بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
مدیر مالی شرکت «زرین معدن آسیا» در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

افزایش 67 درصدی سرمایه در سال گذشته/ دلار، سکه‌ای دو رویه برای معدن‌کاران

صورت‌مالی سال 96 شرکت « زرین معدن آسیا» در تاریخ 13 تیر ماه اعلام شد و طی آن، افزایش سرمایه 67 درصدی شرکت شناسایی شد.
کد خبر : ۱۷۸۰۲۷
رضا محبی، مدیر مالی این شرکت در گفت‌وگو با بورس‌نیوز، درخصوص افزایش سرمایه شرکت طی سال گذشته گفت: سال گذشته برای شرکت سالی پررونق در بازار سرمایه محسوب می‌شد و این افزایش 67 درصدی سرمایه نیز از محل افزایش آورده‌های سهام‌داران آن بوده است.

وی همچنین با اشاره به افزایش 44 درصدی درآمدهای عملیاتی و رشد 41 درصدی بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی شرکت، گفت: افزایش نرخ LME و قیمت دلار، موجب رشد درآمدهای عملیاتی شرکت و بهای تمام شده آن‌ها است.

وی در ادامه افزود: خاکی که شرکت به‌عنوان ماده اولیه از شرکت تهیه تولید می‌خرد، برمبنای نرخ بازار لندن بوده و افزایش نرخ دلار و تغییرات قیمتی بازار لندن، موجب افزایش قیمت این خاک و افزایش بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی می‌گردد؛ همچنین افزایش قیمتی ارز کشور، موجب افزایش درآمدی شرکت از صدور محصولات به خارج از  کشور شده و رشد درآمدهای عملیاتی را رقم می‌زند.

محبی در پایان گفت: شرکت درنظر دارد در آینده، با تبدیل خاک‌های کم‌عیار به خاک‌های مرغوب و افزایش راندمان تولید، کیفیت محصولات تولیدی را افزایش دهد؛ اقدامات طرح‌ریزی شده شرکت در جهت افزایش راندمان تولید تاکنون، شامل اقداماتی همچون احداث واحدهای جدید فلوتاسیون و فرآوری مواد معدنی، راه‌اندازی فلوتاسیون خاک‌های مخلوط سولفوره و اکسیده معدن انگوران و ... است.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بساط رانت‌ها برچیده می‌شود

بن‌بست صادرات برای واسطه‌های معدنی

بساط رانت‌ها برچیده می‌شود

بن‌بست صادرات برای واسطه‌های معدنی

ارسال نظر