بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
تالارهای مختلف بورس کالای ایران طی آبان ماه سال ۹۷ شاهد معامله بیش از یک میلیون و ۹۰۹ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۷۷ هزار میلیارد بود که نسبت به ماه قبل رشد ۱۴ درصدی را در حجم معاملات تجربه کرد.
کد خبر : ۱۸۳۸۶۶
به گزارش بورس نیوز، طی ماه گذشته تالار محصولات کشاورزی شاهد معامله بیش از ۲۱۴ هزار و ۸۱۰ تن انواع محصول به ارزش ۲ هزار و ۸۰ میلیارد ریال بود. در این تالار، ۲۱۴ هزار و ۳۱۰ تن گندم، ۵۰۰تن شکر و ۵۳۵ کیلوگرم زعفران به فروش رسید.

این گزارش حاکی است، تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز در ماهی که گذشت شاهد معامله افزون بر ۹۷۳هزار و ۸۳۵ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۵۰ هزار و ۵۴۶ میلیارد ریال در دو بخش داخلی و صادراتی بود.در این تالار بالغ بر ۳۳۸ هزار و ۸۳ تن انواع قیر، ۲۲۷هزار و ۳۹۲ تن انواع مواد پلیمری و ۱۲۲هزار و ۸۰۶ تن مواد شیمیایی معامله شد.

از دیگر کالاهای معامله شده در این تالار می توان به داد و ستد ۲۷۸ هزار و ۲۲۵ تن وکیوم باتوم، ۲هزار و ۴۰۰ تن گوگرد، ۴ هزار و ۶۱۱ تن عایق رطوبتی، ۱۵۰ تن گازها و خوراک ها و ۲۰۰ تن روغن اشاره کرد.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا نیز در آبان ماه میزبان معامله ۷۲۰ هزار و ۸۲۸  تن انواع کالا به ارزش ۲۴ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال بود.در این تالار ۳۹۵ هزار و ۷۶ تن انواع فولاد، ۱۲ هزار و ۶۷۵ تن انواع مس، ۶۷۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۲۷ تن کنسانتره، ۴ هزار و ۵۰۰ تن آلومینیوم، ۲ هزار تن سیمان، ۳۰۰ هزار تن سنگ آهن، ۸۸۰ تن روی، ۵هزار تن آهن اسفنجی و ۵ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز طی مدت مذکور معامله ۳۲ تن انواع محصول را تجربه کرد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

جذابیت صندوق‌های املاک و مستغلات برای سرمایه‌گذاران

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

حقوقی‌های بازار دست به کار شوند/ افزایش شفافیت فضای ورودی سهامداران به بورس

رئیس هیات مدیره انجمن صادرکنندگان سرب و روی در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛

ایست به تابلوی کارخانه‌های «روی» رسید/ میخ تعطیلی دولت در دستان کارگر

ارسال نظر