بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
معاون امورحقوقی، مجلس و استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد:

اجرای هفت محور کلی با ۳۵ برنامه راهبردی در دستور کار این وزارت

معاون امورحقوقی، مجلس و استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت، اجرای هفت محور کلی را با ۳۵ برنامه راهبردی در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری به سال رونق تولید نامگذاری شده در دستور کار قرار داده و تحقق این برنامه در گرو هم‌افزایی و تعامل هر چه بیشتر همه سازمان‌های صمت استانی است.
کد خبر : ۱۹۵۸۲۷
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، سیدشریف حسینی اظهار کرد: با تقسیم سازمان‌های صمت استان‌ها به ۱۰ منطقه، برای هر منطقه یک دبیر انتخاب خواهد شد و روسای صمت استان‌ها در هر منطقه در جلسات مشترک با معاونین وزیر مسایل و مشکلات منطقه را بررسی می‌کنند و اقدامات مورد نیاز انجام خواهد شد.

وی افزود: برگزاری همایش‌های سراسری با حضور همه استان‌ها فضای مناسبی را برای تعامل بین مدیران ستادی و استانی ایجاد می‌کند و برای تسریع در پیگیری امور و رسیدگی به مشکلات استان‌ها این تقسیم‌بندی لازم خواهد بود.

معاون امورحقوقی، مجلس و استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت، اجرای هفت محور کلی را با ۳۵ برنامه راهبردی در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری به سال رونق تولید نامگذاری شده در دستور کار قرار داده و تحقق این برنامه در گرو هم‌افزایی و تعامل هر چه بیشتر همه سازمان‌های صمت استانی است.

حسینی گفت: بدون شک در شرایط فعلی نیازمند مدیرانی با عزم جدی و اراده جهادی هستیم تا بتوانیم از این شرایط به خوبی و با موفقیت عبور کنیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر