بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا امروز در حاشیه برگزاری مراسم رونمایی از خودوری سایپا از معرفی سالانه یک محصول جدید به بازار معرفی خبر داد و توسعه محصولات تولیدی را هدف جدی سایپا برشمرد.
کد خبر : ۱۷۳۶۲۷
نویسنده :
کیوان فر

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا امروز در حاشیه برگزاری مراسم رونمایی از خودوری سایپا از معرفی سالانه یک محصول جدید به بازار خبر داد و توسعه محصولات تولیدی را هدف جدی سایپا برشمرد.

به گزارش خبرنگار بورس نيوز؛ مهدی جمالی در مراسم رونمایی از خودروی "کوییک" كه با حضور رئيس مجلس، وزير صنعت، رئيس كميسيون صنايع و معادن مجلس و جمعي ازمسئولان در شركت سايپا برگزار شد، با بیان اینکه شرکت سایپا سال گذشته در آستانه ورشکستگی بوده، تصریح کرد: وقتی مدیریت جدید گروه خودروسازی سایپا را تحویل گرفت، این شرکت زیان ده بود و چهار هزار میلیارد ریال زیان انباشته داشت اما سال گذشته با تجدید ارزیابی دارایی ها سرمایه شرکت را افزایش دادیم و ترازنامه شرکت تغییر کرد.

وی افزود: زمانی در سایپا ۱۶ میلیارد تومان انصراف فروش داشتیم اما با همکاری قطعه سازان و همکاران سایپا این شرایط بحرانی را مدیریت کردیم و طی یک سال گذشته هشت درصد از سهم بازار خود را افزایش دادیم.

جمالی با اشاره به انتظارات مردم از خودروسازان، بیان کرد: بیشترین بودجه تحقیق به مرکز تحقیقات سایپا تخصیص داده شده و خودروی "کوییک" حاصل تلاش همین مرکز است. این خودرو در محدوده قیمتی ٣٠ تا ٣٥ ميليون تومان به بازار عرضه مي شود و اولين خودرو اتومات توليد داخلي ارزان و اقتصادي در ايران است.

معرفی و عرضه سالانه یک خودروی جدید به بازار/ آخرین وضعیت همکاری

وی همچنين تصريح كرد: بنده به عنوان مدير عامل گروه سايپا قول مي دهم كه هر سال يك خودرو جديد به بازار عرضه كنيم.

مدیر عامل گروه سایپا در خاتمه به انعقاد قرارداد همکاری مشترک میان این مجموعه و شرکت سیتروین اشاره کرد و گفت: این قرارداد يكي از بهترين قراردادهاي گروه خودرو سازی سایپا به شمار می رود و شرکت سيتروئن پذيرفته تا ٥٠ درصد از سهام شركت سايپان كاشان را خريداري كند. همچنين اين شركت متعهد شده تا ٣٠ درصد از محصولات تولیدی شرکت سايپا كاشان را در نت ورک سيتروئن قرار دهد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ROMANIA
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
هی قرارداد امضا می کنند و خودرو جدید رونمایی می کنند اما قیمت سهمشان از آدامس شیک هم کمتر شده