بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
فروش قابل توجه این کاشی‌ساز در اسفند‌ماه بررسی شد؛

رشد 139درصدی جمع فروش شرکت در سال مالی گذشته

جمع فروش شرکت در سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه سال 1397 به 678 میلیارد ریال رسید که نسبت به سال قبل از آن، رشد 139 درصدی را نشان می‌دهد.
کد خبر : ۱۹۰۱۰۷

فروش قابل توجه کاشی سعدی در اسفند ماه

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت کاشی سعدی در اسفند ماه 1397، شاهد رشد محسوس مبالغ فروش نسبت به بهمن‌ماه بود و جمع فروش محصولات این شرکت در اسفند ماه، به بیش از 81 میلیارد و 500 میلیون ریال رسید که عمده فروش شرکت مربوط به محصول کاشی کف بوده است.

به این ترتیب، جمع فروش شرکت در سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه سال 1397 به 678 میلیارد ریال رسید که نسبت به سال قبل از آن، رشد 139 درصدی را نشان می‌دهد.

رشد نرخ فروش محصولات شرکت در سال گذشته و ادامه روند نرخ های فروش مناسب برای شرکت در سال جاری، می تواند فروش شرکت در سال 1398 را در صورت ثبات مقداری فروش، به بیش از 1.000 میلیارد ریال برساند که با توجه به رشد اندک هزینه‌های تولید با توجه به ساختار بهای تمام شده آن، می‌تواند منجر به رشد سودآوری شرکت در سال 1398 شود.

فروش قابل توجه کاشی سعدی در اسفند ماه

مقادیر فروش کاشی کف شرکت در سال 1397 به بیش از 4.7 میلیون متر مربع رسید و این در حالی است که این مقدار در سال 1396 کمتر از 2.72 میلیون متر مربع بوده است. 

مزیت صادراتی ایجاد شده با توجه به رشد بهای ارز در سال گذشته، رشد شدید مقدار فروش شرکت را در سال گذشته در پی داشته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر