بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
نماینده مردم تبریز گفت: اگر یارانه دلار برداشته شود تولید و گردشگری تقویت می‌شود چراکه در شرایط کنونی سفر به ایران به‌صرفه‌تر است
کد خبر : ۱۸۰۸۱۳

به گزارش بورس نیوز، مسعود پزشکیان با اشاره به برنامه ریزی برای ارائه بسته‌های حمایتی به اقشار آسیب‌پذیر، گفت: دولت باید بسته‌های حمایتی برای قشر آسیب‌پذیر آماده کند و به صورت سهمیه در اختیار آنها قرار دهد. 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نوسانات دلار، افزود: تولیدکننده‌های داخلی در شرایط کنونی قدرت رقابت بیشتری با خارج از کشور دارند، چراکه قیمت دلار بالا است و حتی تولیدکنندگان داخلی می‌توانند با چینی‌ها رقابت کنند، در حالی که پیش از این تولیدکننده‌های داخلی نمی‌توانستند با تولیدکنندگان خارجی رقابت کنند.

توریسم‌درمانی در ایران ارزان‌تر از کشورهای منطقه است

وی ادامه داد: اگر یارانه دلار برداشته شود تولید و گردشگری تقویت می‌شود چراکه در شرایط کنونی سفر به ایران به‌صرفه‌تر است و در شرایط کنونی سهم بالایی از ارز را برای کشور به ارمغان می‌آورد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در خانه ملت، با بیان اینکه در شرایط کنونی توریسم‌درمانی در ایران ارزان‌تر از کشورهای منطقه است، تصریح کرد: در شرایط کنونی مزایایی برای صادرات وجود دارد که اگر بتوان تهدیدها را کنترل کرد می‌توان از مزایای آن استفاده کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر