بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
تاثیرگذاری متانول در فروش شرکت به ۶۰ درصد رسید؛

رشد ۸۱درصدی سودخالص "شفن" در کارنامه مالی

ه طور کلی سودآوری شرکت نسبت به سه ماهه نخست افزایشی بوده و در حالی که سود خالص محقق شده در سه ماهه نخست سال مالی جاری به ۵.۶۶۸ میلیارد ریال رسید که در سه ماهه دوم معادل ۶.۰۷۰ ریال محقق شد که نشان از رشد ۷ درصدی دارد.
کد خبر : ۱۹۸۷۹۱
نویسنده :
مینا علیزاده

تاثیر افزایش نرخ فروش در سودآوری پتروشیمی فن آوران

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت پتروشیمی فن آوران در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی جاری و بر اساس گزارش حسابرسی نشده موفق به کسب سود خالص ۱۱.۷۳۸ میلیارد ریالی شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۸۱ درصدی را نشان می‌دهد.

جمع درآمد‌های عملیاتی محقق شده در این دوره به بیش از ۱۴.۷۶۷ میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته رشد ۵۰ درصدی را نشان می‌دهد و این افزایش درآمد عمدتا به دلیل افزایش مقدار و نرخ فروش محصولات شرکت بوده که میزان فروش شرکت رشد ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

متانول به عنوان مهمترین محصول شرکت که در سودآوری پتروشیمی فن آوران بسیار تاثیرگذار بوده فروش داخلی با رشد ۶۰ درصدی همراه شد، اما فروش صادراتی متانول تغییر محسوسی نداشت. از طرفی نرخ فروش این محصول رشد چشمگیری را تجربه کرده که همین مورد موجب افزایش سودآوری شرکت شده است.

تاثیر افزایش نرخ فروش در سودآوری پتروشیمی فن آوران

به طور کلی سودآوری شرکت نسبت به سه ماهه نخست افزایشی بوده و در حالی که سود خالص محقق شده در سه ماهه نخست سال مالی جاری به ۵.۶۶۸ میلیارد ریال رسید که در سه ماهه دوم معادل ۶.۰۷۰ ریال محقق شد که نشان از رشد ۷ درصدی دارد.

تاثیر افزایش نرخ فروش در سودآوری پتروشیمی فن آوران

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
گزارش روزانه بازار سرمایه؛

کمین سهامداران برای فروش

گزارش عملکرد امروز بازار سرمایه؛

اقبال از سهم‌های کوتوله‌ بازار رخت بست

در معاملات این هفته بورس کالا رقم خورد:

افزایش نرخ فروش اسید کاستیک «شفن»

ارسال نظر