بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
شیب ۳۹ درصدی درآمد‌های
"حریل" از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن ماه ۱۴۰۰ در مجموع ۴،۵۹۷ میلیارد ریال فروش داشته که نسبت به فروش شرکت در مدت زمان مشابه سال گذشته، به یک جهش ۳۹ درصدی رسیده است.
کد خبر : ۲۵۶۰۲۰

«حمل (فولاد خوزستان)» درآمدزاترین محصول

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت "ریل پرداز سیر" در آخرین گزارش‌ ماهانه (بهمن‌ماه) روند درآمدی که از خود به نمایش گذاشت حاکی از آن بود که مجموع درآمدها کمی از ریل خارج شده است.

بر همین اساس، باید عنوان کرد که درآمدهای "حریل" از ۴۵۲ میلیارد ریال به ۴۴۱ میلیارد ریال کاهش پیدا کرده و روند درآمدزایی ماهانه با افت ۲درصدی نسبت به دی‌ماه همراه شده است.

«حمل (فولاد خوزستان)» درآمدزاترین محصول

همچنین مقایسه فروش "حریل" در بهمن‌ماه ۱۴۰۰ با دوره مشابه سال گذشته نیز حاکی از آن بوده که میزان درآمد شرکت ۲۴درصد افزایش را تجربه کرده و روند صعودی را در پیش گرفته است. 


بیشتر بخوانید: "حریل" گزارش فعالیت ماهانه را منتشر کرد


درآمد‌های شناسایی شده "حریل"

طبق این گزارش، "حریل" از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن ماه ۱۴۰۰ در مجموع ۴،۵۹۷ میلیارد ریال فروش داشته که نسبت به فروش شرکت در مدت زمان مشابه سال گذشته، به یک جهش ۳۹ درصدی رسیده است.

«حمل (فولاد خوزستان)» درآمدزاترین محصول

در این راستا با توجه به گزارش می‌توان گفت بخش «حمل (فولاد خوزستان)» با ۱۵۹ میلیارد ریال پردرآمدتر از سایر بخش‌ها بوده و این محصول در مقایسه با ماه گذشته افزایش ۵۴ درصدی را پشت سر گذاشته و لازم به ذکر است که در حوزه «حمل (ذوب آهن)» شاهد کاهش درآمد ماهانه بوده‌ایم که از مبلغ ۱۹۹ میلیارد ریال به مبلغی بالغ‌بر ۱۲۳ میلیارد ریال رسیده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر