بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

پتانسیل غذایی‌ها و لاستیک‌سازان برای رشد، بیش از سایرین

شرکت های خودرویی هم آنقدر با چالش بهای تمام شده مواجه هستند که امیدی به سودآوری آنها نیست.
کد خبر : ۱۸۶۱۷۳
به گزارش بورس‌نیوز، شاخص کل بورس این روزها در محدوده کانال ۱۶۰ هزار واحدی تثبیت شده و هرروز شاهد افت یا رشد اندک شاخص هستیم. با توجه به زمزمه های تغییر مدیریتی در سازمان بورس، برخی به رشد گروه های خودرویی و بانکی خوشبین شده اند.

هادی کیهان زاده کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز در پیش بینی وضعیت بازار و گزینه‌های مناسب‌تر برای سرمایه‌گذاری گفت: رشد سهم هر گروه یا شرکتی نیازمند دلایل منطقی و تحلیلی بوده و نمی‌توان تیم مدیریتی سازمان بورس را در رشد یا عدم رشد یک گروه خاص دخیل دانست.

وی افزود: در شرایط فعلی افت و خیز چندانی برای بازار سرمایه متصور نیستم و به نظر می رسد روند کم رونق کنونی تداوم خواهد داشت. سهم صنایع صادرات محور جای رشد چندانی ندارد و برای سرمایه گذاری گزینه جذابی نیست؛ اما شرکت هایی که فروش داخلی دارند و امکان افزایش نرخ محصولات آنها وجود دارد، مانند تولیدکنندگان تایر و محصولات غذایی و قندی، می توانند گزینه های مناسبی برای سرمایه گذاری باشند. 

کارشناس بازارسرمایه در پایان خاطرنشان کرد: شرکت‌های خودرویی هم آنقدر با چالش بهای تمام شده مواجه هستند که امیدی به سودآوری آنها نیست.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیر کل اداره خرید گروه صنعتی بارز در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

رشد 300درصدی قیمت مواداولیه داخلی/ تامین کائوچوی مصنوعی از بورس‌کالا

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت:

نبود نظارت بر واردات لاستیک

ارسال نظر