بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۲
کد خبر : ۲۳۲۷۸
معاون رئيس جمهور، رئيس سازمان تربيت بدني و گزينه معرفي شده براي وزارت نيرو در دولت دهم، با تاکيد بر اينکه خدمت در وزارت نيرو يا هر جاي ديگر فرقي براي او نمي کند، گفت: مهم حرکت در چارچوب قانون است تا روند توسعه کشور شتاب بيشتري پيدا کند.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا، "محمد علي آبادي" تصريح کرد که اصل مهم برايش خدمت به مردم است و از اين منظر توجهي به اين نکته ندارد که قرار است در چه بخشي از دولت دهم مشغول فعاليت شود. 

او که مورد وثوق و اعتماد دکتر "محمود احمدي نژاد"، رييس جمهوري است، خود را در دولت همچون سربازي مي بيند که بايد به بهترين شکل و بنا بر ميثاق عاليه دولت در جهت خدمت به مردم ، ايفاي نقش کند. 

هر چند که وي در تشريح برنامه هاي خود براي وزارت نيرو به دفعات از عملکرد مهندس فتاح به نيکي ياد کرده و تاکيد دارد که برنامه هاي خوب و محوري وي را با قدرت و شتاب بيشتري ادامه خواهد داد . 

سايت سازمان تربيت بدني با رييس اين سازمان که مي گويد دل کندن از جامعه صميمي ورزش به لحاظ عاطفي برايش سخت و دشوار است، گفت و گويي انجام داده که در پي مي آيد: 

س: شايد جامعه شناخت کاملي از محمد علي آبادي نداشته باشد، اما آنهايي که از نزديک با شما آشنا بوده و با شما همکار بوده اند مي دانند شما مرد کار، پرانرژي و خستگي ناپذير هستيد. سوابق اجرايي شما بيشتر در چه زمينه هايي بود که امروز از طرف دکتر احمدي ن‍ژاد به نوعي مورد تاييد قرار گرفته و به عنوان وزير نيرو به مجلس شوراي اسلامي معرفي شده ايد؟ 

علي آبادي: در 35 سال گذشته همواره در کار فني بوده ام، قبل از انقلاب هنگامي که مشغول تحصيل بودم بطور همزمان نيز وارد کار اجرايي شده و در کارگاههاي بزرگي چون آتي ساز، استاديوم اسبدواني و مجموعه اي که شامل تانکرهاي نفت" کن" بود به عنوان ناظر کارگاهي مشغول فعاليت شدم. در سال دوم دانشگاه مسووليت سه الي چهار کارگاه بزرگ کشور را بر عهده داشتم. پس از پيروزي انقلاب اسلامي ، در سال 58 توانستم مدرک ليسانس راه و ساختمان را اخذ کنم، اين اتفاق مقارن با اوج عشق و علاقه مردم به خدمت به کشور بود و علاقه مندي ام به فعاليت در مناطق محروم کشور به اتفاق گروهي از دوستان دانشگاهي به استان سيستان و بلوچستان رفتيم و جهاد سازندگي اين استان را تشکيل داديم . من به عنوان مسوول شوراي جهاد سيستان و بلوچستان و همچنين مسوول کميته عمران مشغول به خدمت شدم . پس از خدمت به مردم سيستان و بلوچستان ، به درخواست وزير وقت راه به عنوان مديرکل راه و ترابري استان گيلان مشغول کار شدم و به دنبال آن تصميم گرفتم به مناطق جنگي رفته و در خدمت رزمندگان عزيز در دفاع از کيان ايران اسلامي باشم. بنابراين امور مهندسي مربوط به استان‌هاي آذربايجان غربي و کردستان را عهده دار شدم و زماني که آقاي سعيدي کيا وزير راه شد از من خواست به عنوان معاون اين وزارتخانه و مسوول بازسازي وزارت راه و ترابري و همچنين مسوول راه‌هاي مرزي و ستاد مرزها مشغول کار شوم. در اين دوره حجم انبوهي از پروژه هاي راهسازي را شروع کرديم که قسمت عمده آنها در مناطق جنگي يعني در استان‌هاي خوزستان، ايلام، کرمانشاه، کردستان و آذربايجان غربي بود و به طور کلي تا آخرين روزي که عمليات مرصاد انجام شد به اشکال مختلف در خدمت رزمندگان عزيز در جبهه هاي جنگ بودم. بعد از وزارت راه، در بنياد مستضعفان به عنوان معاونت استان‌ها و همچنين معاون فني و عمراني اين بنياد مشغول شدم. در اين بنياد حدود 100 شرکت بزرگ ساختماني نظير شرکت جهان مکانيک، شرکت دي ، شرکت ملي ساختمان و غيره وجود داشت که مسئوليت اين شرکت ها با من بود و قراردادهاي مختلفي با وزارتخانه هاي بزرگي مثل راه، نفت، مسکن و نيرو در سطح بسيار وسيعي منعقد و به اجرا گذاشته شد. بعد از آن به وزارت مسکن رفتم و به عنوان عضو هيات مديره سازمان مسکن و شهرسازي و عضو هيات مديره مجري ساختمان هاي دولتي بودم و در نهايت پس از اينکه با تصميم مرحوم کازروني قرار شد که تمامي شرکت هاي وزارت مسکن جمع شده و به صورت هولدينگ اداره شود، من مديرعامل آن شدم. 
پس از آن تصميم به ادامه تحصيل گرفتم ، اما چون ديدم ترکيب درس خواندن و کار کردن منطقي نيست با اجازه وزير وقت تصميم گرفتم تنها به ادامه تحصيل بپردازم لذا از وزارت مسکن بيرون آمدم و در طول پنج سال فوق ليسانس معماري خود را گرفتم. بعد از آن زماني که دکتر احمدي نژاد شهردار تهران شد به عنوان معاون فني و عمراني شهرداري تهران انتخاب شدم که در اين دوره با چندين شرکت بزرگ که زير مجموعه ما بود مثل شرکت نوسازي تهران و نوسازي عباس آباد توانستيم خدمات بسيار بزرگي را در ساخت پل ها، راه‌ها و بزرگراه‌ها به شهروندان تهراني ارائه بدهيم. در شهرداري عضو هيات مديره مترو نيز بودم و خدمات خوبي هم در مترو انجام شد.پل رسالت، پل ستاري، پل شهيد کلاهدوز، ادامه اتوبان همت، ادامه اتوبان صياد شيرازي و امام علي (ع) از جمله خدماتي بود که در دوره مديريت ما در شهرداري تهران به مردم ارائه شد. به طور کلي در شهرداري تهران هر هفته افتتاح يک پروژه بزرگ و شروع يک پروژه بزرگ ديگر را در دستور کار داشتيم. 
رييس سازمان تربيت بدني ادامه داد: بعد از اينکه دکتر احمدي نژاد رييس جمهور شد ، از من خواسته شد که در ورزش کشور فعال شوم ، آن هم به اين دليل که ورزش کشور از نداشتن زير ساخت ها در رنج بود و همه کارشناسي‌ها نشان مي داد ورزش فاقد زير ساخت هاي کافي است و همين مساله دليل عدم رشد ورزش است. وقتي اين موضوع را با رييس جمهور در ميان گذاشتيم ايشان هم پذيرفت که راهکار ورزش کشور براي خارج شدن از بن بست مدال آوري اين است که با سرعت تمام در توسعه زير ساخت ها حرکت کنيم تا تمامي جوانان کشور بتوانند در ورزشگاهها حضور پيدا کنند و ورزش همگاني و قهرماني به صورت متوازن و توام رشد کند و در نتيجه به مدال آوري تثبيت شده برسيم. 
بر اساس اين رويکرد اتفاق بسيار بزرگي در ورزش کشور رخ داد. در حالي که در طول 70 سال سابقه ورزش کشور در مجموع حدود 3700 مکان ورزشي ساخته شده بود ما اجراي 7500 مکان ورزشي يعني دو برابر موجودي را مورد توجه قرار داده و توانستيم اعتبارات عمراني سازمان تربيت بدني را حدود 10 برابر افزايش دهيم و يک انقلاب بزرگ در ساخت و سازهاي ورزشي ايجاد نماييم. در 1060 شهر و قريب 6 هزار روستاي کشور برنامه ريزي لازم را در جهت توسعه زير ساخت هاي ورزش مورد توجه قرار داديم. حاصل زحمات چهار ساله شبانه روزي که تمامي کارکنان سازمان تربيت بدني در آن به شدت سهيم شدند ساخت و بهره برداري از 3 هزار مجموعه ورزشي است ، هم اکنون نيز 3 هزار پروژه در دست ساخت بوده و يک هزار پروژه ديگر در مرحله طراحي و يا واگذاري به پيمانکار است. 

با اجراي اين پروژه ها به يک متر مربع ميانگين سرانه فضاي ورزشي خواهيم رسيد، همچنانکه الان تعدادي از استان ها به اين مهم رسيده اند.آنچه مهم است هم اکنون بيش از 150 شهر کشور از مرز يک متر مربع ميانيگن سرانه فضاي ورزشي عبور کرده اند و به سرعت اين تعداد در حال افزايش است. مطمئن هستيم در پايان برنامه پنجم توسعه، ميانگين سرانه فضاي ورزشي به بيش از يک و دو دهم متر مربع خواهد رسيد. 

س: امکان دارد سوابق اجرايي خودتان را در زمان جنگ و در استان هاي آذبايجان غربي و کردستان بيشتر تشريح کنيد؟ 

علي آبادي: کردستان يکي از استان‌هايي است که در زمان رژيم ستمشاهي محروم نگاه داشته شده بود، بخصوص در زمينه راه‌ها. با همکاري مجموعه‌اي که در آذربايجان غربي و کردستان ساماندهي کرديم توانستيم راه‌هاي اصلي و فرعي بسياري را ايجاد کنيم. آسفالت و تعريض تمامي راه‌هاي بين شهري استان کردستان، ايجاد راه براي بخشي از روستاهاي اين دو استان و پل هاي بسيار زيادي که زده شد از جمله فعاليت هاي عمراني ما در اين منطقه از کشور بود. به طوري که تا حدود زيادي چهره استان از نظر راهسازي عوض شد و مهمتر اينکه يک پايه ريزي بسيار قوي در اين بخش صورت گرفت، بطوري که پس از اينکه ما از اين مسووليت کنار رفتيم اين نهضت بزرگ توليد راه و راهسازي ادامه پيدا کرد و خوشبختانه امروز شاهد هستيم که بسياري از کمبودهاي راه‌هاي استان برطرف شده است. چهار سال حضور من در اين دو استان دريايي از خاطره و صميميت برايم باقي گذاشته است. در زمان جنگ تحميلي ده‌ها کشور دنيا عليه ما بسيج شده بودند ، اما از لطف خدا به ملت ما غافل بودند و از ايثار جوانان ايراني چيزي نمي دانستند. در زمان جنگ در بسياري از عمليات‌هايي که انجام شد مي ديدم که آنها با دريايي از امکانات در مقابل کمترين امکانات ما قرار گرفته اند. خوشبختانه ما در بحث راهسازي در جبهه ها خدمات زيادي کرديم ، آن هم با اين باور که بايد تا آن جايي که امکان دارد جاده در جبهه ها احداث کرده و زير پاي رزمندگان اسلام را صاف و هموار کنيم. در اين عرصه بارها شاهد پرپر شدن عزيزانمان بوديم ، عزيزاني که خطر مي کردند و به استقبال شهادت مي رفتند تا زمينه عمليات ها را فراهم نمايند . براي مثال در عمليات والفجر 8 مسوليت داشتيم روي رودخانه الوند 800 متر پل بسازيم ، نيروهاي بعثي ده‌ها بار اطراف ما را بمباران کردند اما حتي بمباران هم جلوي اراده جوانان اين سرزمين را نمي گرفت. 

س: يکي از فاکتورهايي شاخص شما سوابق اجرايي است، با توجه به شاخص هايي که ما در وزارت نيرو در بخش آب و برق داريم. به نظر شما در اين بخش ها چه کمبودهايي در زيرساخت ها داريم که اهتمام به آن ماموريت تازه اي است که از سوي رييس جمهوري براي شما تعريف شده است؟ 

علي آبادي: دکتر احمدي نژاد با توجه به شناختي که از سوابق اجرايي من دارد و سابقه آشنايي 28 ساله، از زمان جنگ گرفته تا بنياد مستضعفان و شهرداري تهران و ورزش مرا به عنوان وزير نيرو به مجلس شوراي اسلامي معرفي کرده است . بالطبع نيرو هم يک وزارتخانه اجرايي است و در واقع اگر روند کاري سال‌هاي گذشته اين وزارت را نگاه کنيم مجموعه کارکنان اين وزارت در سکوت و بدون بحث‌هاي سياسي به شدت در جهت توسعه زير ساخت ها کار کرده اند و رشد کمي و کيفي اين بخش را به تصوير کشيده اند.نگاه رييس جمهور اين است که وزارت نيرو وزارت بسيار مهمي است که به صورت لحظه اي به مردم خدمات ارائه مي مي دهد چه در بخش آب و چه در بخش انرژي برق. وزارت نيرو اصولا تعطيلي در آن معني ندارد . در مدت چند سالي که در شهرداري بودم اين مساله برايم ملموس بود. امروز بايد در ادامه روند خدمت رساني به مردم در اين بخش با سرعت و قدرت بيشتر در چهارچوب زحمات گسترده اي که دوستان قبلي و خصوصا مهندس فتاح کشيده اند کار را ادامه بدهيم. با توجه به اينکه کشور کم آبي هستيم بايد قطره، قطره آب کشور را صيانت کرده، هرچه سريع تر کارهاي عملياتي احداث سدهاي در دست اجرا را به پايان برده، کار ساخت سدهاي جديد را آغاز کنيم ، در کنار آن کار ساخت شبکه هاي انتقال آب را در بخش هاي کشاورزي، صنعتي و آب شرب به اجرا گذاشته و در عين حال شبکه هاي موجود را نوسازي کنيم. بايد جلوي هدر رفتن ميزان بالاي آب به دليل فرسوده بودن شبکه انتقال را بگيريم و ضمن اصلاح الگوي مصرف با سرمايه گذاري عمومي و خصوصي کاري کنيم که مردم کشور در بخش آب و برق به هيچ وجه احساس نگراني نکنند. 

کشوري که ميانگين بارندگي آن 250 ميلي ليتر است و جزو کشورهاي خشک و نيمه خشک به حساب مي آيد بايد تمام توان خود را به کار گيرد که نه تنها اين آب‌ها را جمع آوري کند بلکه تمام آب هاي مصرفي را بازيافت کرده و در بخش‌ هاي کشاورزي و فضاي سبز استفاده کند. از طرفي برخي از منابع آبي کشور به خارج از کشور مي رود که بايد به سرعت سدهاي لازم براي مهار اين آب ها را ساخت. همچنين در بخش برق بايد در نهايت به يکي از کشورهاي پرقدرت صادرکننده برق تبديل شويم. يکي از اتفاقات مبارکي که پس از انقلاب اتفاق افتاده اينکه وزارتخانه‌اي که همه تجهيزاتش را از خارج از کشور وارد مي کرد امروز تقريبا به مرز خودکفايي رسيده و در سدسازي جزو کشورهاي مطرح سدساز جهان است. همچنين در بخش تجهيزات نيروگاه‌ها و شبکه انتقال آب و برق توانسته ايم تقريبا به خودکفايي برسيم. مهمترين موضوع اينکه خوشبختانه نيروي فني قوي و منسجم و کاري اين وزارتخانه توانسته است رشد چشمگيري را در بخش هاي ياد شده داشته باشد و در جلساتي که اخيرا با دوستان وزارت نيرو داشتم ديدم که نگاه آنها بسيار بلند است و به دنبال اين هستند که ما جايگاهي را که شايسته جمهوري اسلامي ايران است بر اساس چهارچوب سند چشم انداز و احکام برنامه پنجم توسعه در منطقه و در آسيا پيدا کنيم. سوابق کاري من و فعاليت هايم قبل و بعد از انقلاب عموما فعاليت هاي عمراني بوده و شايد اين عاملي بوده که دکتر احمدي نژاد را بر تصميمش مبني بر معرفي من به عنوان وزير نيرو به قطعيت برساند. هر چند برادر عزيزم جناب مهندس فتاح که علاقه ويژه‌اي به او دارم از مديران صادق، زحمتکش ، مومن، ارزشي و کم توقع است و زحمات زيادي کشيده و براي وي آرزوي توفيق مي‌کنم. همچنين براي همکارانشان که اين مجموعه بزرگ در جاي جاي کشور را اداره کرده اند آرزوي توفيق دارم و اميدوارم بتوانم با کمک و همراهي آنان، کارهاي بزرگتري را به انجام برسانيم. خوشبختانه در اين چند سال کمتر شاهد بوديم مردم با مشکلاتي در اين زمينه مواجه باشند هر چند که خشکسالي هاي سخت و وحشتناک دو سال قبل بسيار نفسگير بود و اگر به راحتي از آنها گذر کرديم بايد پذيرفت که اين مساله حاصل تلاش يکايک کارکنان وزارت نيرو بوده است. 

