بر معاملات سهام در ایام عید تصمیم بر این شد تا معاملات این بازار با چند روز تاخیر از 15 فروردین آغاز شود.

وی افزود: نتیجه احتمالی مذاکرات چه مثبت باشد و چه منفی، ممکن است سبب قفل شدن اغلب سهام شرکت ها در صف های خرید و یا فروش شود. از همین رو، این موضوع می تواند سبب متضرر شدن سهامدارانی شود که در ایام مذکور امکان رصد معاملات سهام را نداشته باشند، لذا این تصمیم در جهت حمایت از این افراد اتخاذ شده است.

پشنگ نژاد ادامه داد: از سوی دیگر قصد داریم که آغاز معاملات در سال 94 را با تغییرات گسترده ای همراه سازیم به طوری که برخی اقدامات همچون: حذف دامنه نوسان، حذف کارمزد معاملات سهام بر خرید و فروش هایی که برآیند آنها زیان بوده و همچنین اعمال بیمه سهام تا 80% ارزش معاملات از جمله این اقدامات خواهد بود.

رئیس اداره نظارت بر تعطیلات بورس با اشاره به عدم بازگشایی تمامی نمادهای متوقف در 15 فروردین ماه سال 94 عنوان کرد: طبق ضرب الاجلی که برای این شرکت ها مشخص شده اگر این شرکت ها گزارشات خود را تا پایان روز چهارشنبه 28اسفند ماه 1393 به این سازمان ارائه نکنند کلیه نمادهای متوقف در بازار پایه فرا بورس بدون محدودیت نوسان قیمتی بازگشایی خواهند شد.

وی همچنین با اشاره ریسک های موجود در بازار سرمایه که سبب کاهش مزیت آن نسبت به بازارهای رقیب به خصوص سپرده بانکی شده است تصریح کرد: یکی از برنامه ریزی های انجام گرفته به جهت کاهش ریسک بازار سرمایه ، رونمایی از ابزار جدیدی است که طی آن سهام سرمایه گذارانی که بیش از 6 ماه پرتفوی خود را تغییر نداده باشند با سود تضمینی 28 درصد از سوی صندوق توسعه بازار خریداری می شود.

پشنگ نژاد در ادامه با اشاره به این مطلب که انتظار می رود بازار سرمایه در سال 94 با بازدهی خیره کننده خود طعم تلخ معاملات در سال 93 را از کام سهامداران پاک نماید، ابراز امیدواری کرد که آماتور ترین و ناآگاه ترین سهامداران بورس با استفاده از ابزارها و حمایت هایی که در این سال از سوی مسئولین اتخاذ خواهد شد بازدهی حداقلی 50 درصد در سال را بتوانند کسب نمایند.

این مقام مسئول در امور نظارت بر تعطیلات بورس، خبر از حضور شرکت های خارجی در پشت درب های برخی صنایع تاثیر گذار و البته فعال در بازار سرمایه از جمله گروههای خودرویی، بیمه ای، بانکی، حمل و نقلی، پتروشیمی، پالایشی، دارویی، تجهیزاتی و توریستی ورفاهی داد و گفت: طبق آخرین اطلاعات به دست آمده شرکت های خارجی قصد دارند در صورت حصول توافق در مذاکرات هسته ای به جهت خرید بخشی از سهام برخی از شرکت های فعال در گروه های یاد شده و اغاز همکاری های دوجانبه وارد این شرکت ها شوند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار بورس نیوز مبنی بر احتمال ورود سهام شرکت پدیده به بازار سرمایه در سال 94 اظهار داشت: قرار است به جهت سامان دادن به معاملات برخی از شرکت های غیر بورسی، پرحاشیه و خبرسازی همچون پدیده، پردیسبان، تبرک و گرند سنتر تابلوی معاملاتی جداگانه اما زیر نظر سازمان بورس برای این شرکت ها تعریف شود که قوانین آن نسبت به قوانین فعلی بازار سرمایه تفاوت هایی خواهد داشت که از جمله برخی از این تفاوت ها تعیین قیمت روزانه سهام توسط ناظر بازار، محدودیت 25 درصدی دامنه نوسان روزانه و نیز اعمال حجم مبنا بر اساس سرمایه این شرکت ها می باشد.

وی در پایان بازار سرمایه را در سال 94 تنها بازاری دانست که می تواند بازدهی مورد انتظار سرمایه گذاران بر مبنای تورم 16 درصدی را محقق نماید.

براساس گزارش بورس نیوز؛ نمی دانیم که مخاطبان تا چه میزان به عبارت معروف "دروغ 13" آشنایی دارند، اما باید بگوییم که دروغ 13 همانی است که از ابتدای این خبر تا انتهای آن خواندید تا شاید با این دروغ به ظاهر واقع با نشاندن لبخندی کوچک بر لب های شما به استقبال سال جدیدی برویم که امید آن می رود سرتاسر آن برای اهالی بازار سرمایه پر از خوش یمنی و شادکامی باشد.

برای گفتن این دروغ چاره ای نداشتیم جز آنکه به سراغ نهادی برویم که از خود ما و از جنس ما بوده و از این مطلب دروغ 13 بورس نیوز دلگیری به خود راه نمی دهد، چرا که همه ارکان بازار سرمایه، تمامی تلاش وکوششان در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی بازار سرمایه بوده و تا کنون نیز در این راه از هیچ کوششی دریغ نورزیده اند.

در انتها پایگاه اطلاع رسانی بورس نیوز ضمن تبریک پیشاپیش سال نو و آرزوی توفیقات روز افزون و همچنین قدردانی از تلاش های تمامی ارکان بازار سرمایه، امیدوار است که خوانندگان محترم و متولیان بازار سرمایه از نقصان ها و کاستی های این سایت خبری در سال 93 چشم پوشی کرده و ما را به عنوان عضو کوچکی از خانواده بازار سرمایه در راه رسیدن به اهداف والای دماسنج اقتصاد کشور یاری و همراهی نمایند .

یا مقلب، قلب ما در دست توست

یا محول، حال ما سرمست توست

کن تدبیری که در لیل و نهار

حال قلب ما شود همچو بهار

یا مقلب، قلب ما را شاد کن

یا مدبر، خانه ما آباد کن

یا محول، احسن الحالمان نما

از بدیها فارغ البالمان نما

بازگشت به ابتدای صفحه ارسال به دوستان نسخه چاپی
Bookmark and Share
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱۷
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
48
14
پاسخ
ای بابا
ممنون باحال بود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
با حال میدونی چیه؟ ریزش 4000 واحدی شاخص، نصف شدن سرمایه یه عمر کار و سگ دو زدن.

برای این شوخی مسخره چرا تشکر میکنید؟
123
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
شما
پالایشی ها هم شورشو دراوردید عزیز من از اول سال همه ضرر کردن حتی بیشتر از شما منتها شما یه روز عذاب کشیدی ما یک سال
سهامدار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
18
1
پاسخ
این هم تز جدید سازمان بورس
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
الان صف کشیدن!!!!!!!! احتمالا حقوقی ها، به همین دلیل دارن خودشیرینی میکنند و سهامشون رو باعرضه ی زیاد و ارزان میفروشن، آخه بعضیها خیلی غریبه پسندند!!!!!
حقیقی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
خدا شفا بده بورس نیوز
علی شاه
|
GERMANY
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
3
19
پاسخ
((لذا این تصمیم در جهت حمایت از این افراد اتخاذ شده است.))

چقدر این جمله آشناست
زمان بازگشایی پالایشیها هم همین جمله گفته شد.
پس خدا بخیر کنه

بورس فرمایشی
یک روز یک سهم را 67 درصد به عمد میندازن و کل بازار را منفی میکنن ، فرداش فرمایشی اکثر بازار را مثبت میکنن و یدفه اکثر سهمهای شاخص ساز مثبت 4 میشن

سیاه بازی و فریبکاری
زیان دیروز ما تا سالها جبران نمیشه
شما اگه به فکر حمایت از ما بودید دیروز اون شاهکار ناجوانمردانه را انجام نمیدادید

بسه دروغگویی
جلال
|
ROMANIA
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
4
27
پاسخ
شما نگران ضرر سهامدارانی هستین که عید می رن مسافرت اما نگران سهامداران پالایشی که با 60-70 درصد ضرر روبه رو شدن اون هم بعد از یک سال بلوکه شدن سهامشون نبودین؟ عید ما سهامداران پالایشی رو عزا کردین حالا بازار رو تعطیل می کنین که بقیه سهام دار برن گردش و تفریح؟.ما سهامدارای پالایشی که نه پول مسافرت و داریم نه حالشو. بدترین عید زندگیم رو رقم زدین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
13
9
پاسخ
:) عیدتون مبارک خبرنگاران بورس نیوز
علی شاه
|
GERMANY
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
3
22
پاسخ
بله - داونه نوسان را حذف کنید
تا مثل دیروز ظرف 3 دقیقه شپنای 1200 تومانی را 316 تومان کنید و بخرید
بعد خودتون صف خریدش کنید

بورس ایران سالم ترین و شفاف ترین بورس دنیا
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
9
پاسخ
سلام
بورس 3.5 ساعته با این همه مانع به این هم میگویند بورس بلکه بازییچه گروهی شده ، فقط زمان و سرمایه را تا به حال نابود کرده و تبلغات منفی در رسانه های خارجی برای دولت .
شاوانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
10
پاسخ
من که تعجب نکردم
بی قانونی برای ما شده عادت

به دوستان سهام دار
به ویژه پالایشی ها ( قبل از باز شدن نماد)
عید رو تبریک میگم
سالم و شاد باشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
25
پاسخ
هوشنگ پشنگ نژاد! رییس اداره نظارت بر تعطیلات بورس! :))
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
احتمالاً اسم نویسنده این چرت نامه ی دروغ بوده!!
علی شاه
|
GERMANY
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
10
پاسخ
((وی در پایان بازار سرمایه را در سال 94 تنها بازاری دانست که می تواند بازدهی مورد انتظار سرمایه گذاران بر مبنای تورم 16 درصدی را محقق نماید.))

از این قصه ها در سال 93 هم زیاد شنیدیم
بازدهی 40 درصدی ، مثبت با شیب ملایم ، و از این قبیل حرفای بی پشتوانه و عوام فریبانه.

به عمل برآید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
7
8
پاسخ
گزارش بسیار عالی بود به خصوص شعر اخر
با تشکر از بورس نیوز و زجماتی که در انعکاس دردهای ما در سال سخت 93 انجام دادید
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
4
5
پاسخ
خدا شفا بده اینم رفت تو لیست دیوونه ها :))

بس که سوژ میاد مرتزی جون .... کار به کار مردم نداشته باش
علی شاه
|
GERMANY
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
4
12
پاسخ
بورس نیوز جان
این همه کامنت گذاشتیم
بعد هم فهمیدیم سر کاری بوده
البته خیلی هم بیراه نگفتی
اینها هر شاهکاری ممکنه انجام بدن

مرسی برای زحمات مجموعه ی شما
برای اون دسته از گزارشهای دلسوزانه و خوبتون

گله برای مصاحبه با عده ای کم سواد به نام کارشناس که با اعتماد به حرفاشون فقط ضررمون زیاد شد

گله برای تشکری که از وزیر اقتصاد و رئیس بورس برای پیگیری بازگشایی پالایشیها و تاراج اموال مردم کردی

سپاس برای همه ی زحمات دلسوزانه تون
تشکر از همه ی بچه های بورس نیوز

امیدوارم شما مثل من داغدار پالایشیها و زیان وحشتناک اون نباشید

به امید روزی بدون فساد و رانت و دسیسه و چپاول و سودهای حرام
پدرام
|
GERMANY
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
10
پاسخ
همش دروغ بود؟ ای بابا....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
8
پاسخ
این به ضر رسهامداران است چون تا11فروردین ومشخص شدن نتیجه مذاکرات سهام مثبت می شدند
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
3
11
پاسخ
خب بیخود کردید همچین تصمیمی گرفتید.
بگو خودمون نیستیم و مسافرتیم و میترسیم جا بمونیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
4
11
پاسخ
مسخره بوود
شکرستان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
3
7
پاسخ
این هم یک قانون من در آوردی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
6
پاسخ
دروغ قبل از 13
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
3
پاسخ
ای خدا بگم چیکارت کنه بورس نیوز
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
5
5
پاسخ
عالی بودددد یه لحظه چقد شاد شدیم الکی :)))))
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
5
15
پاسخ
الکذب حرام، ولو بالمزاح...
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
5
12
پاسخ
مریضی با این شوخی مسخره
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
3
9
پاسخ
دروغ جالبی نبود . با در نظر گرفتن اینکه خیلی از افراد و فعالان کلیت موضوع را بررسی کرده و شاید تا پایان متن رو نخونن. دروغ 13 مربوط به همان روز است و دلیل نمی شود هر خبر گزاری هر تاریخی اقدام به این کار کند
ابراهیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
4
13
پاسخ
دروغ 13 رو روز 13 فروردین میگن نه الان. پالایشگاهی ها به اندازه کافی رو مخ هستن شما دیگه خودتو لوس نکن
اشعه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
8
3
پاسخ
باتشکر از دست اندرکاران بورس نیوز که نمره قابل قبولی را میتوان داد و تبریک سال نو برای
شما عزیزان و تمامی خانواده بزرگ بازار سرمایه
که حداقل سی درصد جامعه ایرانی میباشد و
امیدوارم شخص رییس جمهور و وزرای تدبیر و امید از شعار به عمل گرایش نمایند و ایشان بدانند که هزینه عمل نکردن به شعارهای انتخاباتی بس گران و بی اعتمادی را به دنبال خواهد داشت .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
4
8
پاسخ
خدا لعنتتو کنه
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
8
5
پاسخ
دمتون گرم خیلی باحال بود. اول متن شوکه شدم و حسابی ذوق کردم. اما ته متن که قهمیدم دروغ 13 بود خنده ام گرفت. راست میگید اینجا ایرانه.
علی زالی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
8
پاسخ
دروغ سیزده رو سیزده میگن
بورس نیوز
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
4
9
پاسخ
تو روحت بورس نیوز هاهاها
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
14
پاسخ
ای تو روحتون
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
2
پاسخ
اماده باش برای خرید کل سهام بنیادی مثل. بانکیها . تاپیکو. معدن فولاد خصوصا فملی ووووووو نواخته شد انشاالله توافق حتمیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
3
3
پاسخ
لبخند کوچک و .....!!!!!

کلی خوشحال شده بودیم!!!!!!

واقعا که!!!!!!!!!!!!!!!

:/
:/
یگانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
9
پاسخ
خیلی بی مزه اییییییییییییییییین.....
یعنی خیلیییییییییییییییی ها ......
یه ذره هم نه خیلیییییییییییی!!
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
6
5
پاسخ
عااااااالییییییییی بوووووود .....عیدتون مبارک.... :)))))
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
6
2
پاسخ
کلی خوشحال شدیم
میلاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
4
پاسخ
اقا ما بلیط رفت و برگشت تهیه کردیم لطفا ضرر کنسل شدن بلیط ما رو بپردازید
مجيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
3
10
پاسخ
بسيار بي نمك بود و با اينكار نشون داديد كه چطور بلديد شايعه پراكني كنيد-اينجا مثلا پايگاه خبري بازار سرمايس نه مجله ي طنز!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
خدا شفات بده مجید برو دنبال بازیت
دروغگو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
10
پاسخ
بورس نیوز دروغگو ... البته توی ایران بین دروغ و راستی فاصله ای نیست . دروغ امروز همان واقعیت فرداست .... رامین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
15
پاسخ
پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله ولم ) فمودند:
خدا لعنت میکند کسی را که دروغ میگوید حتی به شوخی
دروغ بده چه شوخیش چه جدی
کسی یا سایتی که به شوخی دروغ میگه کم کم عادت میکنه جدی هم دروغ میگه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
13
پاسخ
شوخی خیلی بی مزه ای بود
سهامدار بی رانت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
5
پاسخ
مملکت رو ببین، برای همین بود که دیروز صف فروش و امروز همه رو صف خرید کردن یعنی بعضی از ما بهتران خبرهایی داشتند، آقایان این خبر را نباید زودتر اعلام می کردند؟ آیا مملکت صاحبی دارد؟ آیا کسی آقایان را مورد سوال قرار خواهد داد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
3
پاسخ
این چه منطقیه اخه .خوب از این به بعد یک هفته قبل از مذاکرات بورسو ببندید مبادا کسی هیجانی بشه .نوسان جز ذات بورسه.من فکر می کنم برای استفاده از تعطیلات بیشتر این حرفو می زنید وگر نه اگر مسئولیت پذیر بودید نباید می ذاشتید پالایشی ها این جور باز بشند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
6
16
پاسخ
بسمه تعالی
نمایندگان محترم مجلس شورای انقلاب اسلامی ایران
سلام علیکم
با سلام و عرض ادب به پیشگاه ولی عصر (عج) و سلام خدمت شما زحمت کشان و دلسوزان انقلاب در قوه مقننه , از خداوند منان برای شما توفیق خدمت رسانی به این ممکلت که همانا امام زمان (عج) مالک اصلی ان است را خواستاریم . جمعی از سهامدارن پالایشی در مورخ 26/12/1393 متحمل ضرری 50 درصدی و نصف شدن سرمایه خود بودند در حالی که انتظار داشتند مسئولین به وعده خود در مورد حل کردن مشکل انها جامه عمل بپوشانند و یا حداقل قانون را برای ان سهامداران اجرا کنند که هیچ کدام از موارد فوق براورده نشد و توجه شما نمایندگان دلسوز را به بی قانونی و کم لطفی وزیر محترم اقتصادی و دارای جلب میکنم .
یک پالایشگاههای نفت تهران و اصفهان نزدیک به یک سال است که متوقف هستند و پالایشگاههای نفت بندرعباس و شیراز و لاوان و تبریز هم از اوایل مرداد 93 متوقف شده اند حال سوال این است که چرا مدت بسته شدن نمادها باید به این اندازه طولانی باشد . منبع سازمان بورس
دوم اینکه جناب اقای طیب نیا با اینکه میدانست پالایشگاهها مشکل دارند چرا با اینکه گزارش صورت مالی 92 پالایشگاهها را باز نکرد ویا چرا در 6 ماهه اول سال که نفت افت چندانی نداشت این پایشگاهها را باز نکرد وباعث ضرر به سهامداران شد .منبع سازمان بورس و نمودارقیمت نفت
سوم وزیر محترم نفت و اقتصاد که این همه شوق وذوق طرح توسعه پالایشگاهها را دارند و صحبت از صادرات فراورده های نفتی در سال 94 میکنند و تا جایی که همه خبرگزاری ها جمع کردند و برای خبرگزاری به پالایشگاه نفت بندرعباس برای تهیه گزارش از طرح بنزین سازی بردند پس چرا در نهایت بی قانونی گزارش بودجه 94 پالایشگاهها را ندادند و سهم را باز کردند .
چهارم مگرمعاون اول محترم رئیس جمهوری و جناب اقای طیب نیا و جناب اقای زنگنه قول مساعدت و همکاری در مورد حل مشکلات پالایشگاهها در چندین توبت به سهامداران ندادند پس چرا یک شب تصمیم گرفتند که اتیش به مال مردم بزنند . منبع پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه
پنجم اگر شخص محترم اقای طیب نیا خود را مدافع سهامداران پالایشی در مقابل وزارت نفت میداند پس چرا تا الان هیچ موضعی نگرفته است چرا گزارش پالایشگاهها را با چند تا سناریو سود سازی قبول کرد اصلا چنین بی قانونی در علم اقتصاد جایگاهی ندارد . منبع کدال و پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه
ششم چرا با قول مساعد شخص طیب نیا در حل مشکلات در طول یکسال یک شب تصمیم گرفتند و ساعت 12 شب که مردم خواب بودند گزارش را روی کدال فرستاند و فردای ان روز نماد را با ابهامی که خود باعث ان بودند باز کردند . در حالی که پالایشگاه نفت تهران شب یک سودی اعلام کرده بود و فردای ان روز نیم ساعت بعد از بازگشایی بعد از فروختن سهامدار , شتران سود دیگری را اعلام کرد . اگر نمایندگان محترم مجلس اسم این را بی قانونی نمیگذارند پس چه باید گفت. منبع کدال و بازار بورس
هفتم با این حالی که در 6 ماهه اول سال 93 کاهش قیمت نفت نداشتیم و پاید گزارش پالایشگاهها حداقل با تولید محصولات سبک و بهتر در 6 ماهه حداقل نصف سود را پیش بینی میکردند در حالی گزراش 9 ماهه پالایشگاهها امد که مثلا پالایشگاه نفت بندرعباس از 218 تومان پیش بینی خود در سال 93 در گزارش 9 ماهه 93 در بین چهار سناریو و سود سازی بالاترین سود ان 90 تومان بود . ایا این دست اندازی و کم کردن سود پالایشگاهها به عمد نیست .
هشتم مگر مجلس محترم تصویب نکرده است که پالایشگاههایی که نفت به قیمت 95 درصد فوب روی کشتی میخرند از پرداخت صندوق توسعه ملی معاف هستند پس چرا پالایشگاهها در صورت مالی خود از 4 سناریو مضحک دو سناریو را به دادن و ندادن حق صندوق توسعه ملی اختصاص داده اند . منبع قانون مصوب مجلس محترم
نهم چرا گزارش پالایشگاه نفت اصفهان ساعت 11 صبح بیاید و خیلی زود نیم ساعت دیگر نماد را باز بکنند مگر سهامدار حق ندارد گزارش را مطالعه کند پس این بی قانونی برای چیست و این حرکت باعث شد پالایشگاه اصفهان بیشترین افت را داشته باشد . ایا جواب این کار جز در اوردن سهام از چنگ مردم غافل چیز دیگری هست . منبع کدال و بازار بورس
دهم ایا معاون اول محترم زئیس جمهور نمیتواند اختلاف وزارت نفت و اقتصاد را حل کند و اگر خدای ناکرده نمیتواند مشکل را حلی بکند پس چرا در کمیته ثبات بازار سرمایه به سهامدار بیچاره قول مساعدت میدهند واو را امیدوار میکنند .
یازدهم اصلا چرا با همه این مشکلات و قول های مساعدت یک روز مانده به پایان سال 93 نماد را باز کردند . ایا فکر میکردند تعطیلات باعث میشود ما ساکت بشینیم و از حق خود دفاع نمیکنیم .
بیشتر از این با گفتن بی قانونی های پالایشگاهها وقت شما نمایندگان محترم را نمیگیرم . چون بی قانونی زیاد است . ولی برداشت ما از اقدامات فوق این است که عده ای تصمیم دارند سهام با ارزش صنعت کشور را به مفت از چنگ سهامدار غافل در بیاورند . لذا با توجه با اتفاقات فوق از شما نمایندگان محترم خواستاریم که توضیح اقای طیب نیا و اقای زنگنه را جویا شوید که ایا همه اتفاقات رخ داده طیبعی بوده است یا خیر .
قبلا از همگاری صمیمانه شما نمایندگان محترم کمال تشکر و قدردانی را داریم و از خواوند منان توفیقات روز افزون را برای شما خواستاریم .امید است که پیگیری ها شما با عث اجرای عدالت و شاد شدن روح شهدا و امام شهدا و امام زمان (عج) شود تا شعار در بهار ازادی جای شهدا خالی بیش از پیش این حقیقت را ثابت کند .
من .... توفیق
جمع کثیری از سهامداران زیاندیده پالایشگاهی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
6
پاسخ
بی مزه ها
پالایشی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
9
پاسخ
حق ما پالایشی ها رو در این سال خوردن
یه لیوان آب هم روش
نرگس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
5
1
پاسخ
یعنی چی.بورس تعطیله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
4
7
پاسخ
دروغ 13 !!!! آن هم در فرهنگ و آئین ایرانی یا اسلامی !؟!؟!؟!؟!؟
از کجا در آوردید این مسخره بازی !؟!؟
واقعا خجالت نمی کشید ! ؟
جم شيد
|
ROMANIA
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
0
4
پاسخ
دروغ هرچقدر بزرگتر باشد باورش براي مالباختگان چون من در حد بيست ميليون تومان راحت تر است ، صد البته بعد از سه سال فعاليت بورسي هنوز چشم براه و دلخوش به دروغهاي بزرگتر رانتخواران و سوداگران سردمدار بازار بورس هستم
الذين و والذين ، روز بروز بدتر از اين
یاحق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
بسمه تعالی
با این اوضاع بازار، فکر خوبیه تا لااقل خیل اعظیمی از سهامدارانريا، در ایام تعطیلات، بر اثر بازار کله و پا شده بورس کشور اعصاب و فکرشون بیش از این درگیر نشه.
یاحق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
0
3
پاسخ
بسمه تعالی
اگر قراره بنده ها به همه کارهای ناشایست خود دست بزنند و در عین حال خداوند متعال هواشونو داشته باشه حاجت نامعقولیست. ابتداء از خداوند متعال بخواهیم تا ما را به راه راست هدایت کند و اگر ما به راه راست بازگشتیم خداوند متعال هم در تسریع امور در روند مثبت یاری خواهد کرد و گرنه صد سال سیاه هم اوضاع بدتر از این میشود که بهتر نمیشود.....
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
0
0
پاسخ
آقا این دوستانی که یه دفه این تزو میدن فکر تسویه ها و بدهکاری ها هم کردن منی که امروز سهم فروختم میخواستم t+3 بعد از تعطیلات پولم رو بگیرم این پول میره بعد 15 یا نه همون بعد از 5 روز تعطیلی به دستم میرسه یا کسی که بدهکاره باید 3 روزه تسویه کنه یا بعد از 15 عید لطفا تعیین تکلیف کنن بعد نظر بدن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
6
0
پاسخ
خیلی حال کردم دمتون گرم
قلمت حقه
اشکان
|
GERMANY
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
0
2
پاسخ
دروغ13 زودتر گفتید که
گلناز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
0
3
پاسخ
آزار داری بورس نیوز جان :((((
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
0
14
پاسخ
پاک کنید این چرندیات رو
pazhan
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
0
5
پاسخ
به فکر مریض های قلبی باشید بی انصافا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
0
پاسخ
بورس نیوز جان
هر چند اولش حرصم در اومد اما حالا که فکر می کنم می بینم تو سال 93 تنها باری که خوشحالم کردی همین یه دفعه بود (البته تا جاییکه یادم میاد).
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
3
پاسخ
دروغ از انجا اشکار شد که سازمان می خواهد به نفع سامداران اقدامی نماید . کجا تا حالا چنین کاری جز ضرر کرده.
کابوی نیمه شب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
3
1
پاسخ
ای بگم خدا چیکارتون کنه !

گفتم که این همه خوشبختی محاله ها .... ها ها ها.
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
4
1
پاسخ
جدی جدی داشت باورم میشد!!
خخخخخخخ!
سال نوی همه مبارک.
پوريا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
3
1
پاسخ
بابا یه لحظه باورم شد .! آخه عمو نمیگی ما قلب مون ضعیفه؟
بدبخت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
3
3
پاسخ
مگه بورس مال باباته که داری 20 روز تعطیل میکنی.
شب گرد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
3
1
پاسخ
چقدر خوشحال شدم بعد چنان زدین تو ذوقم که نگووووووووووو
majid
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
4
2
پاسخ
خیلی ایده قشنگی بود بورس نیوز اما سال 94 سال پر باری نخواهد شد اینم دروغ 13 من..........
اریا
|
ROMANIA
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
5
5
پاسخ
ميدونين جالبيش توي چي بود !؟
كه اكثر ايرانيان عزيز بدون خوندن مقاله سريع نتيجه گيري كردن براي خودشون هر جور كه دوست دارن نتيجه گيري كردن از توي نظرها مشخصه
ايراني بودنم عالمي داره كه مختص خودمونه .. عيدتان مبارك باشد تا رستگار شويم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
4
پاسخ
بايدم بخنديد بورس نيوز وديگر همكاران شما در دولت.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
6
0
پاسخ
خدا رو شکر من که دیروز با خرید و فروش شتران کل زیانم رو جبران کردم

دمت گرم بورس نیوز
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
دروغ میگویی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
8
پاسخ
مرض با این دروغ مسخرتون
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
0
پاسخ
قفل شدن معاملات به دلیل قانون مسخره حجم مبنا است که هیچ کجا استفاده نمی شود و فقط اقای عبده تبریزی و شرکا می فهمیدند چیز خوبی است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
3
پاسخ
بازهم سايت بچه عربا گل كاشت .آفرين برسايت عربي بورس العربيه .به فارسي چقد خوب مسللط شديد بچه عربا. بايد هم خوشحال باشيد بچه عربا. ما عجميم بايد همه چيزمون نابود بشه خوشحال باشيد بچه عربا خوشحال باشيد......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
5
4
پاسخ
ممنون بورس نیوز عزیز. سال نو به شما و همکارانتون مبارک باشه. من چه روزهایی که ناراحت بودم و با مقالات شما لبخند زدم چون بالاخره کسی در این مملکت فریاد خاموش ما رو به گوش همه میرسونه شاید کسی از مسیولین در روند کارشون تغییری ایجاد نکنند ولی لاقل درد دل ما رو میخونند. نظرات کاربران رو خوندم و دیدم خیلی ها وضع من رو دارند و من تنها نیستم برای همه این دلگرمی ها سپاس. امیدوارم سال 94 اخبار خوب بورسی رو نشر بدین و از سیاه بازی ها بورس امروزمون دور بشیم.
kral
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
5
2
پاسخ
بورسی جون عید شمام مبارک و تشکر به خاطر زحماتتون. خسته نباشید
سبحان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
1
پاسخ
از این پست بورس نیوز با نظراتی که کاربرا دادن فقط یه چیزی رو به خوبی متوجه شدم ،‌ خیلی ها فقط سر تیتر رو میخونن و حالا جالب اینه که کسی که سر تیتر رو میخونه و حتی متن رو یه نگاه سر سری هم ننداخته میاد نظر هم میده !
امیدوارم دوستان صورت های مالی شرکت هایی که توش سهام دارن رو اینجوری نخونن !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
1
پاسخ
کل بورس در یک سال گذشته 50 تا 60 درصد در بعضی سهم ها زیان داده است منتهی در طی دوره و بتدریج - ولی پالایشی ها یک شبه آن راه را رفته اند و ضرر داده اند که چندان فرقی با بقیه سهام ندارند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
0
پاسخ
خدا رو شکر من که دیروز با خرید و فروش شتران کل زیانم رو جبران کردم

دمت گرم بورس نیوز
اسد مشرف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
باسلام وسپاس اززنده کردن یک سنت یاستانی وسپاس وتشکر اززحمات عزیزان که همواره حافظ منافع سهامداران خردبوده اند،عید نوروز رابه همه سروران باتفالی از حضرت حافظ تبریک گفته وسال خوبی را برایتان آرزو دارم.......باتفالی از حضرت حافظ
نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی
که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی
من نگویم که کنون با که نشین و چه بنوش
که تو خود دانی اگر زیرک و عاقل باشی
چنگ در پرده همین می‌دهدت پند ولی
وعظت آن گاه کند سود که قابل باشی
در چمن هر ورقی دفتر حالی دگر است
حیف باشد که ز کار همه غافل باشی
نقد عمرت ببرد غصه دنیا به گزاف
گر شب و روز در این قصه مشکل باشی
گر چه راهیست پر از بیم ز ما تا بر دوست
رفتن آسان بود ار واقف منزل باشی
حافظا گر مدد از بخت بلندت باشد
صید آن شاهد مطبوع شمایل باشی
دزد زده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
کاش برای همیشه در این قمارخونه تخته میشد نابودمون کرد خدایا به دادمون برس کسی به دادمون نمیرسه حاصل 60سال سگ دو زدنمون دود شد رفت تو شکم دزدا الهی بشه سرطان
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
1
پاسخ
بورس نيوز عزيز ،، اولين روز معاملات ٥ فروردين است نه ١٥ فروردين!
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
بورس نيوز، دروغ ١٣ بود. من هم همون اول عجله كردم و فكر كردم واقعا زدى جاده خاكي! سال تو شما و همكارانتون پيشاپيش مبارك!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
1
پاسخ
دهنت سرویس بورس نیوز با این دروغ سیزده ت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
1
پاسخ
حرکت زشتی انجام دادید!!
متأسفم براتون
آرین حسابرس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
1
پاسخ
مشنگ نیوز 5 فروردین است
اماندا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
1
پاسخ
ابا حضرات میتوانند این بهانه ها پیش خدا بیاورند؟

اگر بفکر سهامدار بودند چرا پالایشی ها را 15 فروردین
باز نکردند که سهامدار بیچاره اینهمه متضرر نشود؟

بدبخت اون خارجی که بخواد پشت در بورس ایران
صف بشینه.
ممد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
5 فروردین آغاز فعالیت بورس است نه 15 فروردین
ميلاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
1
پاسخ
يه نگاه به تقويم كنيد بعد دروغ ١٣ بگيد....واقعا مملكت بي حساب و كتاب همينه
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
0
پاسخ
دوستان پالایشی دیروز ناله میکردید امروز سهامتون بال رفت اگه سهامدار بودید از نوسان دیروز سود میکردید از 400 به 550 سود میکردید نزول بورس ما خیلیش نتیجه همین ندونم کاذی خودتونه میخرید فردا میفروشید با این سهامدارا توافق هم بشه همه تو سقوط هستن کمی فکر بعد دکمه خرید فروش بزنید اگه پایه همین طرزه فکری بکش از بورس بیرون سالم تموم شد از ساله بعد بزن تو کاره دلار سکه بذار لاقل ما یه سودی کنیم مارم تو ضرر بردید افرین دختر پسرای خوب عیدتونم مبارک باشه خوب
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
با این اخبار کذایی بورس نیوز به اعتماد خوانندگان لطمه میزند و در شان یک خبرنامه اقتصادی و جدی نیست که بهر اصطلاحی تیتری با این عنوان در محتوی دروغ را منتشر نماید. باید تاسف خورد
وحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
روانی .
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
شوخی خیلی بی مزه ای بود
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
شوخی خیلی بی مزه ای بود
محمد ر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
در روز 26اسفند 93 پالایشگاهیها 50درصد افبت کردند که برابر بود با بیش از 10 تریلیون تومان ضرر به سهامداران خرد و ضرر به اقتصاد عقب مانده ایران.
.
جالبه که تو این شرایط با هزار فشار و ترفند شرکتهای بزرگ غیر بورسی رو هم مثل پدیده رو میخان به بورس بیارن تا مبادا سودی رو که این شرکتها به سهامداران جزء دادن ادامه دار باشه!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
خيلي بي مزه بود
مصطفی
|
GERMANY
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
فقط می تونم بگم excellent. دمتون گرم. عالی بود.
پر توقع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
بورس نیوریای عزیز این خبرتون دروغ 13 نبود آرزوهای

بود که به عدالت نزدیکه بهرحال سرمایه گذاری که

سه تا مالیات مستقیم می دهد

ا-هنگام خرید سهم
2-هنگام فروش سهم
3-مالیاتی که از سود سهم سالانه اش کسر
می شود
اگه یکی هم بعنوان عابر بانکی که همش باید
کار مزد و مالیات بده نگاه نکنه جای دوری نمی ره
امیدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
توروخدا چند روزی هم صبرکنید بعداز15فروردین غیر از این پیش یبنی بود آنموقع همه میگوییم دروغ 13بدر رادر26اسفند بدر کردین
نکته بین
|
-
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
فقط یک جمله :
(( سهام ها خیلی سود کردن انتظار مسافرت رفتن سهامداران را هم دارید ؟ یا نگران این هستید اگر توافقی شد شما دیر برسید !!؟؟ ))
آرمین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
خسته نباشی و ممنون بورس نیوز
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
1
پاسخ
از این دروغ بافی تان خوشم نیامد چون با دقت همه خواندم و نکات مهمش را یادداشت کردم بعد ناگهان دیدم که میگید همش دروغ بود !!!!!!!!!!!!!! . در نوشتجات بعدی تان هم خواهم گفت نکنه اینم دروغ سیزدهه !!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
1
1
پاسخ
بسته شدن بازار بورس تا 15 فروردین کاملا بی قانونی است و فرصت برنامه ریزی و آرایش سهام برای قبل از توافق را از سهامداران می گیرد. این نه تنها حمایت از سهامداران نیست بلکه کاملا خیانت به سهامداران است و باید جلوی این کار گرفته شود.
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
1
0
پاسخ
این مطلب تان بیشتر از اینکه سبب لبخند شود . به سخره گرفتن خیل عظیم زیان دیدگان ست .. در واقع نمکی بود که شما بر زخم های ملیونها متضرر پاشیدید. ماشالله به اینهمه نبوغ. اجرتان با آنکه آن بالاست . همین
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
1
0
پاسخ
حقه باز چاخانیسم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
1
0
پاسخ
بورس نیوز اگرچه دزدان پس انداز و دست رنج45 ساله ام را در سهام پالایشی غارت کردندا و ایام عید را برایم سیاه کردند اما از زحمات شما عزیزان ممنونم و سال نو را به شما تبریک می گویم
omid
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
1
0
پاسخ
خدا لعنتت کنه ...
پیمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
1
0
پاسخ
در قالب طنز ، پیشنهادات خوبی داده شد...امیدوارم مسئولین بورس استفاده بکنند
در ضمن سال نو مبارک
حسین
|
ROMANIA
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
1
0
پاسخ
از آقای جداری و کاویان و دیگر مسئولین بورس نیوز کمال تشکر و قدردانی را دارم ؛ خیلی جالب بود
این لحظات آخر سالی لبخندی بر لبان ما نشاند.
سال نو شما هم مبارک ...
علیرضاش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
1
0
پاسخ
سلام:اولا شرکت بور س با چه مجوز قانونی اینگونه چوب حراج به سهام پلایشگاهها را زدوشرکتی که هرسهمش بعضا تا یکصدو پنجاه هزار تومان هم بالا رفت پالایشگاه تهران(شتران)این گونه حراج کرد لذا از کلیه سهامداران پالایشگاهی میخواهم که از دولت تدبیر وامید ونمایندگان ملت بخواهند که معاملات 26و27 اسفند ماه پالایشگاهها که در این تاریخها باز گشایی شدند را ابطال نمایند تااز متضرر شدن سهام دارن جلو گیری شود .ونماد این شرکتها را با قیمت بسته شدن یکسال پیش باز نمایند که هر کس خواست سهام خود را بفروشد.
saeed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
1
0
پاسخ
آقا اعتراض کنید این چه وضع باز کردن سهام پالایشی بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
1
0
پاسخ
من رفتم تو فکر استعفا از کارم.
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
1
0
پاسخ
به جرات می توان گفت که اگر موضوع مذاکرات هسته ای وسایه سنگین تحریم هایی که از سوی غرب و امریکا به طور ناحق بر کشورمان تحمیل شده نبود (خود کرده را تدبیر نیست خیلی جالبه!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
ظریف: جان کری به من گفت اگر ناراحتی برو!
معاون نظارتی بانک مرکزی خبر داد: موسسات اعتباري " نور " و " آرمان " مجوز می‌گیرند /بانک مهر اقتصاد هم مجوزدار می شود
تکذیبیه وزارت اطلاعات درمورد پرونده ی متهم م.ه
قیمت طلا، سکه و ارز عصر پنجشنبه ۲۸ اسفند
تصاویـری منتخـب از پنجمین روز مذاکـرات هسته‌ای
ظریف پس از پایان مذاکراه ششم خود با جان کری: تا زمانی که لازم باشد می‌مانیم / به مرحله پایانی رسیده‌ایم
چاپ عکس جسد مربی پرسپولیس دردسر ساز شد
رئیس پیشین دستگاه اطلاعات عربستان/ توافق میان ایران و ۱+۵ در راه است
تکذیب ادعای ازدواج «آزاده نامداری» با «احسان علیخانی»؟!
شهر مسی ایران با جنگل‌های گمشده
نیازمندیها
اعتبار خرید سهام
فعالان بازار سرمایه به منظور دریافت خدمات و تسهیلات (تخفیف کارمزد و اعطای اعتبار) می توانند بروی فرم ذیل کلیک کنند و آن را تکمیل نمایند.
سازمان آگهی ها بورس نیوز
در این بخش می توانید آگهی استخدام ، خرید و فروش سهام کارگزاری ، نیاز به خرید ساختمان اداری ، اطلاعیه عرضه سهام و پیامک تبلیغاتی و ... را درخواست نمایید . 22382538 داخلی 103
تقاضای نمایندگی شهرستان
متقاضی محترم نمایندگی جهت دریافت نمایندگی بورس نیوز در شهرستان ها فرم پیوست در لینک را تکمیل فرمایید.
مزايا عضويت در باشگاه بورس نيوز
از مزايای عضويت در باشگاه مشتريان بورس نيوز مطلع شوید


صفحه نخست
جستجو
آب و هوا
اوقات شرعی
تماس با ما
درباره ما
پیوندها
اشتراک خبری
ارسال خبر
آرشیو
آرشیو نظرسنجی
گزارش مجامع
نسخه موبایل
RSS

نقل قول مطالب بورس نیوز با ذکر منبع بلا مانع است. مطالب منتشر شده الزامادیدگاه بورس نیوز نمی باشد
طراحی و تولید: ایران سامانه
ناشناس
FRANCE
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۰
علیرضا نوری زاده و شهرام همایون، ضیا آتابای و تمام تلویزیون های فارسی زبان خارج از کشور به جز بی بی سی و صدای آمریکا، تحت نظارت جمهوری اسلامی هستند/یک اشتباهی در ابتدای انقلاب شد و آن این بود که آمدیم سران ارتش شاه را اعدام کردیم
گزارش مجامع
ثبات سودآوری شرکت سرمایه گذاری بهمن
آرشیو
خبرخوان
نقش موثر بانک در توسعه بازارسرمایه جدید ترینهای بورس
آمار واگذاری های امسال به 4 هزار میلیارد تومان رسید جدید ترینهای بورس
بهای طلا افزایش یافت جدید ترینهای بورس
بهای طلا افزایش یافت جدید ترینهای بورس
افزایش ۵۰ درصدی معاملات مسکن در تهران جدید ترینهای بورس
ارزش شاخص سهام کل بورس پاریس کاهش یافت جدید ترینهای بورس
تولید چای از برگ درخت زیتون جدید ترینهای بورس
قیمت سکه، طلا و دلار در بازار جدید ترینهای بورس
بازگشت ثبات به بازار سرمایه جدید ترینهای بورس
وقتی دولتمردان برای بازار سرمایه تره هم خورد نمی کنند/ ترفندی برای ... جدید ترینهای بورس
پربیننده ترین عناوین
آغاز معاملات بازار سهام از 15 فروردین 94/ شرکت های خارجی پشت درهای بورس
غافلگیری علی دایی توسط دو بازیگر مشهور و فرار از سوپرمارکت
توافق هسته ای تا 16 روز دیگر نهایی خواهد شد
چهارشنبه سوری بورس با آتش زدن ارزش سهام پالایشی ها
یک روز خاطره انگیز/تکلیف این چهار نماد را مشخص کنید
گزارش سه شرکت پالایشی بر روی کدال رفت
سقوط 3590 واحدی شاخص کل
خانه تکاني بازيگران زن چگونه است؟
حکم پرونده مهدی هاشمی صادر شد
کیک تولد سردار سلیمانی
بازگشت پالایشی ها پس از هشت ماه/ چه بودند و چه شدند
باغ‌ویلای 120 میلیاردی در لواسان!
تصاویر دیده‌نشده از بن‌لادن
نوه صدام در تجمع حامیان داعش علیه ایران
همراه اول به تمامی مشترکین خود عیدی می دهد
پربحث ترین عناوین
چهارشنبه سوری بورس با آتش زدن ارزش سهام پالایشی ها (۱۶۱ نظر)
سقوط 3590 واحدی شاخص کل (۱۳۷ نظر)
آغاز معاملات بازار سهام از 15 فروردین 94/ شرکت های خارجی پشت درهای بورس (۱۱۷ نظر)
بازگشت پالایشی ها پس از هشت ماه/ چه بودند و چه شدند (۱۰۶ نظر)
گزارش سه شرکت پالایشی بر روی کدال رفت (۹۵ نظر)
به نظر شما بدترین چهره سال ۹۳ چه کسی است؟ (۶۹ نظر)
چشم انداز نامناسب صنایع پالایشی و خودرو/ روزهای خوشی در انتظار بانک ها نیست (۵۵ نظر)
شریعتمداری: توافق هسته‌ای محال است! (۵۱ نظر)
غافلگیری علی دایی توسط دو بازیگر مشهور و فرار از سوپرمارکت (۴۱ نظر)
هشتگ توئیتری عراقی ها برای حاج قاسم (۳۸ نظر)
بورس قرمز پوش شد (۳۶ نظر)
کیک تولد سردار سلیمانی (۳۵ نظر)
یک روز خاطره انگیز/تکلیف این چهار نماد را مشخص کنید (۲۸ نظر)
واکنش امام جمعه شیراز به ماجرای شیراز:اگر کسی حریم ولایت را شکست، باید انتظار داشته باشد که دیگران حریم او را نشکنند؟ (۲۶ نظر)
ضرب الاجل سازمان بورس برای ارایه صورتهای مالی پالایشگاهها/ بازگشایی در هفته جاری دستور کار اداره نظارت بر ناشران (۲۳ نظر)
کد خبر: ۱۴۵۶۷۲
تعداد بازدید: ۱۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
تعداد نظرات: ۱۱۷ نظر
صفحه نخست » سرویس بورس
بورس نیوز خبردار شد:
آغاز معاملات بازار سهام از 15 فروردین 94/ شرکت های خارجی پشت درهای بورس
نتیجه این مذاکرات احتمالا چه در جهت مثبت و چه در جهت منفی زمانی مشخص خواهد شد که اهالی بازار سرمایه در تعطیلات نوروزی به سر می برند و این موضوع منجر به ایجاد هیجانات و التهاب هایی در بازار سرمایه خواهد شد که قرار است فعالیت خود را از هفته سوم سال 94 مجددا آغاز نماید

یکی از سالهای بسیار مورد توجه اهالی بازار سرمایه، اگر بگوییم همین سال 94 است بی راه نگفته ایم مشخص شدن تکلیف مذاکرات هسته ای کشورمان با گروه 5+1 که همیشه یکی از دغدغه های بزرگ سرمایه گذاران بورس بوده قرار است در همین فروردین ماه سال 94 روشن شود.

بحث مذاکرات هسته ای و تاثیرات آن بر بازار سرمایه چالش نام آشنایی است برای اهالی این بازار که سالهاست با آن دست و پنجه نرم می کنند.

به جرات می توان گفت که اگر موضوع مذاکرات هسته ای وسایه سنگین تحریم هایی که از سوی غرب و امریکا به طور ناحق بر کشورمان تحمیل شده نبود شاید امروز شاهد بازار سرمایه ای متفاوت از آنچه که شاهد آن هستیم می بودیم، لذا بحث توافق هسته ای و لغو تحریم های اتخاذ شده از سوی اتحادیه اروپا و آمریکا می تواند منجر به برداشته شدن بزرگترین سد پیش روی صنایع کشور در جهت افزایش میزان سودآوری و اجرای طرحهای توسعه به تبع کاهش هزینه های مالی و باز شدن دربهای جهانی گردد.

اما یک نکته مهم؛ نتیجه این مذاکرات احتمالا چه در جهت مثبت و چه در جهت منفی زمانی مشخص خواهد شد که اهالی بازار سرمایه در تعطیلات نوروزی به سر می برند و این موضوع منجر به ایجاد هیجانات و التهاب هایی در بازار سرمایه خواهد شد که قرار است فعالیت خود را از هفته سوم سال 94 مجددا آغاز نماید. به عبارت ساده تر نتیجه مذاکرات زمانی مشخص می شود. که اغلب اهالی بازار سرمایه بنا به شرایط مقتضی تعطیلات نوروزی اشراف چندان که باید وشاید بر معاملات بازار سرمایه ندارند.

از همین رو باخبر شدیم که قرار است به جهت جلو گیری از التهابات و هیجانات مذکور، معاملات بازار سهام از تاریخ 15 فروردین ماه 94 آغاز شود و طی ابتدای سال تا این تاریخ بورس اوراق بهادار کشور تعطیل باشد. هرچند که گفته می شود آغاز به کار معاملات بورس از تاریخ 15 فروردین با تغییر وتحولات خاصی همراه خواهد بود.

در همین راستا هوشنگ پشنگ نژاد رئیس اداره نظارت بر تعطیلات بورس در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز با اعلام این خبر که به جهت جلو گیری از هیجانات و جوزدگی فعالان بازار سرمایه به تبع مشخص شدن نتیجه احتمالی مذاکرات هسته ای، آغاز به کار معاملات بازار سهام از تاریخ 15 فروردین خواهد بود، اظهار داشت: با توجه به تاثیرات قابل توجه نتیجه مذاکرات هسته ای بر بورس و همچنین عدم اشراف کامل فعالان بازار سرمایه بر معاملات سهام در ایام عید تصمیم بر این شد تا معاملات این بازار با چند روز تاخیر از 15 فروردین آغاز شود.

وی افزود: نتیجه احتمالی مذاکرات چه مثبت باشد و چه منفی، ممکن است سبب قفل شدن اغلب سهام شرکت ها در صف های خرید و یا فروش شود. از همین رو، این موضوع می تواند سبب متضرر شدن سهامدارانی شود که در ایام مذکور امکان رصد معاملات سهام را نداشته باشند، لذا این تصمیم در جهت حمایت از این افراد اتخاذ شده است.

پشنگ نژاد ادامه داد: از سوی دیگر قصد داریم که آغاز معاملات در سال 94 را با تغییرات گسترده ای همراه سازیم به طوری که برخی اقدامات همچون: حذف دامنه نوسان، حذف کارمزد معاملات سهام بر خرید و فروش هایی که برآیند آنها زیان بوده و همچنین اعمال بیمه سهام تا 80% ارزش معاملات از جمله این اقدامات خواهد بود.

رئیس اداره نظارت بر تعطیلات بورس با اشاره به عدم بازگشایی تمامی نمادهای متوقف در 15 فروردین ماه سال 94 عنوان کرد: طبق ضرب الاجلی که برای این شرکت ها مشخص شده اگر این شرکت ها گزارشات خود را تا پایان روز چهارشنبه 28اسفند ماه 1393 به این سازمان ارائه نکنند کلیه نمادهای متوقف در بازار پایه فرا بورس بدون محدودیت نوسان قیمتی بازگشایی خواهند شد.

وی همچنین با اشاره ریسک های موجود در بازار سرمایه که سبب کاهش مزیت آن نسبت به بازارهای رقیب به خصوص سپرده بانکی شده است تصریح کرد: یکی از برنامه ریزی های انجام گرفته به جهت کاهش ریسک بازار سرمایه ، رونمایی از ابزار جدیدی است که طی آن سهام سرمایه گذارانی که بیش از 6 ماه پرتفوی خود را تغییر نداده باشند با سود تضمینی 28 درصد از سوی صندوق توسعه بازار خریداری می شود.

پشنگ نژاد در ادامه با اشاره به این مطلب که انتظار می رود بازار سرمایه در سال 94 با بازدهی خیره کننده خود طعم تلخ معاملات در سال 93 را از کام سهامداران پاک نماید، ابراز امیدواری کرد که آماتور ترین و ناآگاه ترین سهامداران بورس با استفاده از ابزارها و حمایت هایی که در این سال از سوی مسئولین اتخاذ خواهد شد بازدهی حداقلی 50 درصد در سال را بتوانند کسب نمایند.

این مقام مسئول در امور نظارت بر تعطیلات بورس، خبر از حضور شرکت های خارجی در پشت درب های برخی صنایع تاثیر گذار و البته فعال در بازار سرمایه از جمله گروههای خودرویی، بیمه ای، بانکی، حمل و نقلی، پتروشیمی، پالایشی، دارویی، تجهیزاتی و توریستی ورفاهی داد و گفت: طبق آخرین اطلاعات به دست آمده شرکت های خارجی قصد دارند در صورت حصول توافق در مذاکرات هسته ای به جهت خرید بخشی از سهام برخی از شرکت های فعال در گروه های یاد شده و اغاز همکاری های دوجانبه وارد این شرکت ها شوند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار بورس نیوز مبنی بر احتمال ورود سهام شرکت پدیده به بازار سرمایه در سال 94 اظهار داشت: قرار است به جهت سامان دادن به معاملات برخی از شرکت های غیر بورسی، پرحاشیه و خبرسازی همچون پدیده، پردیسبان، تبرک و گرند سنتر تابلوی معاملاتی جداگانه اما زیر نظر سازمان بورس برای این شرکت ها تعریف شود که قوانین آن نسبت به قوانین فعلی بازار سرمایه تفاوت هایی خواهد داشت که از جمله برخی از این تفاوت ها تعیین قیمت روزانه سهام توسط ناظر بازار، محدودیت 25 درصدی دامنه نوسان روزانه و نیز اعمال حجم مبنا بر اساس سرمایه این شرکت ها می باشد.

وی در پایان بازار سرمایه را در سال 94 تنها بازاری دانست که می تواند بازدهی مورد انتظار سرمایه گذاران بر مبنای تورم 16 درصدی را محقق نماید.

براساس گزارش بورس نیوز؛ نمی دانیم که مخاطبان تا چه میزان به عبارت معروف "دروغ 13" آشنایی دارند، اما باید بگوییم که دروغ 13 همانی است که از ابتدای این خبر تا انتهای آن خواندید تا شاید با این دروغ به ظاهر واقع با نشاندن لبخندی کوچک بر لب های شما به استقبال سال جدیدی برویم که امید آن می رود سرتاسر آن برای اهالی بازار سرمایه پر از خوش یمنی و شادکامی باشد.

برای گفتن این دروغ چاره ای نداشتیم جز آنکه به سراغ نهادی برویم که از خود ما و از جنس ما بوده و از این مطلب دروغ 13 بورس نیوز دلگیری به خود راه نمی دهد، چرا که همه ارکان بازار سرمایه، تمامی تلاش وکوششان در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی بازار سرمایه بوده و تا کنون نیز در این راه از هیچ کوششی دریغ نورزیده اند.

در انتها پایگاه اطلاع رسانی بورس نیوز ضمن تبریک پیشاپیش سال نو و آرزوی توفیقات روز افزون و همچنین قدردانی از تلاش های تمامی ارکان بازار سرمایه، امیدوار است که خوانندگان محترم و متولیان بازار سرمایه از نقصان ها و کاستی های این سایت خبری در سال 93 چشم پوشی کرده و ما را به عنوان عضو کوچکی از خانواده بازار سرمایه در راه رسیدن به اهداف والای دماسنج اقتصاد کشور یاری و همراهی نمایند .

یا مقلب، قلب ما در دست توست

یا محول، حال ما سرمست توست

کن تدبیری که در لیل و نهار

حال قلب ما شود همچو بهار

یا مقلب، قلب ما را شاد کن

یا مدبر، خانه ما آباد کن

یا محول، احسن الحالمان نما

از بدیها فارغ البالمان نما

بازگشت به ابتدای صفحه ارسال به دوستان نسخه چاپی
Bookmark and Share
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱۷
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
48
14
پاسخ
ای بابا
ممنون باحال بود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
با حال میدونی چیه؟ ریزش 4000 واحدی شاخص، نصف شدن سرمایه یه عمر کار و سگ دو زدن.

برای این شوخی مسخره چرا تشکر میکنید؟
123
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
شما
پالایشی ها هم شورشو دراوردید عزیز من از اول سال همه ضرر کردن حتی بیشتر از شما منتها شما یه روز عذاب کشیدی ما یک سال
سهامدار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
18
1
پاسخ
این هم تز جدید سازمان بورس
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
الان صف کشیدن!!!!!!!! احتمالا حقوقی ها، به همین دلیل دارن خودشیرینی میکنند و سهامشون رو باعرضه ی زیاد و ارزان میفروشن، آخه بعضیها خیلی غریبه پسندند!!!!!
حقیقی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
خدا شفا بده بورس نیوز
علی شاه
|
GERMANY
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
3
19
پاسخ
((لذا این تصمیم در جهت حمایت از این افراد اتخاذ شده است.))

