بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج ونیم عصر امروز نیم ‎نگاهی دارد به بسته شدن پنجره مراودات مالی و شائبه‌های تاثیرگذار در قرمزشدن شاخص‌های بازارسرمایه.
کد خبر : ۱۸۳۷۹۰

به گزارش بورس‌نیوز، امان از شایعاتی که بوی واقعیت می‌دهد، سهامدار نمی‌داند کدام قسم را باور کند؛ ماندن یا برهم زدن توافقنامه.

زمانی که چوب گاوچران‌ها عمود بر سر بانک‌های فرانسوی شد، حباب شایعه‌ای ترکید که اروپا دیگر نمیتواند کشوری را برای میزبانی مالی درخصوص روابط با ایران تعیین کند و ایران هم بزودی از این معاهده خارج می‌شود.

در حال حاضر سنگینی بار مالی ایران را هیچ کشوری تاکنون قبول نکرده و طبق فرضیه‌های ابتدایی یا باید در برابر نفت غذا گرفته شود یا اینکه گونی گونی پول جابه‌جا کنیم همانند عصر حجر؛ اما طرف ایرانی نیز به غیر از دلار ارزهای دیگری را قبول نمی‌کند چراکه به باور معامله‌گران، دیگر ارزها ثبات ندارد.

بورس ارز

قرار شده برای افرادی که اسکناس ارز و سپس حواله خود را از طریق صرافی ها به بازار عرضه می‌کنند، بازار ارز متشکل شود.

رئیس بانک‌مرکزی اظهارداشته که باید فاصله بین نرخ ارز در سامانه نیما و بازار کم شود، اما باید ببینیم چگونه می توانیم این موضوع عملیاتی کنیم، پس حالا تا عملیاتی شدن آهنگی گوش کنیم رئیس جان.

تشکیل صف‌های انتظار طولانی در شعب کارگزاری‌ها

جذابیت عرضه‌های اولیه، متقاضیان زیادی را راهی کارگزاری‌ها کرده و رکوردشکنی پی در پی مشارکت‌کنندگان در عرصه‌های اولیه و سود وسوسه انگیز این عرضه‌ها، توجه مردم را به بازار سرمایه معطوف کرده است.

پیش‌بینی از جیب ایرانی‌ها

صندوق بین‌المللی پول، اقتصاد ایران در سال ۱۳۹۸ را اینگونه پیش‌بینی کرده که تورم به بالای 34 درصد و رشد منفی 13درصدی برای بخش نفت را اعلام کرده اما با این شدت کاهش درآمدها و رشد قیمت‌ها، باید به عرض رسانده شود که تا پایان سال کارکنان دولت باید همین کشک خود را سق بزنند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس:

نباید در بازار ارز التهاب ایجاد کرد

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد تهران مرکز:

بخش خصوصی در تنگنای رانت، رقابت نابرابر و دولت

رئیس کمیسیون تسهیل کسب‌وکار اتاق تهران:

باید فکری به حال قطعه‌سازی خودرو شود

مدیر سرمایه‌گذاری مشاور سرمایه‌گذاری تامین سرمایه نوین مطرح کرد:

تحت تاثیربودن صنایع صادراتی وابسته به نرخ ارز

ارسال نظر