بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
معاون وزیر کار خبر داد؛

تعیین تکلیف شرکت‌های زیان‌ ده

معاون وزیر کار گفت: بیش از ۱۸۰ شرکت زیان ده زیر مجموعه وزارت کار تا مهر امسال تعیین تکلیف می‌شوند.
کد خبر : ۱۷۵۷۰۳
به گزارش بورس نیوز، معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر گفت : این اقدام در راستای طرح دو ساله ساماندهی شرکت های زیر مجموعه این وزارتخانه در حال انجام است و در مرحله اول 118 شرکت شستا (شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی) و 68 شرکت صندوق بازنشستگی در فهرست بررسی قرار دارند.

علی سر زعیم افزود : در طرح تعیین تکلیف، شرکت های زیان ده منحل یا در شرکت های متشابه سود ده ادغام می شوند.

به گفته وی طرح واگذاری شرکت های وابسته شستا نیز بطور جدی در حال پیگیری است و تاکنون برای بیش از 60 شرکت مشتری با آورده نقدی وجود دارد که بر اساس همین قیمت ها ارزش گذاری خواهد شد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از حذف 100 سمت هیات مدیره شرکت های زیر مجموعه این وزارتخانه خبر داد و گفت : هم اکنون بار مالی پرداخت حقوق این افراد حذف و تخلفاتی که عموما در شرکت های خرد صورت می گرفت جلوگیری شده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سر زعیم سیاست کلی این وزارتخانه در خصوص شرکت های تابعه را تا دو سال اینده کاهش سطح سهام داری تا زیر 40 درصد عنوان کرد و افزود : برای واگذاری این شرکت ها به دنبال سرمایه گذار داخلی و خارجی واجد شرایط هستیم.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
خوب این که با این مصاحبه هاتون می خواهید شاخص بورس وقیمت سهام را بیارید پایین می دونیم اما چرا می خواهید این کار را بکنید را اگر بگیدممنون می شویم؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳
شرایط واگذاری هم می فرمودید تا قدری شفاف سازی بشه بهتر بود اخ دانستن حق مردم البته اگر اون موضوع مربوط به حق مردم هم باش چه بهتر