بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
حال بایستی دید در دقایق پایانی معاملات امروز شاخص کل خواهد توانست گام محکم فولادی ها را به عقب رانده و کانال 80 هزار واحدی را دوباره بعد از سه ماه باز پس گیرد؟
کد خبر : ۱۷۴۳۸۶
نویسنده :
کیوان فر

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز با رشد 177 واحدی پس از حدود سه ماه دوباره مدار 80 هزار واحد را برای لحظاتی پس گرفت.

به گزارش بورس نیوز، طی معاملات امروز بازار سهام در حالی شاخص وارد مدار 80 هزار واحدی شده که پیش از این در تاریخ 1395.10.04 با اتخاذ روندی منفی این محدوده را از دست داده بود؛ اما طی روز جاری و به مدد روند مثبت در تک سهم هایی همچون "همراه"، "رانفور"، "فارس"، "شتران" و "آپ" دوباره توانست به این کانال بازگردد.

بازگشت شاخص به مدار 80 هزار واحدی پس از سه ماه

این در حالی است که در مقابل عمده بزرگان گروه فلزات اساسی، فولادی و سنگ آهنی ها به دنبال تضعیف شاخص کل بوده و درصدد هستند این نماگر را به زیر بکشند؛ بطوریکه نمادهای این گروه ها همگی در آستانه منفی قیمت ها معامله می شوند.

بدین ترتیب با وجود آنکه نماگر بورس برای لحظاتی توانست خود را به کانال 80 هزار واحدی برساند اما به نظر می رسد تلاش فولادی ها برای کاهش شاخص اثربخش بوده، بطوریکه نماگر مذکور دوباره به زیر این محدوده بازگشت.

حال بایستی دید در دقایق پایانی معاملات امروز شاخص کل خواهد توانست گام محکم فولادی ها را به عقب رانده و کانال 80 هزار واحدی را دوباره بعد از سه ماه باز پس گیرد؟


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی شاه
GERMANY
سه‌شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
در شرایطی که بیشتر بازار منفیه و اکثر صنایع در رکود و افت ، شاخص هر روز مثبته

و شما بجای اینکه از بر باد رفتن سرمایه ها صحبت کنی ، نشستید در مورد فتح قله های جعلی شاخص صحبت میکنید
محبت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
ضمن تشکر از بورس نیوز. انشاالله با حرکت بانکی ها خصوصا ملت. پتروشیمیها خصوصا تاپیکو در ارتباط با ستاره خلیج فارس همچنین خودروییها مخصوصا خپارس و.و.و یقینا هفته اینده بازار شکوفا میشود اگر نوسان گیران بگذارند؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
شاخص صوری فقط برای رانت خواران بود.