بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
ساعت پنج و نیم امروز نیم‌نگاهی دارد به اعتراض‌ مشتریان خودروسازانی که به وزارت صمت کشیده شد تا عرضه‌اولیه جدید در هفته آینده بازارسرمایه.
کد خبر : ۱۸۶۸۰۶
معاونتی با طعم 6ماه آب‌نمک/ بازپرداختی منصفانه
به گزارش بورس‌نیوز، امروز انتصاب‌های در وزارتخانه کنار آب‌وآتش رخ داد که یکی از این افراد به مدت 6ماهی در آب‌نمک به وعده معاونت خوابیده بود تا به موعد مقرر بتواند بر یکی از کرسی‌های این وزارتخانه تکیه بزند.
این معاون شهرداری سابق در تیرماه به یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری ساختمان رفته و امروز پس از چند ماه جلوس، صندلی او را تغییر داده و حکم معاونت برای ایشان صادر کردند اما همه دوست دارند که ببیند در شرکت بین‌المللی توسعه صنعت ساختمان چه شگفتایی رخ داده که مدیری در حد وزارتخانه از آن انتخاب می‌شود یا شاید هم انتخاب‌ها همان روال گذشته را داشته و معیاری برای آن وجود ندارد.

راه‌روهای سخنگو از سمیه گفتند
زمانی که معترضان به تحویل خودروها امروز به ساختمان سمیه آمدند تا اعتراض کنند، وزیر نیز به جمع آنها آمد و باردیگر وعده داد که گرانی برای خودروهای تحویلی وجود ندارد و باید خودروسازان با قیمت ثبت‌نامی خودرو ارائه کنند، وزیر جان وقتی در بدنه انتصابی شما یکدفته از سمت خودروسازان مدیر می‌آورید، مگر خودرویی‌ها به فرمان شما گوش می‌کنند؛ پس فردا اگر قیمت بالاتر نرود، صلوات.

عرضه اولیه جدید در راه است
لوتوس پارسیان در تاریخ هشتم دی ماه ۹۷ با سرمایه ۵ هزار میلیارد ریال در بازار دوم بورس اوراق بهادار پذیرش شد و قرار است ۱۰ درصد از سهام شرکت معادل ۵۰۰ میلیون سهم در بورس تهران و به روش ثبت سفارش (book building) عرضه شود.
کارگزاری پارسیان نیز زحمت این امر را کشیده تا عرضه از طریق شبکه کارگزاری‌های عضو بورس اوراق بهادار انجام خواهد شد.تامین سرمایه‌ای جدید در راه است

خبر خوبی برای بازپرداخت بدهی‌های ارزی
بنا قرار دادن دلار ۴۲۰۰ تومان برای بازپرداخت بدهی ارزی یکی از خبرهایی بود که بسیاری از فعالان اقتصادی منتظر آن بودند زیرا شاید مانند سال‌های گذشته زمانی که اقتصاد به تلاطمات تحریمی و غیره برخورد کرد، افرادی که حتی حقوق دلاری دریافت می‌کردند مانند کشتیرانی از طرف بانک‌های ایرانی دلار را به نرخ دولتی تحویل می‌گرفتند اما شاید این رویه برای بازپرداخت بدهی‌ها عکس می‌شد و بجای آنکه مطالبات با نرخ ۴۲۰۰ پرداخت شود نرخ‌های نیمایی و نرخ آزاد برای تجار محاسبه می‌شد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر