بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
رئیس کمیسیون عمران مجلس از بررسی طرح تحقیق و تفحص از قراردادهای هوایی و ناوبری در کمیسیون عمران مجلس خبر داد.
کد خبر : ۱۸۷۷۶۲

به گزارش بورس نیوز، محمدرضا رضایی کوچی از بررسی طرح تحقیق و تفحص از قراردادهای هوایی و ناوبری در کمیسیون عمران مجلس خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار بود که این طرح روز دوشنبه با حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گیرد، اما به دلیل فرا رسیدن ایام 22 بهمن و مشغله وزرای دولت، بررسی این طرح به نشستی بعدی موکول شد.

نماینده مردم جهرم در خانه ملت ادامه داد: نمایندگان متقاضی طرح تحقیق و تفحص از قراردادهای هوایی، ابهاماتی را درباره قراردادهای منعقد شده مطرح کرده اند، البته تاکنون چندین نشست با حضور مسئولان برای بررسی دغدغه نمایندگان برگزار شد، از این رو قرار است که آخرین نشست در کمیسیون عمران برگزار شده و پس از آن درباره تعیین تکلیف طرح تصمیم گیری می‌شود.

وی افزود: مهم ترین محور طرح تحقیق و تفحص از قراردادهای هوایی و ناوبری، روند انعقاد قرارداد خرید هواپیماهای ایرباس، بوئینگ و ای.تی.آر است و نمایندگان خواستار شفاف سازی این قراردادها هستند.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: نحوه انعقاد قراردادها، تحویل هواپیماها، تأمین قطعات و تجهیزات، خدمات پشتیبانی بخشی از مسائل و محورهای طرح تحقیق و تفحص است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس، در صورت تصویب طرح تحقیق و تفحص از قراردادهای هوایی و ناوبری در کمیسیون عمران مجلس، این طرح برای تأیید نهایی به صحن علنی مجلس ارسال می‌شود.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت:

ممنوعیت فروش بلیط هواپیما به صورت چارتری

مدیر طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی خبر داد:

آغاز عملیات ساخت یک پتروپالایشگاه در جاسک

ارسال نظر