بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به ادعایی تازه از باب‌همایون تا چهره جدید غول آلومینیوم کشور.
کد خبر : ۱۸۸۱۹۰
به گزارش بورس‌نیوز، طبق شنیده‌ها گویا مپنا را باید غول آخر آلومینیوم در کشور دانست.
مپنا با بدست آوردن هرمزال و المهدی به دنبال بلوک مهراقتصاد ایرانیان، فایرا(ایرالکو) بوده و اگر اینگونه شود که آنگونه شود، لباسی جدید را باید در قامت مپنا دوخت.

وزیری با یک ادعا
از بلندگوهای باب‌همایون صدایی آمده که " ایران مدرنترین قوانین سرمایه گذاری خارجی در جهان را دارد!"، احسنت به رئیس تیزبین؛ فقط آقای رئیس احتیاطا عرض کنیم که اون صفی که شما از پنجره اتاقتان دیدید صف ورودی به چلوکبابی مُسلم است نه سازمان سرمایه‌گذاری‌های خارجی.

ذخایر طلا کجا رفت!
رئیس کمیسیون اقتصادی از دل بهارستان آورده که ذخایر طلای کشور با تصمیم اشتباه بانک مرکزی به باد رفت. رئیس سابق بلوار میرداماد حاشیه را به جان خرید که از دخل طلای کشور به نفع بازار سکه حراجی صورت نگیرد حالا گفته شده که حجم عظیمی از ذخایر طلای کشور با تصمیمات اشتباه به باد رفت و با کمترین قیمت آن را عرضه کردند؛ آیا این همه تصمیمات اشتباه از سوی دولت، زیبا نیست!


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
سلام
اگربه عهدوپیمانی که بسته ایم پای بندباشیم و کسانیکه از خارج باجیب پر امدند و ماندند فرمایش شمادرست است .
امابعد.
اگربورس نیوزسری به نساجی مازندران بزندوازوضعیت انشرکت گزارشی تهیه کندکه سرمایه گذارترکیه ای ایاامدیانیامد؟
اگرامدماندیارفت سپس درهرشرایطی وضعیت َُانشرکت رابررسی کرده سود و زیانش را شناسایی کنیم بعدنتیجه را بازبینی کرده نقاط ضعف وقوتش را ببینیم انوقت معلوم میشوداقای وزیر درست پیش بینی کرده یا اشتباه .
این نمونه ای ازخرواراست .
ضمنابانکای بزرگ دنیا که مشکلات ماراندارنداینگونه چوب حراج به ذخایرطلایشان نمیزنند چراکه پشتوانه پول مملکت است وباخالی شدن ذخایرطلا ارزش پولمان هم سقوط خواهدکرد مگرکاسه ای زیرنیمکاسه باشدکه هست .