چقدر این جمله آشناست
زمان بازگشایی پالایشیها هم همین جمله گفته شد.
پس خدا بخیر کنه

بورس فرمایشی
یک روز یک سهم را 67 درصد به عمد میندازن و کل بازار را منفی میکنن ، فرداش فرمایشی اکثر بازار را مثبت میکنن و یدفه اکثر سهمهای شاخص ساز مثبت 4 میشن

سیاه بازی و فریبکاری
زیان دیروز ما تا سالها جبران نمیشه
شما اگه به فکر حمایت از ما بودید دیروز اون شاهکار ناجوانمردانه را انجام نمیدادید

بسه دروغگویی
جلال
|
ROMANIA
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
4
27
پاسخ
شما نگران ضرر سهامدارانی هستین که عید می رن مسافرت اما نگران سهامداران پالایشی که با 60-70 درصد ضرر روبه رو شدن اون هم بعد از یک سال بلوکه شدن سهامشون نبودین؟ عید ما سهامداران پالایشی رو عزا کردین حالا بازار رو تعطیل می کنین که بقیه سهام دار برن گردش و تفریح؟.ما سهامدارای پالایشی که نه پول مسافرت و داریم نه حالشو. بدترین عید زندگیم رو رقم زدین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
13
9
پاسخ
:) عیدتون مبارک خبرنگاران بورس نیوز
علی شاه
|
GERMANY
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
3
22
پاسخ
بله - داونه نوسان را حذف کنید
تا مثل دیروز ظرف 3 دقیقه شپنای 1200 تومانی را 316 تومان کنید و بخرید
بعد خودتون صف خریدش کنید

بورس ایران سالم ترین و شفاف ترین بورس دنیا
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
9
پاسخ
سلام
بورس 3.5 ساعته با این همه مانع به این هم میگویند بورس بلکه بازییچه گروهی شده ، فقط زمان و سرمایه را تا به حال نابود کرده و تبلغات منفی در رسانه های خارجی برای دولت .
شاوانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
10
پاسخ
من که تعجب نکردم
بی قانونی برای ما شده عادت

به دوستان سهام دار
به ویژه پالایشی ها ( قبل از باز شدن نماد)
عید رو تبریک میگم
سالم و شاد باشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
25
پاسخ
هوشنگ پشنگ نژاد! رییس اداره نظارت بر تعطیلات بورس! :))
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
احتمالاً اسم نویسنده این چرت نامه ی دروغ بوده!!
علی شاه
|
GERMANY
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
10
پاسخ
((وی در پایان بازار سرمایه را در سال 94 تنها بازاری دانست که می تواند بازدهی مورد انتظار سرمایه گذاران بر مبنای تورم 16 درصدی را محقق نماید.))

از این قصه ها در سال 93 هم زیاد شنیدیم
بازدهی 40 درصدی ، مثبت با شیب ملایم ، و از این قبیل حرفای بی پشتوانه و عوام فریبانه.

به عمل برآید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
7
8
پاسخ
گزارش بسیار عالی بود به خصوص شعر اخر
با تشکر از بورس نیوز و زجماتی که در انعکاس دردهای ما در سال سخت 93 انجام دادید
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
4
5
پاسخ
خدا شفا بده اینم رفت تو لیست دیوونه ها :))

بس که سوژ میاد مرتزی جون .... کار به کار مردم نداشته باش
علی شاه
|
GERMANY
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
4
12
پاسخ
بورس نیوز جان
این همه کامنت گذاشتیم
بعد هم فهمیدیم سر کاری بوده
البته خیلی هم بیراه نگفتی
اینها هر شاهکاری ممکنه انجام بدن

مرسی برای زحمات مجموعه ی شما
برای اون دسته از گزارشهای دلسوزانه و خوبتون

گله برای مصاحبه با عده ای کم سواد به نام کارشناس که با اعتماد به حرفاشون فقط ضررمون زیاد شد

گله برای تشکری که از وزیر اقتصاد و رئیس بورس برای پیگیری بازگشایی پالایشیها و تاراج اموال مردم کردی

سپاس برای همه ی زحمات دلسوزانه تون
تشکر از همه ی بچه های بورس نیوز

امیدوارم شما مثل من داغدار پالایشیها و زیان وحشتناک اون نباشید

به امید روزی بدون فساد و رانت و دسیسه و چپاول و سودهای حرام
پدرام
|
GERMANY
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
10
پاسخ
همش دروغ بود؟ ای بابا....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
8
پاسخ
این به ضر رسهامداران است چون تا11فروردین ومشخص شدن نتیجه مذاکرات سهام مثبت می شدند
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
3
11
پاسخ
خب بیخود کردید همچین تصمیمی گرفتید.
بگو خودمون نیستیم و مسافرتیم و میترسیم جا بمونیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
4
11
پاسخ
مسخره بوود
شکرستان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
3
7
پاسخ
این هم یک قانون من در آوردی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
6
پاسخ
دروغ قبل از 13
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
3
پاسخ
ای خدا بگم چیکارت کنه بورس نیوز
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
5
5
پاسخ
عالی بودددد یه لحظه چقد شاد شدیم الکی :)))))
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
5
15
پاسخ
الکذب حرام، ولو بالمزاح...
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
5
12
پاسخ
مریضی با این شوخی مسخره
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
3
9
پاسخ
دروغ جالبی نبود . با در نظر گرفتن اینکه خیلی از افراد و فعالان کلیت موضوع را بررسی کرده و شاید تا پایان متن رو نخونن. دروغ 13 مربوط به همان روز است و دلیل نمی شود هر خبر گزاری هر تاریخی اقدام به این کار کند
ابراهیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
4
13
پاسخ
دروغ 13 رو روز 13 فروردین میگن نه الان. پالایشگاهی ها به اندازه کافی رو مخ هستن شما دیگه خودتو لوس نکن
اشعه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
8
3
پاسخ
باتشکر از دست اندرکاران بورس نیوز که نمره قابل قبولی را میتوان داد و تبریک سال نو برای
شما عزیزان و تمامی خانواده بزرگ بازار سرمایه
که حداقل سی درصد جامعه ایرانی میباشد و
امیدوارم شخص رییس جمهور و وزرای تدبیر و امید از شعار به عمل گرایش نمایند و ایشان بدانند که هزینه عمل نکردن به شعارهای انتخاباتی بس گران و بی اعتمادی را به دنبال خواهد داشت .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
4
8
پاسخ
خدا لعنتتو کنه
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
8
5
پاسخ
دمتون گرم خیلی باحال بود. اول متن شوکه شدم و حسابی ذوق کردم. اما ته متن که قهمیدم دروغ 13 بود خنده ام گرفت. راست میگید اینجا ایرانه.
علی زالی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
8
پاسخ
دروغ سیزده رو سیزده میگن
بورس نیوز
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
4
9
پاسخ
تو روحت بورس نیوز هاهاها
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
14
پاسخ
ای تو روحتون
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
2
پاسخ
اماده باش برای خرید کل سهام بنیادی مثل. بانکیها . تاپیکو. معدن فولاد خصوصا فملی ووووووو نواخته شد انشاالله توافق حتمیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
3
3
پاسخ
لبخند کوچک و .....!!!!!

کلی خوشحال شده بودیم!!!!!!

واقعا که!!!!!!!!!!!!!!!

:/
:/
یگانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
9
پاسخ
خیلی بی مزه اییییییییییییییییین.....
یعنی خیلیییییییییییییییی ها ......
یه ذره هم نه خیلیییییییییییی!!
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
6
5
پاسخ
عااااااالییییییییی بوووووود .....عیدتون مبارک.... :)))))
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
6
2
پاسخ
کلی خوشحال شدیم
میلاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
4
پاسخ
اقا ما بلیط رفت و برگشت تهیه کردیم لطفا ضرر کنسل شدن بلیط ما رو بپردازید
مجيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
3
10
پاسخ
بسيار بي نمك بود و با اينكار نشون داديد كه چطور بلديد شايعه پراكني كنيد-اينجا مثلا پايگاه خبري بازار سرمايس نه مجله ي طنز!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
خدا شفات بده مجید برو دنبال بازیت
دروغگو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
10
پاسخ
بورس نیوز دروغگو ... البته توی ایران بین دروغ و راستی فاصله ای نیست . دروغ امروز همان واقعیت فرداست .... رامین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
15
پاسخ
پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله ولم ) فمودند:
خدا لعنت میکند کسی را که دروغ میگوید حتی به شوخی
دروغ بده چه شوخیش چه جدی
کسی یا سایتی که به شوخی دروغ میگه کم کم عادت میکنه جدی هم دروغ میگه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
13
پاسخ
شوخی خیلی بی مزه ای بود
سهامدار بی رانت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
5
پاسخ
مملکت رو ببین، برای همین بود که دیروز صف فروش و امروز همه رو صف خرید کردن یعنی بعضی از ما بهتران خبرهایی داشتند، آقایان این خبر را نباید زودتر اعلام می کردند؟ آیا مملکت صاحبی دارد؟ آیا کسی آقایان را مورد سوال قرار خواهد داد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
3
پاسخ
این چه منطقیه اخه .خوب از این به بعد یک هفته قبل از مذاکرات بورسو ببندید مبادا کسی هیجانی بشه .نوسان جز ذات بورسه.من فکر می کنم برای استفاده از تعطیلات بیشتر این حرفو می زنید وگر نه اگر مسئولیت پذیر بودید نباید می ذاشتید پالایشی ها این جور باز بشند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
6
16
پاسخ
بسمه تعالی
نمایندگان محترم مجلس شورای انقلاب اسلامی ایران
سلام علیکم
با سلام و عرض ادب به پیشگاه ولی عصر (عج) و سلام خدمت شما زحمت کشان و دلسوزان انقلاب در قوه مقننه , از خداوند منان برای شما توفیق خدمت رسانی به این ممکلت که همانا امام زمان (عج) مالک اصلی ان است را خواستاریم . جمعی از سهامدارن پالایشی در مورخ 26/12/1393 متحمل ضرری 50 درصدی و نصف شدن سرمایه خود بودند در حالی که انتظار داشتند مسئولین به وعده خود در مورد حل کردن مشکل انها جامه عمل بپوشانند و یا حداقل قانون را برای ان سهامداران اجرا کنند که هیچ کدام از موارد فوق براورده نشد و توجه شما نمایندگان دلسوز را به بی قانونی و کم لطفی وزیر محترم اقتصادی و دارای جلب میکنم .
یک پالایشگاههای نفت تهران و اصفهان نزدیک به یک سال است که متوقف هستند و پالایشگاههای نفت بندرعباس و شیراز و لاوان و تبریز هم از اوایل مرداد 93 متوقف شده اند حال سوال این است که چرا مدت بسته شدن نمادها باید به این اندازه طولانی باشد . منبع سازمان بورس
دوم اینکه جناب اقای طیب نیا با اینکه میدانست پالایشگاهها مشکل دارند چرا با اینکه گزارش صورت مالی 92 پالایشگاهها را باز نکرد ویا چرا در 6 ماهه اول سال که نفت افت چندانی نداشت این پایشگاهها را باز نکرد وباعث ضرر به سهامداران شد .منبع سازمان بورس و نمودارقیمت نفت
سوم وزیر محترم نفت و اقتصاد که این همه شوق وذوق طرح توسعه پالایشگاهها را دارند و صحبت از صادرات فراورده های نفتی در سال 94 میکنند و تا جایی که همه خبرگزاری ها جمع کردند و برای خبرگزاری به پالایشگاه نفت بندرعباس برای تهیه گزارش از طرح بنزین سازی بردند پس چرا در نهایت بی قانونی گزارش بودجه 94 پالایشگاهها را ندادند و سهم را باز کردند .
چهارم مگرمعاون اول محترم رئیس جمهوری و جناب اقای طیب نیا و جناب اقای زنگنه قول مساعدت و همکاری در مورد حل مشکلات پالایشگاهها در چندین توبت به سهامداران ندادند پس چرا یک شب تصمیم گرفتند که اتیش به مال مردم بزنند . منبع پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه
پنجم اگر شخص محترم اقای طیب نیا خود را مدافع سهامداران پالایشی در مقابل وزارت نفت میداند پس چرا تا الان هیچ موضعی نگرفته است چرا گزارش پالایشگاهها را با چند تا سناریو سود سازی قبول کرد اصلا چنین بی قانونی در علم اقتصاد جایگاهی ندارد . منبع کدال و پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه
ششم چرا با قول مساعد شخص طیب نیا در حل مشکلات در طول یکسال یک شب تصمیم گرفتند و ساعت 12 شب که مردم خواب بودند گزارش را روی کدال فرستاند و فردای ان روز نماد را با ابهامی که خود باعث ان بودند باز کردند . در حالی که پالایشگاه نفت تهران شب یک سودی اعلام کرده بود و فردای ان روز نیم ساعت بعد از بازگشایی بعد از فروختن سهامدار , شتران سود دیگری را اعلام کرد . اگر نمایندگان محترم مجلس اسم این را بی قانونی نمیگذارند پس چه باید گفت. منبع کدال و بازار بورس
هفتم با این حالی که در 6 ماهه اول سال 93 کاهش قیمت نفت نداشتیم و پاید گزارش پالایشگاهها حداقل با تولید محصولات سبک و بهتر در 6 ماهه حداقل نصف سود را پیش بینی میکردند در حالی گزراش 9 ماهه پالایشگاهها امد که مثلا پالایشگاه نفت بندرعباس از 218 تومان پیش بینی خود در سال 93 در گزارش 9 ماهه 93 در بین چهار سناریو و سود سازی بالاترین سود ان 90 تومان بود . ایا این دست اندازی و کم کردن سود پالایشگاهها به عمد نیست .
هشتم مگر مجلس محترم تصویب نکرده است که پالایشگاههایی که نفت به قیمت 95 درصد فوب روی کشتی میخرند از پرداخت صندوق توسعه ملی معاف هستند پس چرا پالایشگاهها در صورت مالی خود از 4 سناریو مضحک دو سناریو را به دادن و ندادن حق صندوق توسعه ملی اختصاص داده اند . منبع قانون مصوب مجلس محترم
نهم چرا گزارش پالایشگاه نفت اصفهان ساعت 11 صبح بیاید و خیلی زود نیم ساعت دیگر نماد را باز بکنند مگر سهامدار حق ندارد گزارش را مطالعه کند پس این بی قانونی برای چیست و این حرکت باعث شد پالایشگاه اصفهان بیشترین افت را داشته باشد . ایا جواب این کار جز در اوردن سهام از چنگ مردم غافل چیز دیگری هست . منبع کدال و بازار بورس
دهم ایا معاون اول محترم زئیس جمهور نمیتواند اختلاف وزارت نفت و اقتصاد را حل کند و اگر خدای ناکرده نمیتواند مشکل را حلی بکند پس چرا در کمیته ثبات بازار سرمایه به سهامدار بیچاره قول مساعدت میدهند واو را امیدوار میکنند .
یازدهم اصلا چرا با همه این مشکلات و قول های مساعدت یک روز مانده به پایان سال 93 نماد را باز کردند . ایا فکر میکردند تعطیلات باعث میشود ما ساکت بشینیم و از حق خود دفاع نمیکنیم .
بیشتر از این با گفتن بی قانونی های پالایشگاهها وقت شما نمایندگان محترم را نمیگیرم . چون بی قانونی زیاد است . ولی برداشت ما از اقدامات فوق این است که عده ای تصمیم دارند سهام با ارزش صنعت کشور را به مفت از چنگ سهامدار غافل در بیاورند . لذا با توجه با اتفاقات فوق از شما نمایندگان محترم خواستاریم که توضیح اقای طیب نیا و اقای زنگنه را جویا شوید که ایا همه اتفاقات رخ داده طیبعی بوده است یا خیر .
قبلا از همگاری صمیمانه شما نمایندگان محترم کمال تشکر و قدردانی را داریم و از خواوند منان توفیقات روز افزون را برای شما خواستاریم .امید است که پیگیری ها شما با عث اجرای عدالت و شاد شدن روح شهدا و امام شهدا و امام زمان (عج) شود تا شعار در بهار ازادی جای شهدا خالی بیش از پیش این حقیقت را ثابت کند .
من .... توفیق
جمع کثیری از سهامداران زیاندیده پالایشگاهی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
6
پاسخ
بی مزه ها
پالایشی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
9
پاسخ
حق ما پالایشی ها رو در این سال خوردن
یه لیوان آب هم روش
نرگس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
5
1
پاسخ
یعنی چی.بورس تعطیله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
4
7
پاسخ
دروغ 13 !!!! آن هم در فرهنگ و آئین ایرانی یا اسلامی !؟!؟!؟!؟!؟
از کجا در آوردید این مسخره بازی !؟!؟
واقعا خجالت نمی کشید ! ؟
جم شيد
|
ROMANIA
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
0
4
پاسخ
دروغ هرچقدر بزرگتر باشد باورش براي مالباختگان چون من در حد بيست ميليون تومان راحت تر است ، صد البته بعد از سه سال فعاليت بورسي هنوز چشم براه و دلخوش به دروغهاي بزرگتر رانتخواران و سوداگران سردمدار بازار بورس هستم
الذين و والذين ، روز بروز بدتر از اين
یاحق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
بسمه تعالی
با این اوضاع بازار، فکر خوبیه تا لااقل خیل اعظیمی از سهامدارانريا، در ایام تعطیلات، بر اثر بازار کله و پا شده بورس کشور اعصاب و فکرشون بیش از این درگیر نشه.
یاحق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
0
3
پاسخ
بسمه تعالی
اگر قراره بنده ها به همه کارهای ناشایست خود دست بزنند و در عین حال خداوند متعال هواشونو داشته باشه حاجت نامعقولیست. ابتداء از خداوند متعال بخواهیم تا ما را به راه راست هدایت کند و اگر ما به راه راست بازگشتیم خداوند متعال هم در تسریع امور در روند مثبت یاری خواهد کرد و گرنه صد سال سیاه هم اوضاع بدتر از این میشود که بهتر نمیشود.....
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
0
0
پاسخ
آقا این دوستانی که یه دفه این تزو میدن فکر تسویه ها و بدهکاری ها هم کردن منی که امروز سهم فروختم میخواستم t+3 بعد از تعطیلات پولم رو بگیرم این پول میره بعد 15 یا نه همون بعد از 5 روز تعطیلی به دستم میرسه یا کسی که بدهکاره باید 3 روزه تسویه کنه یا بعد از 15 عید لطفا تعیین تکلیف کنن بعد نظر بدن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
6
0
پاسخ
خیلی حال کردم دمتون گرم
قلمت حقه
اشکان
|
GERMANY
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
0
2
پاسخ
دروغ13 زودتر گفتید که
گلناز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
0
3
پاسخ
آزار داری بورس نیوز جان :((((
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
0
14
پاسخ
پاک کنید این چرندیات رو
pazhan
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
0
5
پاسخ
به فکر مریض های قلبی باشید بی انصافا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
0
پاسخ
بورس نیوز جان
هر چند اولش حرصم در اومد اما حالا که فکر می کنم می بینم تو سال 93 تنها باری که خوشحالم کردی همین یه دفعه بود (البته تا جاییکه یادم میاد).
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
3
پاسخ
دروغ از انجا اشکار شد که سازمان می خواهد به نفع سامداران اقدامی نماید . کجا تا حالا چنین کاری جز ضرر کرده.
کابوی نیمه شب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
3
1
پاسخ
ای بگم خدا چیکارتون کنه !

گفتم که این همه خوشبختی محاله ها .... ها ها ها.
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
4
1
پاسخ
جدی جدی داشت باورم میشد!!
خخخخخخخ!
سال نوی همه مبارک.
پوريا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
3
1
پاسخ
بابا یه لحظه باورم شد .! آخه عمو نمیگی ما قلب مون ضعیفه؟
بدبخت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
3
3
پاسخ
مگه بورس مال باباته که داری 20 روز تعطیل میکنی.
شب گرد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
3
1
پاسخ
چقدر خوشحال شدم بعد چنان زدین تو ذوقم که نگووووووووووو
majid
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
4
2
پاسخ
خیلی ایده قشنگی بود بورس نیوز اما سال 94 سال پر باری نخواهد شد اینم دروغ 13 من..........
اریا
|
ROMANIA
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
5
5
پاسخ
ميدونين جالبيش توي چي بود !؟
كه اكثر ايرانيان عزيز بدون خوندن مقاله سريع نتيجه گيري كردن براي خودشون هر جور كه دوست دارن نتيجه گيري كردن از توي نظرها مشخصه
ايراني بودنم عالمي داره كه مختص خودمونه .. عيدتان مبارك باشد تا رستگار شويم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
4
پاسخ
بايدم بخنديد بورس نيوز وديگر همكاران شما در دولت.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
6
0
پاسخ
خدا رو شکر من که دیروز با خرید و فروش شتران کل زیانم رو جبران کردم

دمت گرم بورس نیوز
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
دروغ میگویی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
8
پاسخ
مرض با این دروغ مسخرتون
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
0
پاسخ
قفل شدن معاملات به دلیل قانون مسخره حجم مبنا است که هیچ کجا استفاده نمی شود و فقط اقای عبده تبریزی و شرکا می فهمیدند چیز خوبی است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
3
پاسخ
بازهم سايت بچه عربا گل كاشت .آفرين برسايت عربي بورس العربيه .به فارسي چقد خوب مسللط شديد بچه عربا. بايد هم خوشحال باشيد بچه عربا. ما عجميم بايد همه چيزمون نابود بشه خوشحال باشيد بچه عربا خوشحال باشيد......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
5
4
پاسخ
ممنون بورس نیوز عزیز. سال نو به شما و همکارانتون مبارک باشه. من چه روزهایی که ناراحت بودم و با مقالات شما لبخند زدم چون بالاخره کسی در این مملکت فریاد خاموش ما رو به گوش همه میرسونه شاید کسی از مسیولین در روند کارشون تغییری ایجاد نکنند ولی لاقل درد دل ما رو میخونند. نظرات کاربران رو خوندم و دیدم خیلی ها وضع من رو دارند و من تنها نیستم برای همه این دلگرمی ها سپاس. امیدوارم سال 94 اخبار خوب بورسی رو نشر بدین و از سیاه بازی ها بورس امروزمون دور بشیم.
kral
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
5
2
پاسخ
بورسی جون عید شمام مبارک و تشکر به خاطر زحماتتون. خسته نباشید
سبحان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
1
پاسخ
از این پست بورس نیوز با نظراتی که کاربرا دادن فقط یه چیزی رو به خوبی متوجه شدم ،‌ خیلی ها فقط سر تیتر رو میخونن و حالا جالب اینه که کسی که سر تیتر رو میخونه و حتی متن رو یه نگاه سر سری هم ننداخته میاد نظر هم میده !
امیدوارم دوستان صورت های مالی شرکت هایی که توش سهام دارن رو اینجوری نخونن !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
1
پاسخ
کل بورس در یک سال گذشته 50 تا 60 درصد در بعضی سهم ها زیان داده است منتهی در طی دوره و بتدریج - ولی پالایشی ها یک شبه آن راه را رفته اند و ضرر داده اند که چندان فرقی با بقیه سهام ندارند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
0
پاسخ
خدا رو شکر من که دیروز با خرید و فروش شتران کل زیانم رو جبران کردم

دمت گرم بورس نیوز
اسد مشرف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
باسلام وسپاس اززنده کردن یک سنت یاستانی وسپاس وتشکر اززحمات عزیزان که همواره حافظ منافع سهامداران خردبوده اند،عید نوروز رابه همه سروران باتفالی از حضرت حافظ تبریک گفته وسال خوبی را برایتان آرزو دارم.......باتفالی از حضرت حافظ
نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی
که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی
من نگویم که کنون با که نشین و چه بنوش
که تو خود دانی اگر زیرک و عاقل باشی
چنگ در پرده همین می‌دهدت پند ولی
وعظت آن گاه کند سود که قابل باشی
در چمن هر ورقی دفتر حالی دگر است
حیف باشد که ز کار همه غافل باشی
نقد عمرت ببرد غصه دنیا به گزاف
گر شب و روز در این قصه مشکل باشی
گر چه راهیست پر از بیم ز ما تا بر دوست
رفتن آسان بود ار واقف منزل باشی
حافظا گر مدد از بخت بلندت باشد
صید آن شاهد مطبوع شمایل باشی
دزد زده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
کاش برای همیشه در این قمارخونه تخته میشد نابودمون کرد خدایا به دادمون برس کسی به دادمون نمیرسه حاصل 60سال سگ دو زدنمون دود شد رفت تو شکم دزدا الهی بشه سرطان
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
1
پاسخ
بورس نيوز عزيز ،، اولين روز معاملات ٥ فروردين است نه ١٥ فروردين!
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
بورس نيوز، دروغ ١٣ بود. من هم همون اول عجله كردم و فكر كردم واقعا زدى جاده خاكي! سال تو شما و همكارانتون پيشاپيش مبارك!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
1
پاسخ
دهنت سرویس بورس نیوز با این دروغ سیزده ت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
1
پاسخ
حرکت زشتی انجام دادید!!
متأسفم براتون
آرین حسابرس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
1
پاسخ
مشنگ نیوز 5 فروردین است
اماندا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
1
پاسخ
ابا حضرات میتوانند این بهانه ها پیش خدا بیاورند؟

اگر بفکر سهامدار بودند چرا پالایشی ها را 15 فروردین
باز نکردند که سهامدار بیچاره اینهمه متضرر نشود؟

بدبخت اون خارجی که بخواد پشت در بورس ایران
صف بشینه.
ممد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
5 فروردین آغاز فعالیت بورس است نه 15 فروردین
ميلاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
1
پاسخ
يه نگاه به تقويم كنيد بعد دروغ ١٣ بگيد....واقعا مملكت بي حساب و كتاب همينه
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
2
0
پاسخ
دوستان پالایشی دیروز ناله میکردید امروز سهامتون بال رفت اگه سهامدار بودید از نوسان دیروز سود میکردید از 400 به 550 سود میکردید نزول بورس ما خیلیش نتیجه همین ندونم کاذی خودتونه میخرید فردا میفروشید با این سهامدارا توافق هم بشه همه تو سقوط هستن کمی فکر بعد دکمه خرید فروش بزنید اگه پایه همین طرزه فکری بکش از بورس بیرون سالم تموم شد از ساله بعد بزن تو کاره دلار سکه بذار لاقل ما یه سودی کنیم مارم تو ضرر بردید افرین دختر پسرای خوب عیدتونم مبارک باشه خوب
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
با این اخبار کذایی بورس نیوز به اعتماد خوانندگان لطمه میزند و در شان یک خبرنامه اقتصادی و جدی نیست که بهر اصطلاحی تیتری با این عنوان در محتوی دروغ را منتشر نماید. باید تاسف خورد
وحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
روانی .
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
شوخی خیلی بی مزه ای بود
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
شوخی خیلی بی مزه ای بود
محمد ر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
در روز 26اسفند 93 پالایشگاهیها 50درصد افبت کردند که برابر بود با بیش از 10 تریلیون تومان ضرر به سهامداران خرد و ضرر به اقتصاد عقب مانده ایران.
.
جالبه که تو این شرایط با هزار فشار و ترفند شرکتهای بزرگ غیر بورسی رو هم مثل پدیده رو میخان به بورس بیارن تا مبادا سودی رو که این شرکتها به سهامداران جزء دادن ادامه دار باشه!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
خيلي بي مزه بود
مصطفی
|
GERMANY
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
فقط می تونم بگم excellent. دمتون گرم. عالی بود.
پر توقع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
بورس نیوریای عزیز این خبرتون دروغ 13 نبود آرزوهای

بود که به عدالت نزدیکه بهرحال سرمایه گذاری که

سه تا مالیات مستقیم می دهد

ا-هنگام خرید سهم
2-هنگام فروش سهم
3-مالیاتی که از سود سهم سالانه اش کسر
می شود
اگه یکی هم بعنوان عابر بانکی که همش باید
کار مزد و مالیات بده نگاه نکنه جای دوری نمی ره
امیدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
توروخدا چند روزی هم صبرکنید بعداز15فروردین غیر از این پیش یبنی بود آنموقع همه میگوییم دروغ 13بدر رادر26اسفند بدر کردین
نکته بین
|
-
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
فقط یک جمله :
(( سهام ها خیلی سود کردن انتظار مسافرت رفتن سهامداران را هم دارید ؟ یا نگران این هستید اگر توافقی شد شما دیر برسید !!؟؟ ))
آرمین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
خسته نباشی و ممنون بورس نیوز
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
1
پاسخ
از این دروغ بافی تان خوشم نیامد چون با دقت همه خواندم و نکات مهمش را یادداشت کردم بعد ناگهان دیدم که میگید همش دروغ بود !!!!!!!!!!!!!! . در نوشتجات بعدی تان هم خواهم گفت نکنه اینم دروغ سیزدهه !!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
1
1
پاسخ
بسته شدن بازار بورس تا 15 فروردین کاملا بی قانونی است و فرصت برنامه ریزی و آرایش سهام برای قبل از توافق را از سهامداران می گیرد. این نه تنها حمایت از سهامداران نیست بلکه کاملا خیانت به سهامداران است و باید جلوی این کار گرفته شود.
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
1
0
پاسخ
این مطلب تان بیشتر از اینکه سبب لبخند شود . به سخره گرفتن خیل عظیم زیان دیدگان ست .. در واقع نمکی بود که شما بر زخم های ملیونها متضرر پاشیدید. ماشالله به اینهمه نبوغ. اجرتان با آنکه آن بالاست . همین
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
1
0
پاسخ
حقه باز چاخانیسم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
1
0
پاسخ
بورس نیوز اگرچه دزدان پس انداز و دست رنج45 ساله ام را در سهام پالایشی غارت کردندا و ایام عید را برایم سیاه کردند اما از زحمات شما عزیزان ممنونم و سال نو را به شما تبریک می گویم
omid
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
1
0
پاسخ
خدا لعنتت کنه ...
پیمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
1
0
پاسخ
در قالب طنز ، پیشنهادات خوبی داده شد...امیدوارم مسئولین بورس استفاده بکنند
در ضمن سال نو مبارک
حسین
|
ROMANIA
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
1
0
پاسخ
از آقای جداری و کاویان و دیگر مسئولین بورس نیوز کمال تشکر و قدردانی را دارم ؛ خیلی جالب بود
این لحظات آخر سالی لبخندی بر لبان ما نشاند.
سال نو شما هم مبارک ...
علیرضاش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
1
0
پاسخ
سلام:اولا شرکت بور س با چه مجوز قانونی اینگونه چوب حراج به سهام پلایشگاهها را زدوشرکتی که هرسهمش بعضا تا یکصدو پنجاه هزار تومان هم بالا رفت پالایشگاه تهران(شتران)این گونه حراج کرد لذا از کلیه سهامداران پالایشگاهی میخواهم که از دولت تدبیر وامید ونمایندگان ملت بخواهند که معاملات 26و27 اسفند ماه پالایشگاهها که در این تاریخها باز گشایی شدند را ابطال نمایند تااز متضرر شدن سهام دارن جلو گیری شود .ونماد این شرکتها را با قیمت بسته شدن یکسال پیش باز نمایند که هر کس خواست سهام خود را بفروشد.
saeed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
1
0
پاسخ
آقا اعتراض کنید این چه وضع باز کردن سهام پالایشی بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
1
0
پاسخ
من رفتم تو فکر استعفا از کارم.
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
1
0
پاسخ
به جرات می توان گفت که اگر موضوع مذاکرات هسته ای وسایه سنگین تحریم هایی که از سوی غرب و امریکا به طور ناحق بر کشورمان تحمیل شده نبود (خود کرده را تدبیر نیست خیلی جالبه!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
ظریف: جان کری به من گفت اگر ناراحتی برو!
معاون نظارتی بانک مرکزی خبر داد: موسسات اعتباري " نور " و " آرمان " مجوز می‌گیرند /بانک مهر اقتصاد هم مجوزدار می شود
تکذیبیه وزارت اطلاعات درمورد پرونده ی متهم م.ه
قیمت طلا، سکه و ارز عصر پنجشنبه ۲۸ اسفند
تصاویـری منتخـب از پنجمین روز مذاکـرات هسته‌ای
ظریف پس از پایان مذاکراه ششم خود با جان کری: تا زمانی که لازم باشد می‌مانیم / به مرحله پایانی رسیده‌ایم
چاپ عکس جسد مربی پرسپولیس دردسر ساز شد
رئیس پیشین دستگاه اطلاعات عربستان/ توافق میان ایران و ۱+۵ در راه است
تکذیب ادعای ازدواج «آزاده نامداری» با «احسان علیخانی»؟!
شهر مسی ایران با جنگل‌های گمشده
نیازمندیها
اعتبار خرید سهام
فعالان بازار سرمایه به منظور دریافت خدمات و تسهیلات (تخفیف کارمزد و اعطای اعتبار) می توانند بروی فرم ذیل کلیک کنند و آن را تکمیل نمایند.
سازمان آگهی ها بورس نیوز
در این بخش می توانید آگهی استخدام ، خرید و فروش سهام کارگزاری ، نیاز به خرید ساختمان اداری ، اطلاعیه عرضه سهام و پیامک تبلیغاتی و ... را درخواست نمایید . 22382538 داخلی 103
تقاضای نمایندگی شهرستان
متقاضی محترم نمایندگی جهت دریافت نمایندگی بورس نیوز در شهرستان ها فرم پیوست در لینک را تکمیل فرمایید.
مزايا عضويت در باشگاه بورس نيوز
از مزايای عضويت در باشگاه مشتريان بورس نيوز مطلع شوید


صفحه نخست
جستجو
آب و هوا
اوقات شرعی
تماس با ما
درباره ما
پیوندها
اشتراک خبری
ارسال خبر
آرشیو
آرشیو نظرسنجی
گزارش مجامع
نسخه موبایل
RSS

نقل قول مطالب بورس نیوز با ذکر منبع بلا مانع است. مطالب منتشر شده الزامادیدگاه بورس نیوز نمی باشد
طراحی و تولید: ایران سامانه
رهرو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۴
ای اهورامزدا این سرزمین رو از خشکسالی و دروغ و ....در امان بدار.
سومی یادم رفت ببخشید.
بهرحال دروغ بدجوری نهی شده که کوروش کبیر میدونسته که فقط باید از خدا مدد خواست.
بورس نیوز کار غلطی کردی امیدوارم بمیری.
bahram
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴
این حرفا بیشتر به رویا شبیه این حرفارو واقعا" گفتن خیلی خوبه حذف کارمزد خرید و روشی که نتیجه اش زیان باشه یا فروش پرتفوی بدون تغییر بعد از شش ماه با 28 درصد سود خیلی خوبه داریم خواب میبینیم
احسان
ROMANIA
جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
جالب بود بورس نیوز :)
جالبترش این بود که بعضیا متن رو کامل نخوندن و کامنت اعتراضی گذاشته بودن :))))
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
بابا ایول دمت گرم , سال نو بر کلیه عوامل بورس نیوز مبارک باشد.انشاالله.
عرفان
ROMANIA
جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱
جسارتا این مسخره بازی چیه حذفش کنید اومدیمو یکی نصفه نیمه خوند این مطلبو دیگه نرفت سراغه بازار خواستی چیو ثابت کنی بنده خداهایی که نصف سرمایشون شب عیدی بخار شده با یه لودگی به خنده نمیان
احسان
ROMANIA
جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۸
جالب بود بورس نیوز :)
جالبترش این بود که بعضیا متن رو کامل نخوندن و کامنت اعتراضی گذاشته بودن :))))
ناشناس
ROMANIA
سه‌شنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
همش در جهت حمایت از خقوقیه حقوقس سود حقیقی ضرر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
هویت خودتون رو نشون داددید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
آغاز معاملات بورس از پنجم فروردین بوده ،پس معنای این تیتر خبری پانزدهم فروردین برای چه کسانی است؟