بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
به بهانه سالروز عرضه سهام شرکت مخابرات ایران:

مدیران "اخابر" زنگ آغاز معاملات بورس را به صدا درآوردند

امروز سالروز عرضه سهام شرکت مخابرات ایران در بورس می باشد و به همین منظور به صورت نمادین بابک تراکمه عضو هیات مدیره شرکت زنگ آغاز معاملات روز جاری را نواخت.
کد خبر : ۱۶۶۹۱۵
نویسنده :
یارمحمدی

طی روز جاری به مناسبت سالروز عرضه سهام شرکت مخابرات ایران در بورس، مراسمی نمادین با حضور تعدادی از مدیران شرکت مخابرات ایران، معاونان و مدیران بورس و اوراق بهادار تهران و اصحاب رسانه برگزار شد و مدیران "اخابر" زنگ آغاز معاملات بورس را به صدا در آوردند.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، امروز سالروز عرضه سهام شرکت مخابرات ایران در بورس می باشد و به همین منظور به صورت نمادین بابک تراکمه عضو هیات مدیره شرکت زنگ آغاز معاملات روز جاری را نواخت.

در ابتدای نشست خبری با اصحاب رسانه حسینی مقدم معاون ناشران هشتمین سالروز عرضه سهام این شرکت در بورس اوراق بهادار را تبریک گفت و افزود: هدف ما از برگزاری این جلسات برای شرکت های بزرگ پذیرفته شده در بورس اوراق بهادارتهران یادآوری تعامل طولانی مدتی است که با ناشران بورسی داریم.

وی ادامه داد: بورس تهران در سالروز عرضه سهام میزبان ناشران بزرگ می باشد تا این روز را در کنار آنها گرامی بداریم. همچنین این جلسه فرصتی را فراهم می کند تا مدیران، سهامداران از نقطه نظرات یکدیگر مطلع شوند. بعد از خصوصی سازی روند گزارشگری مخابرات ایران بهبود یافت. در سالهای اول عرضه و ورود به بورس 25 درصد گزارشگری این شرکت قابل اتکا بود اما امروزه این رقم به 70 درصد رسیده است. این امر نشان دهنده همت والای این شرکت در حوزه گزارشگری و پاسخگویی مناسب به سرمایه گذاران وجود دارد.

در ادامه این نشست مهندس بابک تراکمه عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، ضمن تبریک سالروز عرضه سهام این شرکت در بورس اوراق بهادار تهران گفت: از بورس تهران برای فراهم کردن این فرصت تشکر می کنم و آغاز هشتمین سالروز عرضه سهام مخابرات ایران را تبریک می گویم.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: عرضه سهام مخابرات با توجه به فرامین مقام معظم رهبری وبه واسطه ابلاغ اصل 44 قانون اساسی صورت گرفت. پیرو آن روند آماده سازی عرضه سهام این شرکت در بورس انجام شد. شفافیت در صورت های مالی انجام شد و روند های لازم برای عرضه سهام شرکت مخابرات در بورس طی شد. پذیرش مخابرات برگ زرینی در تاریخ شرکت مخابرات می باشد که به همت مدیران و کارشناسان محقق شد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
فردوسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
این که گفتی حالا چه نفعی برای سهامداران داره!
هر کی میخواد زنگ معاملات را بنوازه به ما چی میرسه؟
دینگ دینگ......
والله بخدا.....منو توپول