بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
آنچه در مجمع فارسیت اهواز مطرح شد؛

روند رو به رشد «سفاسی» در سال جاری

در سال جاری درآمدهای عملیاتی فارسیت اهواز 76 درصد و حاشیه سود ناخالص نیز از 2 درصد در سال 96 به 24 درصد در سال 97 افزایش یافت که با توجه به روند رو به رشد تولید و فروشاین شرکت انتظار می رود در سال جاری مجددا فارسیت اهواز به سوددهی برسد.
کد خبر : ۱۹۱۲۷۱

روند رو به رشد «سفاسی» در سال جاری

به گزارش بورس نیوز، عیسی موسوی مدیرعامل فارسیت اهواز در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت که با حضور 73 درصد سهامداران برگزار شد، گفت: در سال 97 شرکت سیاست کلی شرکت فارسیت اهواز مبتنی بر 2 هدف عمده افزایش سرمایه جهت خروج از ماده 141 اصلاحیه قانون تجارت و افزایش تولید و فروش و تامین نقدینگی لازم جهت پرداخت هزینه ها است.

روند رو به رشد «سفاسی» در سال جاری

وی با بیان اینکه در خصوص افزایش سرمایه باتوجه به زیان انباشته شرکت تا پایان سال مالی گذشته بلغ بر 198525 میلیون ریال، این شرکت را مشمول ماده 141 اصلاحیه قانون تجارت کرد لذا تصمیمی مبنی بر تجدید ارزیابی دارایی ها اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه پس ازطی فرآیندهای لازم مجوز افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی اتخاذ شد، افزود: پس از آن درآمد شرکت با 630.000 میلیون ریال افزایش به 660.000 میلیون ریال رسید که موجبات خروج شرکت از ماده 141 اصلاحیه قانون تجارت را فراهم آورد.

موسوی خاطرنشان کرد: علی رغم مشکلات موجود در تهیه مواد اولیه این شرکت توانست با جلب رضایت مشتریان در تولید و تحویل به موقع محصول و با شناسایی بازارهای فروش اینگونه محصولات جایگاه خودرا در بین دیگر تولیدکنندگان حفظ کند.

وی ادامه داد: با وجود مشکلاتی همچون کمبود شدید نقدینگی و پرداخت هزینه های دستمزد این شرکت همچنان با در زمینه تولید محصولات بتنی عملکرد قابل توجه و رضایت بخشی را داشته است.

پس از آن گزارش عملکرد شرکت و بازرس و حسابرس قانونی توسط مدیرعامل فارسیت اهواز ارائه شد که مشروح آن را در ذیل می خوانید:

روند رو به رشد سفاسی در سال جاری

جایگاه شرکت در صنعت:

شرکت در زمینه تولید محصولات آزبست- سیمان و نیز انواع محصولات بتنی فعالیت می کند که عدم تولید محصولات آزبستی باتوجه به موانع ناشی از محدودیت های ایجاد شه در تولید لوله و مانشون آزبستی و ورق آزبستی از طرف سازمان حقتظت محیط زیست بدیلیل تاثیرات زیست محیطی اینگونه از محصولات بوده بنابراین با تقویت و پشتیبانی از خطوط بتنی فعال و تامین به موق مواد اولیه و سایر مواد مصرفی ضمن افزایش تولید و فروش انواع محصولات بتنی باعث بهبود جایگاه شرکت در تولید بتن و فرآورده های بتنی شد .

روند رو به رشد سفاسی در سال جاری



روند رو به رشد سفاسی در سال جاری


روند رو به رشد سفاسی در سال جاری


روند رو به رشد سفاسی در سال جاری

لازم به ذکر است،حاصل فعالیت های 12 ماهه «سفاسی، 20 میلیارد ريال زیان خالص بود که نسبت به سال گذشته به دلیل افزایش سرمایه و فروش دارایی های راکد، کاهش 50 درصدی را تجربه کرده و در نتیجه درآمدهای عملیاتی شرکت 76 درصد افزایش یافت و حاشیه سود ناخالص نیز از 2 درصد در سال 96 به 24 درصد در سال 97 افزایش یافت که با توجه به روند رو به رشدتولید و فروشاین شرکت انتظار می رود در سال جاری مجددا فارسیت اهواز به سوددهی برسد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در پی برگزاری مزایده این شرکت اهوازی؛

"سفاسی" به فکر فروش افتاد

در پی برگزاری مزایده این شرکت اهوازی؛

"سفاسی" به فکر فروش افتاد

ارسال نظر