بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
افزایش درآمد تجمیعی در شرکت انتقال داده‌های آسیاتک؛

۶۲ درصد افزایش برای "آسیاتک"

۶۲ درصد افزایش برای
از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت انتقال داده‌ای در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۶۲ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.
کد خبر : ۲۷۱۴۴۰

۶۲ درصد افزایش برای

بورس‌نیوز:

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک با سرمایه ثبت شده ۳۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳ هزار و ۱۹۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد، توانست از بخش‌های «خدمات اینترنت، فناوری اطلاعات و فروش کالا» درآمد کسب کند.

۶۲ درصد افزایش برای

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک میزان درآمدی که در سومین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۱۶۵ میلیارد تومان بوده است. میزان درآمدی که این شرکت در خردادماه از خدمات خود در زمینه اینترنت و اطلاعات شناسایی کرد ۹ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۵۹ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت انتقال داده‌ای در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۶۲ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

۶۲ درصد افزایش برای

بیشترین درآمدزایی که شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در خردادماه سال ۱۴۰۲ به ثبت رساند مربوط به «درآمد خدمات اینترنت» با ۱۱۵ میلیارد تومان بود که در مقایسه با اردیبهشت ماه شاهد افزایش ۱۰ میلیاردتومانی بود، میزان درآمد حاصل‌شده از بخش خدمات اینترنت در خردادماه دربرگیرندة ۶۹ درصد از درآمد ماهانه "آسیاتک" بود. مابقی درآمد‌هایی که آسیاتک از بخش‌های «خدمات فناوری اطلاعات و فروش کالا» شناسایی کرد به ترتیب برابر با ۴۸ میلیارد تومان و ۳ میلیارد تومان بود.

۶۲ درصد افزایش برای

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
آسیاتک چگونه  عمل می‌کند که هر ماه بهتر می‌شود؟
گزارش فعالیت ماهانه "آسیاتک" زیر ذره‌بین بورس‌نیوز؛

آسیاتک چگونه عمل می‌کند که هر ماه بهتر می‌شود؟

انتقال داده‌های آسیاتک ماه‌به‌ماه بهبود می‌یابد؛

"آسیاتک" به بالاترین میزان درآمدی خود رسید

افزایش درآمد‌های متوالی در
انتقال داده‌های آسیاتک در فروردین‌ماه؛

افزایش درآمد‌های متوالی در "آسیاتک"

در انتقال داده‌های آسیاتک به ثبت رسید؛

"آسیاتک" در مدار صعودی

ارسال نظر