بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰
رئیس سازمان صمت استان البرز گفت:

صنعتی بودن 45 درصد اشتغال در البرز

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: 45 درصد اشتغال این استان دربخش صنعت و تولید است و البرز در این بخش ظرفیت‌های فراوانی دارد.
کد خبر : ۱۸۵۱۷۳

به گزارش بورس نیوز،جهانگیر شاهمرادی اظهار کرد: آمار نشان می‌دهد که البرز در بخش تولید به خوبی کار کرده ودر استان واحدهای فراوانی داریم که در مرز دانش فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی در البرز وجود دارند که برای تامین مواد اولیه نیازمند دیگر کشورها نیستند، خاطرنشان کرد: امروز لازم است که دانشگاه‌ها با تبدیل علم به ثروت در کنار صنعت قرار بگیرند.

شاهمرادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هرچند تحریم‌ها بی‌اثر نبوده اما در کنار این تحریم‌ها فرصت‌هایی نیز ایجاد شده است که باید از آنها برای رسیدن به خودکفایی استفاده کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز با بیان اینکه قیمت نهایی تولید باید برای بازار مطلویبت داشته باشد، اظهارکرد: برای رسیدن به این مهم نیاز است که بدون تقلیل کیفیت، هزینه‌های تولید را به حداقل برسانیم به نحوی که مشتری آن را بپسندد که این امر علاوه بر همکاری‌های بین بخشی به دانش روز نیز نیاز دارد.

شاهمرادی در خاتمه تصریح کرد: پس از تحریم‌ها و نوسانات دلار، استقبال مردم از محصولات خارجی صنایع نساجی آرایشی- بهداشتی وارداتی به شدت پایین آمده که لازم است این صنایع از فرصت پیش رو استفاده کرده و کالای خود را با کیفیتی بالاتر تولید و به بازار عرضه نمایند که این امر در صورت موفقیت، می‌تواند به دیگر صنایع نیز تسری یابد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر