بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: مرحله دوم طرح سامانه جامع انبارها در حوزه ثبت ورود و خروج کالا تحت عنوان ثبت رسید.
کد خبر : ۱۸۰۵۸۷

به گزارش بورس نیوز، بهروز اسودی با اعلام این خبر گفت: مرحله دوم طرح سامانه جامع انبارها در حوزه ثبت ورود و خروج کالا تحت عنوان ثبت رسید یا حواله از شهریور ماه سال جاری در سطح استان همزمان با کل کشور عملیاتی گردیده است.

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان وظیفه دارد نسبت به شناسایی انبارهای کالاهای اساسی در سطح استان جهت ثبت مکانی انبار و درج اطلاعات بمنظور مدیریت بازار کالا اقدام نماید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: نظارت بر زنجیره تأمین، توزیع و مبارزه با قاچاق، احتکار و اختفاء کالاهای اساسی، اطلاع از آمار کلی میزان جابجایی کالاها در سطح استان، شناسایی انبارهای پرمبادی و مقاصد حمل بار، ثبت اطلاعات انبارهای پربار در سامانه، مدرک تشخیص احتکار در صورت عدم ثبت موجودی کالا در سامانه و غیره از مهمترین اهداف اجرای این طرح در سطح استان می‌باشد.

بهروز اسودی ضمن اشاره به اجرای موفق مرحله اول طرح سامانه جامع انبارها در سطح استان افزود: در مرحله اول این طرح در کل تعداد 14هزار و 885 انبار در سامانه ثبت نام شده است.

وی ادامه داد: از مجموع تعداد انبارهای ثبت شده در مرحله اول، 1470 انبار مربوط به واحدهای صنعتی، 2453 انبار مربوط به واحدهای کشاورزی، 7311 انبار مربوط به اصناف، 694 انبار مربوط به معادن و مابقی سایر می‌باشد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر