بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
عضو هیات رییسه انجمن قیر ایران در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

اصلاح قیمت و کیفیت قیر، مهمترین استراتژی انجمن/ افزایش حجم تولید قیر کشور تا ۲ میلیون تن

حتی اگر به دلیل مشکلات و محدودیت های تحریم ها ناچار به عرضه محصول با قیمت پایین تر باشیم، تخفیف ۳۰ تا ۴۰ دلاری منطقی است؛ نه ۱۲۰ دلاری! اصلاح قیمت قیر مهمترین استراتژی انجمن قیر خواهد بود.
کد خبر : ۱۹۳۵۵۹
به گزارش بورس نیوز، «تولیدکنندگان قیر» هم صاحب انجمن صنفی شدند.

حسن تاجیک عضو هیات رییسه موسس انجمن تولیدکنندگان قیر در گفتگو با بورس نیوز ضمن اعلام این خبر بیان کرد: انجمن قیر ایران با ۶۸ عضو اولیه تشکیل و به ثبت رسیده و ضمنا هیات مدیره نیز انتخاب شده است. 

وی افزود: هدف اصلی از تشکیل انجمن قیر ایران، حفاظت و صیانت از کیفیت و کمیت قیر است. قیر ایران ۶۰ تا ۱۲۰ دلار کمتر از قیمت های جهانی است و امیدواریم فاصله قیمت قیر ایران با قیمت های جهانی کاهش یابد. حتی اگر به دلیل مشکلات و محدودیت های تحریم ها ناچار به عرضه محصول با قیمت پایین تر باشیم، تخفیف ۳۰ تا ۴۰ دلاری منطقی است؛ نه ۱۲۰ دلاری! اصلاح قیمت قیر مهمترین استراتژی انجمن قیر خواهد بود.


فعال صنعت قیر تصریح کرد: برخی تولیدکنندگان قیرهای کم کیفیت هم مجوز عرضه در بورس کالا را دارند. اصلاح کیفی قیر نیز از اهداف اصلی انجمن است.

تاجیک در ادامه با اشاره به کاهش تولید نفت کوره ۱۸۰ توسط پالایشگاه ها گفت: با تغییراتی که در عرضه پالایشگاه ها صورت گرفته، حجم تولید قیر در کشور تا حدود ۲ میلیون تن افزایش خواهد یافت. رسالت انجمن این است که با همدلی و هماهنگی بین اعضای انجمن، بازاری برای فروش مازاد قیر تولیدی شناسایی گردد. با این شرایط، چشم انداز روشنی برای صنعت قیر کشور متصور هستیم.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو هیات رئیسه انجمن تولید کنندگان قیر در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

یک "بخشنامه" و تصمیمی به ضرر صادرکنندگان

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود؛

بیش از 25هزار تن مواد پلیمری میهمان بورس کالا

ارسال نظر