بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
وزیر اقتصاد و توسعه پایدار گرجستان در دیدار با وزیر امور خارجه ایران گفت: طرح های بسیاری در این کشور وجود دارد که شرکت های ایرانی می توانند در آنها مشارکت کنند و مقامات گرجی از حضور ایرانیان استقبال می کنند.
کد خبر : ۱۷۶۰۰۶
به گزارش بورس نیوز، دیمیتری کومیشویلی که به تهران سفر کرده است پیش از ظهر امروز - دوشنبه - با محمد جواد ظریف دیدار و گفت و گو کرد.

دیمیتری کومیشویلی معاون اول نخست وزیر گرجستان و وزیر اقتصاد و توسعه پایدار گرجستان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: مناسبات دو کشور دوستانه و رو به گسترش است و طرح های زیادی در گرجستان وجود دارد که شرکت های ایرانی قادر هستند در آنها مشارکت کرده و مقامات گرجستان از حضور شرکت های ایرانی استقبال می کنند.

همچنین در این دیدار محمدجواد ظریف با تشریح ظرفیت های بالای اقتصادی ایران بر توسعه هر چه بیشتر همکاری های اقتصادی بین ایران و گرجستان تاکید کرد.

بر اساس گزارش ایرنا، طرفین در ادامه درخصوص همکاری در زمینه های ترانزیت، همکاری بین کشورهای منطقه جهت ایجاد کریدور حمل و نقل ، بررسی راه های توسعه همکاری های بانکی، انرژی، گردشگری و حل مشکلات و موانع بر سر راه توسعه همکاری ها گفت و گو و تبادل نظر کردند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر