بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در بازاریابی گفت:

پرداخت تسهیلات 4 میلیاردی باعث رونق در خط تولید

در سال گذشته پرداخت تسهيلات 4 ميلياردي به شبكه قطعه‌سازان سبب رونق در خطوط توليد قطعه‌سازان و بهبود شرايط توليد شد.
کد خبر : ۱۹۲۸۵۶

به گزارش بورس نیوز، مديران ارشد ايران خودرو در حوزه بازاريابي و فروش ايران خودرو با مديركل دفتر بازرسي ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات وزارت صمت ديدار كردند.

در اين ديدار اکبر صادقی گفت: به دنبال ايجاد رونق در توليد، ارتقاي ساخت داخل و خودكفايي هستيم.

مدیر کل دفتر بازرسی وزارت صمت افزود: تلاش مي كنيم تا با تصميمات شايسته به رونق توليد كمك كنيم. خودروسازان نيز بايد مشكلات خود را ارايه كنند تا همه مسئولان در جريان مشكلات و محدوديت‌هاي صنعت خودرو كشور قرار گيرند.

صادقی تصريح كرد: در بازديدي كه از پاركينگ‌هاي شركت ايران خودرو داشتيم، خودروهاي متعددي به صورت تصادفي انتخاب و مورد بازرسي قرار گرفت و هيچگونه تخلفي مبني بر احتكار خودرو از سوي خودروساز مشاهده نشد.

قائم مقام مديرعامل در بازاريابي، فروش و امور مشتريان ايران خودرو نيز در اين جلسه با بيان اينكه تمهيدات مختلفي توسط ايران خودرو براي تنظيم و تعديل بازار انجام شده، گفت: عليرغم تمام مشكلات، براي اجراي تعهدات معوق با كمترين تاخير، برنامه‌ريزي‌هاي گسترده‌اي انجام شده و تمام تلاشمان را در جهت دستيابي به اين هدف به كار مي‌بنديم.

مصطفي خان كرمي افزود: در سال گذشته پرداخت تسهيلات 4 ميلياردي به شبكه قطعه‌سازان سبب رونق در خطوط توليد قطعه‌سازان و بهبود شرايط توليد شد.

قائم مقام مديرعامل ايران خودرو در بازاريابي، فروش و امور مشتريان از برنامه تجاري‌سازي و عرضه حدود 60 هزار دستگاه خودرو ظرف كم تر از دوماه آينده خبر داد و گفت: با افزايش عرضه، قيمت در بازار به شرايط واقعي نزديك خواهد شد.



اشتراک گذاری :
ارسال نظر