بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
خدایی درباره گرفتن چادر داوطلبان خانم کنکور سراسری در شهر یاسوج گفت: گرفتن چادر داوطلبان خانم در کنکور سراسری تحت هیچ عنوان جزو دستورالعمل های سازمان سنجش در امر برگزاری آزمون نیست.
کد خبر : ۱۵۰۰۲۲
به گزارشپایگاه 598به نقل از فارس، ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور، صبح امروز در تماس تلفنی با صبح زاگرس اظهار داشت: با توجه به گزارش منتشر شده توسط سایت خبری صبح زاگرس سالن آزمون شهید بهشتی مربوط به وزارت آموزش و پرورش بوده که این اتفاق در آن رخ داده افتاده است.

وی بیان کرد: در صورت صحت این موضوع مسئول حوزه این سازمان بر خلاف ضوابط این سازمان عمل کرده است.

خدایی عنوان کرد: سازمان سنجش و آموزش کشور این موضوع را به طور جدی پیگیری خواهد کرد و بر اساس ضوابط با مسئول مربوطه برخورد خواهد شد.

وی ابراز داشت:گرفتن چادر داوطلبان خانم در کنکور سراسری تجربی در شهر یاسوج در کل کشور اولین گزارشی است که تاکنون منتشر شده است و در خصوص این موضوع و عدم رعایت ضوابط و مقرراتی است که این سازمان اطلاق کرده است.

رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور یادآور شد: بررسی های بیشتر در مورد این موضوع انجام می گیرد و نتایج به هموطنان و به خصوص شهروندان یاسوجی اعلام می گردد.

وی تصریح کرد: انجام این عمل در پی بی سلیقگی مسئول برگزاری آزمون در این حوزه بوده و با هر کسی که مسئول این حوزه بوده بر خورد جدی خواهد شد.

برداشتن اجباری چادر خانم ها برای شرکت در کنکور سراسری رشته تجربی صبح روز گذشته(22 خرداد) در شهر یاسوج موجب نارضایتی داوطلبان از این اقدام غیرفرهنگی شد و این موضوع واکنش مسئولان مختلف را در پی داشته است.




اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
بابا میرن تقلب میکنن،
ناشناس
يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱
آخه آدم عاقل من خودم کنکور دادم سر کنکور همه افراد حواسشون تو کار خودشونه یعنی کسی مطمئن نیست اگه جوابی را تقلب کنه اون جواب درسه یا نه پس کسی ریسک نمره منفی گرفتن را نمیکنه .اگه هم بخواد تقلب دنبال خودش ببره باید تمام کتابا را ببره چون کسی نمیدونه چه سوالی میاد .
با این کاری که اینا کردن باید مجازات بشن چون اگه تو این مملکت یکی میخواست جلوی بیحجابا را بگیره همه اعتراض میکردن که آزادی را از بین ببرید و هزارتا حرف و حدیث دیگه از این طرف هم افراد را مجبور به برداشتن چادر کردن کاره زشتیه مگه زمان رضاخان است که افراد را مجبور به برداشتن چادر میکنید
امين
دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
كجاي كاري كل كتاب رو مي شه تقلب نوشت
ناشناس
دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰
با هدست خیلی راحت یه نفر از بیرون جوابا رو بهشون می گه و تو چادر هم جاسازی می کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
اسم رضاخان فقط بد دررفته
naser
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷
تقلب ذر زیر چادر !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
عجب !
کنتور گاز رو توی قفس گذاشتن.
یعنی اینقدر امنیت پایینه ؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
چه مخروبه ای هست؟!

الان تو آفریقا هم دیگه چنین مخروبه هایی کم پیدا میشن

کلا مردم ایران بسیار بی نظم (فکری و عملی) و دور از بهداشت هستند و اصولا نظم = تلاش بیشتر و ما اهل تلاش بیشتر نیستم. قلیون رو بیشتر دوست داریم :))
محمد ولی
GERMANY
يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶
اولا در سالن امتحانات غالبا همشون هم جنس هستند و نیازی به چادری که آزادی عمل دستها را می گیرد و باعث گرم تر شدن بدن و عدم تحمل می شود نیست . بهتر است بعد از بیرون آمدن از چادر استفاده کنند.
ناشناس
دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
مراقبا مرد هستن . بعدش این طرح سراسری نبود فقط یاسوج
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
ناشناس 18:51 می بینی چقدر سوختن داره مجبورت کنن که کاری کنی که دلت نمی خواد دم از مجازات می زنی خیلی از آدمایی مثل شما دخترای بیچارهی مردم رو تو خیابونا به بدترین شکل تحقیر می کردند می بینی چقدر درد داره .آدما چه خوب چه بد باید به عقاید هم احترام بگذارند چون اگه اعتقاداتمون قوی باشه هیچ چیزی مارو از اون عقاید دور نمیکنه .ایمان وعقیده نداشتن بهتر از ایمان سست داشتن هست چون اصل اسلام رو هم عقاید سست خدشه دار میکند .
ناشناس
چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
آفرین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۰
وب‌سایت آیت‌الله سبحانی ضمن تکذیب سخنان اخیر منتسب به وی در مورد رباخواری، آورده است: متن گفتار آیت‌الله سبحانی با فرمانده نیروی انتظامی در سایت‌های خبری به‌صورت صحیح درج نشده است؛ درحالی‌که مطلب منتشره در روزنامه اطلاعات به‌صورت صحیح آورده شده است. در ادامه این مطلب آمده است: آنچه ایشان گفته بودند این بود که رباخواری محاربه با خداست؛ چنانچه قرآن می‌فرماید: «فاذنوا بحر‌ب من اللـه...» و جرم آن قابل قیاس با بی حجابی نیست؛ ولی حجاب در جمهوری اسلامی ایران به‌صورت نماد درآمده است. کسانی که حجاب را رعایت نمی‌کنند نوعی دهن‌کجی به نظام دارند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۰
آنهایی که چادر ندارن چچوری تقلب می کنند ؟ با روسری ؟ پس باید روسری را هم در آورند.پس پسرها چگونه تقلب می کنند نه چادر دارن نه روسری؟؟