بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
مدیر نظارت بر بازارهای سازمان بورس درباره بازار آتی سکه گفت: تعطیلی بازار آتی سکه فعلا در دستور کار قرار ندارد.
کد خبر : ۱۷۷۹۱۶
به گزارش بورس نیوز، محسن خدابخش، درباره آغاز معاملات بازار گواهی صادراتی ارزی در بورس تصریح کرد: شروع معاملات این بازار به تصمیم سازی‌ها در وزارت صنعت،معدن و تجارت و بانک مرکزی بستگی خواهد داشت.

وی افزود: سازمان بورس تا این لحظه بستر لازم برای انجام این معاملات را فراهم کرده و زمینه لازم برای آغاز این معاملات در بورس تهران ایجاد شده است.

خدابخش افزود: حجم عرضه در بازار گواهی صادراتی ارز بستگی به حجم درخواست صادر کنندگان کالاها برای عرضه این گواهی‌ها خواهد داشت که تا این لحظه رقمی از سوی وزارت صمت به سازمان بورس اعلام نشده است.

خدابخش درباره احتمال تعطیلی بازار آتی سکه طلا در بورس کالا نیز افزود: به طور حتم تعطیل شدن بازار آتی سکه می‌تواند به شدت گرفتن نوسان کاذب قیمت‌ها در بازار طلا بیافزاید و فعلاً تعطیلی بازار آتی سکه بورس کالا در دستور کار نیست.

این مقام مسئول درباره دلیل عدم بازگشایی نماد معاملاتی ناشر داده گستر عصر نوین و امکان نقل و انتقال سهام در ساعت پس از معاملات روزانه بورس گفت: بر اساس آن چه به عنوان مبنای عرضه و قیمت تعیین شده بود، تعداد زیادی فروشنده وجود داشت که در نهایت تصمیم گرفته شد، این موضع از دستور کار خارخ و تلاش شود، نماد معاملاتی «های وب» در جریان عادی معاملات روزانه بازار سهام بازگشایی و آماده انجام معاملات شود.

وی گره کور عدم بازگشایی نماد معاملاتی «های وب» در 8 ماه گذشته را نبود استاندارد حسابرسی در حیطه خدمات تلکام و های‌تک عنوان کرد و افزود: با وجود سه بار نامه نگاری با جامعه حسابداران رسمی اما به طور شفاف درباره تعدیل سود سالانه در صورت‌های مالی اظهار نظر نشده است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر