بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
تازه‌ترین تحلیل کاپیتال اکونومیکس نشان داد؛

پیش‌بینی روند قیمت طلا در کوتاه‌مدت

تازه ترین تحلیل کاپیتال اکونومیکس نشان می دهد که پایین بودن بهره اوراق قرضه و افت ارزش سهام می تواند قیمت طلا را به زودی تا ۱۳۰۰ دلار افزایش دهد.
کد خبر : ۱۸۴۴۵۱
به گزارش بورس نیوز، تحلیلگران موسسه کاپیتال اکونومیکس به سرمایه گذاران بین المللی توصیه کردند که از هرگونه کاهش قیمت طلا به عنوان یک فرصت برای خرید استفاده کنند.

تحلیلگران این موسسه سرمایه گذاری تاکید کردند: کاهش بهره اوراق قرضه آمریکا از یک سو و افت شاخص سهام در بازارهای بین المللی از سوی دیگر می تواند جذابیت طلا را دو چندان کند و این مساله موجب خواهد شد تا قیمت طلا در ماه های آینده به ۱۳۰۰ دلار در هر اونس برسد.

این گزارش افزود: مذاکرات اخیر مقام های ارشد فدرال رزرو آمریکا نشان می دهد که افزایش نرخ بهره طی ماه های آینده چندان قطعی نخواهد بود و این مساله می تواند به ضرر ارزش دلار و به نفع قیمت جهانی طلا باشد.

موسسه کاپیتال اکونومیکس پیش بینی کرده است که قیمت هر اونس طلا تا پایان ۲۰۱۹ میلادی به ۱۳۰۰ دلار و قیمت هر اونس نقره نیز به ۱۷ دلار خواهد رسید.

این موسسه اعلام کرده است که تغییر  سیاست های پولی آمریکا موجب خواهد شد تا قیمت هر اونس طلا در سال ۲۰۲۰ میلادی نیز به ۱۴۰۰ دلار برسد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در معاملات روز جمعه رقم خورد؛

طلا در مسیر کاهش چشمگیر قیمت

تحت تاثیر ثابت ماندن ارزش دلار آمریکا؛

صعود اونس طلا متوقف شد

تحت تاثیر افت ارزش دلار؛

رکورد پنج ماهه قیمت طلا شکست

ارسال نظر