بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
در دی ماه انجام شد؛

سود 401میلیارد ریالی «والبر»

بهای تمام‌شده سهام بورسی شرکت گروه دارویی البرز طی یک ماه معادل ۲۵۰ میلیارد و ۸۰۶ میلیون ریال کاهش یافت و به مبلغ چهار هزار و ۳۷۵ میلیارد و ۱۳۱ میلیون ریال رسید.
کد خبر : ۱۸۷۱۹۵

به گزارش بورس نیوز، شرکت گروه دارویی البرز (گروه سرمایه‌گذاری البرز) با سرمایه ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۹۷ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

بهای تمام‌شده سهام بورسی این شرکت طی یک ماه معادل ۲۵۰ میلیارد و ۸۰۶ میلیون ریال کاهش یافت و به مبلغ چهار هزار و ۳۷۵ میلیارد و ۱۳۱ میلیون ریال رسید.

همچنین ارزش بازار این شرکت، در همین دوره یک ماهه با کاهش ۶۵ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال معادل ۹ هزار و ۳۱۸ میلیارد و ۵۴۳ میلیون ریال اعلام شد.

«والبر» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۵۵ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال به مبلغ معادل ۹۵۷ میلیارد و ۴۷۹ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۷۰۱ میلیارد و ۴۴۹ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت گروه دارویی البرز(گروه سرمایه‌گذاری البرز) طی دوره یک ماهه منتهی به دی ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده چهار میلیارد و ۹۲۴ میلیون ریال خریداری کرد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر