بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
کد خبر : ۱۷۱۲۸۵

مجمع عمومی عادی سالانه بانک صادرات ایران با حضور حدود ٧٦ درصد از سهامداران ١٨ آذرماه امسال در سالن همایش های پژوهشگاه نیرو برگزار و صورت های مالی با رای قاطع سهامداران به تصویب رسید.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، مجمع این بانک با گردهمایی حدود ٧٦ درصد از صاحبان سهام و حضور محمد عرفانی رئیس هیأت مدیره بانك به عنوان رییس مجمع، نمایندگان دولت، سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس و بازرس مستقل برگزار و گزارش عملکرد بانک در قالب نمودار های مالی و آماری به صاحبان سهام ارایه شد که پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی صورت های مالی منتهی به ٢٩ اسفند ماه سال ١٣٩٤ با اکثریت آرا تصویب شد.

در گزارش یاد شده تصریح شده است، جمع سپرده های بانک در سال ٩٣ مبلغ ٨١٤ هزار میلیارد ریال بوده که با افزایش 7/٢٨درصدی به بیش از١٠٤٧ تریلیون ریال( ١٠٤٧ هزار میلیارد ریال) در سال٩٤ بالغ شده است و میزان تسهیلات اعطایی بانک صادرات ایران در سال گذشته به رقم ٦٥٢ هزار میلیارد ریال رسیده که این رقم حدود٢١ درصد رشد را نسبت به سال ٩٣ نشان می دهد.

همچنین این بانک با انجام اعتبار سنجی مجدد مشتریان اعتباری، تقویت و تحکیم وثایق اعتبارات اعطایی وصول مطالبات مشکوک الوصول را کاهش و در این خصوص عملکرد موفق را به ثبت رسانده است.

شایان توجه است صورتهای مالی سال ٩٤ با اعمال تعدیلات مورد نظر بانک مرکزی ج.ا.ا ارائه شده و گزارش حسابرس در مورد آن اخذ گردیده بنابراین سهامداران پس از تأیید صورتهای مالی بانک شامل ترازنامه، صورت سود و زیان، صورت جریان وجوه نقد، برای عملکرد سال مالی منتهی به ٢٩ اسفند ماه سال ٩٤ تصمیماتی بدین شرح اتخاذ كردند: سازمان حسابرسی به مدت یک سال به عنوان بازرس و حسابرس قانونی بانک و روزنامه های کثیر الانتشار اطلاعات و دنیای اقتصاد برای درج آگهی های مربوط به مجامع عمومی برگزیده شدند.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
Slovakia
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
مال خودشونه،اختیاردارن.ماسهامداران جیگرهم فقط ب نیت کمک به دولت وسپرده گزارهای بدبخت وضعیف بانکها پول بی زبون راسهم خریدیم.خداقبول کنه ولی این رای قاطع بدفحشی بود
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
سلام:اگرسرمایه ای که با ان سهام این بانک بی در وپیکر راخریدیم در همین بانک سپرده گذاری میکردیم اقلا 16%به ما سود میداد الان سود که نداده هیچ طلبکار هم شده است.مدیر عاملی که نمی تواند بااین همه سرمایه سود سازی کند .چوگونه به خود اجازه میدهد برای شرکت در جلسات ماهیانه برای خود واعضای موظف وغیر موظف پاداش در نظر بگیرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
کدوم سهامدارا مرد حسابی کارمندای خودشون که دارن فوق العاده آنچنانی می گیرن یا سهام عدالتی ها که هیچ خرجی نکردن و سهم مفت دادن بهشون ما بدبختا که پولمونو آوردیم توی این سهم خراب شده و بعد رفت مجمع و یادشون اومد که باید بانکها یه شبه شفاف سازی کنن ...... خدا نگذره ازشون که همه ضررا برای سرمایه گذاره ولی سود و بخور بخور برای کارمندا و سپرده گذاراشونه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
سلام:اگرسرمایه ای که با ان سهام این بانک بی در وپیکر راخریدیم در همین بانک سپرده گذاری میکردیم اقلا 16%به ما سود میداد الان سود که نداده هیچ طلبکار هم شده است.مدیر عاملی که نمی تواند بااین همه سرمایه سود سازی کند .چگونه به خود اجازه میدهد برای شرکت در جلسات ماهیانه برای خود واعضای موظف وغیر موظف پاداش در نظر بگیرد. آیا این پاداش حلال است من که راضی نیستم خدا از شما نگذرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
اگر به جای سهام بانک صادرات کود حیوانی خریده بودیم قیمت ان دوبرابرشده بود!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
سود چقدر تصویب شد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵
صادرات آشغالترین بانک در سیاره ی خاکی با کارمندانی سر به هوا و بی مسئولیت در خدمت به باد دادن جامعه. دیر گفتم ولی گفتم