س: چقدر اميدوار هستيد از مجلس راي اعتماد بگيريد و در اين بخش به نظام اسلامي خدمت کنيد؟ 

علي آبادي: من به اين موضوع به صورت جدي فکر نمي‌کنم، چرا که آرزوي هر مسلمان ايراني است که بتواند منشا خدمات براي بهترين مردم جهان يعني مردم ايران اسلامي باشد که در 30 سال انقلاب ، بزرگي و شکوه خود را نشان داده‌اند. باور من اين است که هر ايراني و هر مسلمان آرزويش اين است که خدمتگزار اين مردم باشد در هر سمتي که باشد فرقي نمي‌کند. تلاش دارم به همه نمايندگان مجلس شوراي اسلامي اين پيام را برسانم که با لطف خدا توانايي اين کار را دارم، دلسوز نظام و انقلاب بوده و جزو کساني هستم که لحظه‌اي کشور را تنها نگذاشته اند و تا جان در بدن دارم به آرمان هاي نظام اسلامي پايبندم. ما به دنبال رهبر انقلاب و موج مسلمانان سلحشور دلسوز اين کشور حرکت مي‌کنيم و سعي مي‌کنيم قطره‌اي باشيم از درياي مردم ايران. به عزيزان نماينده در مجلس اين را عرض مي‌کنم با توجه به سوابق فعاليت هايم مي توانم کارهاي ارزشمند و گسترده اي در اين وزارتخانه ارائه بدهم. تصميم گيري در اين بخش برعهده مجلس است وظيفه انتخاب و معرفي بر عهده رييس جمهور بوده و از اين پس اختيار با مجلس شوراي اسلامي است. 

در هر حال چه راي اعتماد بگيرم يا نه ، من خدمتگرار اين ملت هستم. مطمئنم دلسوزترين مردم اين کشور توسط ملت بزرگ ايران انتخاب شدند تا مجلس را تشکيل دهند و وظايف مهمي که در قانون اساسي بر عهده آنها گذاشته شده انجام دهند. بسياري از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي را از زمان جنگ مي‌شناسم، بسياري از آنها از دوستان جهادگر ما هستند و از کساني هستند که در کشور خدمات بسيار ارزنده‌اي را ارائه کردند و امروز در سنگر مجلس مشغول خدمت هستند .بنابراين به آنها اعتماد کامل دارم و هر تصميمي که بگيرند مي‌پذيرم. 

س: به اين فکر کرديد اگر راي اعتماد نياوريد، چه خواهد شد؟ 

علي آبادي: اگر راي اعتماد نياورم باز در يک قسمت ديگري از مملکتم خدمتگزار مردم خواهم بود. راه خدمتگزاري به مردم گسترده است و هر کس در هر جايگاهي که باشد مي تواند خدمتگزار باشد. خوشبختانه معيار بررسي و نگاه الهي بر عملکرد يک انسان در عالم هستي به هيچ وجه به بزرگي و کوچکي پست و مقام نيست. اين نگاه يک نگاه بسيار متعالي است که تا عمق وجود ما مي رود. خدمتگزار به جايگاه نگاه نمي‌کند و تابع قوانين و مقررات است. 

س: يکي از فاکتورهاي موفقيت شما در ورزش، همراهي هاي دولت بود، بي شک اين حمايت ها در قالب برنامه هايي که در وزارت نيرو خواهيد داشت تداوم خواهد يافت. بسياري از کارشناسان اين را به عنوان يکي از فاکتورهاي موفقيت شما مي دانند. خود شما چشم انداز توسعه در بخش آب و برق را چگونه ترسيم کرده ايد تا اهداف دولت دهم در اين بخش را محقق سازيد؟ 

علي آبادي: همه ما وظيفه داريم از همديگر حمايت کنيم. ما يک ملت و يک کشور و يک تفکريم، در اين کشور و اين نظام فردگرايي محلي از اعراب ندارد، آن چيزي که معنا دارد مردم هستند و آن نگاه معنوي است که بايد داشته باشيم. ما عرفا ، شرعا و قانونا وظيفه داريم از تمام کساني که به مردم خدمت مي کنند با همه وجود حمايت کنيم. به عنوان يک ايراني و مسلمان وظيفه خود مي‌دانم از ارکان نظام حمايت کنم. همان طور که با تشکيل جهاد سازندگي احساس وظيفه کرده و به منطقه محروم سيستان و بلوچستان رفتم و زماني نيزکه جنگ شد و ديدم دشمن کليات نظام را نشانه رفته در خدمت رزمندگان بودم ، امروز هم همين طور است. امروز هم هر کشوري که بخواهد چشمي طمعي به کشور ما داشته باشد همه کار و زندگي خود را رها مي‌کنيم و اگر لازم باشد اسلحه به دست مي گيريم و از کشور دفاع مي کنيم. 

بايد بگويم ارتباط نزديک و صميمانه با رييس جمهور مختص من نيست، بلکه همه اعضاي هيات دولت با دکتر احمدي نژاد روابط صميمانه‌اي دارند. او انساني افتاده و صميمي است و به حرف‌هاي ما گوش مي‌دهد؛ چه من که دوست قديمي او هستم و چه کساني که تازه به عضويت دولت وي درآمده اند. اميدوارم با توجه به سابقه دوستي ام با دکتر احمدي نژاد بتوانم مسايل اين وزارتخانه را سريع تر به نتيجه رسانده و بتوانم با همکاري مجلس شوراي اسلامي از امکانات نظام، منابع بيشتري را به سمت اين وزارتخانه سوق بدهم و مسايلي نظير خصوصي سازي که اين وزارتخانه را آزار مي هد هر چه سريع تربه انجام برسانم . ضمن آنکه بايد در آن بخش هايي نيز که حاکميتي است و بايد در اختيار وزارت نيرو باقي بماند توسعه فعاليت داشته باشيم و مباحث مربوط به تفاوت قيمت را حل کنيم تا دست اين مجموعه بازتر شود و به جهتي برويم که مسايل مربوط به اين وزارتخانه از جايگاه خوبي برخوردار شود. 

س: بهترين پروژه ورزشي که شما در دوران مسئوليت خود در سازمان تربيت بدني افتتاح کرديد چه بود؟ 

علي آبادي: نمي توانم بگويم کدام پروژه مهمتر بوده است . در شهري يک سالن را افتتاح کردم که ده‌ها جوان در روز افتتاح آن اشک شوق مي ريختند. پروژه هاي ملي يک حيثيت و آبرو براي کشور در سطح جهان است. استاديوم 20 هزار نفري اردبيل، 15هزار نفري کردستان، کاشان، اراک و غيره،سالن هاي 6 هزار نفري، استخرهاي قهرماني، سالن هاي دووميداني که هر کدام سرمايه ملي است. از طرفي طراحي 7 دهکده المپيک که در جايگاه جهاني ما ارزش دارد. به طور کلي اگر توسعه زير ساخت‌هاي ورزش ادامه پيدا کند در پايان دولت دهم ايران قادر است هر مسابقه جهاني اعم از جام جهاني فوتبال، المپيک و بازي‌هاي آسيايي را برگزار کند. 

س: بي شک تجارب ارزنده اي در ورزش به دست آورده ايد که در صورت استمرار در مديريت مي توانست بهره هاي بيشتري براي ورزش کشور به همراه داشته باشد. از اين حيث معتقديم جداي تان از ورزش مي تواند خسراني براي اين بخش باشد؟ 

علي آبادي: در معيارهاي ما و نوع تفکر ما نوع خدمت و جاي خدمت اصل مهم نيست، بلکه اصل خود خدمت است و هر جا که خدمت مي کنيم اگر براي رضا خدا باشد ارزش است.امروز من هم احساس مي‌کنم يک رابطه عاطفي بين من و جامعه ورزش ايجاد شده است. دل کندن از جامعه ورزش و نه از ميز رياست آن سخت است. ما بايد بدانيم سرباز نظام هستيم، ملت بزرگ ما امروز به پا خواسته و با راي 40 ميليون خود به نظام اسلامي ، اکثريت مطلق آنها دکتر احمدي نژاد را براي امور اجرايي کشور برگزيده اند. دکتر احمدي نژاد آن قدر بر همه امور اجرايي کشور اشراف دارد که بهترين تصميمات را براي بخش هاي مختلف اتخاذ مي کند و بايد اين حق را به وي داد که با اين پشتوانه عظيم مردمي مديرانش را خود انتخاب کند. او که در اين چهار سال به 400 شهرستان کشور سفر کرده و در طول شبانه روز 18 ساعت کار مي کند مطمئنا بهترين تصميم را براي بخش ورزش کشور نيز اتخاذ مي کند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر