بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
نرخ اوره صنعتی (صادراتی) ۳۷درصد افزایش یافت؛

کاهش ۶۰درصدی فروش ماهانه "شپدیس"

کاهش ۶۰درصدی فروش ماهانه
پتروشیمی پردیس طی دوره یک‌ماهه منتهی به دی‌ماه عمده‌ترین درآمد ماهانه خود را از فروش محصولات در بازار صادراتی کسب کرد و بیشترین درآمد به ثبت رسیده مربوط به محصول «اوره صنعتی (صادراتی)» با ۱۰،۷۹۸ میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۲۵۴۶۴۵
نویسنده :
امیرحسین کریمی

پتروشیمی پردیس+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پتروشیمی پردیس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش محصولات خود شناسایی کرد برابر با ۱۸،۲۷۹ میلیارد ریال بود و طی ۴ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی درآمد تجمیعی این پتروشیمی مبلغی بالغ‌بر ۱۱۳،۰۶۵ میلیارد ریال ارائه شد.

مجموع درآمد ماهانه "شپدیس" در دی‌ماه حاصل از فروش محصولات در بازار داخل کشور و بازار خارجی بود که عمده درآمد به‌دست‌آمده از فروش در بازار صادراتی بود و ۴۱ درصد از کل درآمد‌ها در بازار داخلی شناسایی شد.

عملکرد ماهانه پتروشیمی پردیس+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: افت حاشیه سود، تمام دغدغه "پتروشیمی" نیست!


درآمد ماهانه "شپدیس" تا دی‌ماه ۱۴۰۰

درآمد ماهانه پتروشیمی پدریس+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، درآمد ماهانه‌ای که پتروشیمی پردیس درآمدی که در دی‌ماه سال جاری به ثبت رساند ۵۸ درصد کاهش را نسبت به ماه گذشته به همراه داشت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۵۲ درصد افزایش درآمد را تجربه کرد، میزان درآمدی که در چهارمین ماه از سال مالی شناسایی کرد ۱۱ درصد از میانگین درآمدی سال مالی گذشته بیشتر بود.

روند درآمد داخلی و صادزاتی شپدیس+بورس نیوز

همان‌طور که گفته شد پتروشیمی پردیس طی دوره یک‌ماهه منتهی به دی‌ماه عمده‌ترین درآمد ماهانه خود را از فروش محصولات در بازار صادراتی کسب کرد و بیشترین درآمد به ثبت رسیده مربوط به محصول «اوره صنعتی (صادراتی)» با ۱۰،۷۹۸ میلیارد ریال بود.

نرخ فروش محصول «اوره صنعتی (صادراتی)» که عنوان درآمدزاترین محصول پتروشیمی پردیس را به خود اختصاص داد ۱۷ میلیون و ۹۵۱ هزارتومان در ازای هر تن بود که نسبت به ماه گذشته ۳۷ درصد افزایش یافت.

فروش ماهانه پتروشیمی پردیس

بر اساس این گزارش، مقدار فروش ماهانه محصولات پتروشیمی پردیس در دی‌ماه برابر با ۱۴۲,۹۱۰ تن بود که نسبت به ماه گذشته ۶۰ درصد کاهش یافت، همچنین بیشترین مقدار فروش "شپدیس" در بازار داخل کشور با ۸۲،۷۵۶ تن شکل گرفت که نرخ فروش هر تن ۹ میلیون تومان بود، همچنین شپدیس در دی‌ماه ۲۷۹,۸۵۴ تن تولید محصولات «آمونیاک و اوره صنعتی» را به همراه داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان اعلام کرد؛

"شپدیس" برنده مزایده "پارسان"

تمرکز
پیش‌بینی سود ۴۱۳۵ تومانی به ازای هر سهم تا پایان شهریور ۱۴۰۱؛

تمرکز "شپدیس" بر فروش صادراتی

ارسال نظر