بانک مرکزی اعلام کرد؛
عرضه 10 میلیارد دلار ارز در نیما
صادرکنندگان غیرنفتی بخش خصوصی فروش ارز ناشی از صادرات خود را در نیما افزایش داده اند.
به گزارش بورس نیوز، نزدیک به ۱۰میلیارد دلار از سوی بانک مرکزی، پتروشیمیها، فولادیها و شرکت ملی گاز در سامانه نیما عرضه شده ضمن آنکه صادرکنندگان غیرنفتی بخشخصوصی فروش ارز ناشی از صادرات خود را در نیما افزایش دادهاند. بنابه اعلام بانک مرکزی، این مبلغ از ۱۶مرداد تا به امروز از یک میلیارد یورو فراتر رفت.
همچنین این مبلغ علاوه بر عرضه ارز صادرکنندگان در صرافیها و اختصاص ارز به واردات خودشان است.
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
بانک مرکزی اعلام کرد؛
افزایش قیمت رسمی یورو و پوند بانکی
بر اساس اعلام بانک مرکزی؛
سفته و برات ۱۰ درصد کم شد
از سوی بانک مرکزی اعلام شد؛
اعلام قیمت روز ارزهای دولتی
در کارگروه اقتصاد مقاومتی عنوان شد؛
تاکید رییس کل بانک مرکزی بر اجرایی شدن طرحهای استانی
بانک مرکزی اعلام کرد؛
افزایش قیمت رسمی یورو و پوند بانکی
بر اساس اعلام بانک مرکزی؛
سفته و برات ۱۰ درصد کم شد
از سوی بانک مرکزی اعلام شد؛
اعلام قیمت روز ارزهای دولتی
در کارگروه اقتصاد مقاومتی عنوان شد؛
تاکید رییس کل بانک مرکزی بر اجرایی شدن طرحهای استانی ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه