بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
تحلیل تکنیکال
به نظر می‌رسد سهم مستعد واکنش مثبت نسبت به این محدوده بوده و در صورت شکست کانال رگرسیون نزولی بر روی سهم و تثبیت بالای آن، قابلیت دستیابی به اهداف کوتاه‌مدت است.
کد خبر : ۲۷۲۸۱۲

بورس‌نیوز:

سمگا در تایم فریم هفتگی و با دید بلندمدت درون یک کانال صعودی به حرکت خود ادامه می‌دهد و واکنش قیمت به کف کانال به‌وضوح قابل‌مشاهده بوده و سهم در همین محدوده توانسته به مناطق بالای ابر کومو دست‌یافته و هم‌اکنون نیز در قالب اصلاح صورت‌گرفته به محدوده بسیار جذاب هفتگی و ابر کوموی فلت شده رسیده است.

تحلیل تکنیکال

با نگاهی نزدیک‌تر به حرکت اخیر سهم در تایم فریم هفتگی مشخص است که سهم در حال حاضر به محدوده حمایتی (۴۲۰۰-۵۰۰۰) ریال رسیده است که این محدوده شامل کف کانال بلندمدتی سهم، ابر کوموی هفتگی فلت شده و محدوده حمایت استاتیک سهم می‌باشد. 

تحلیل تکنیکال

در تایم فریم روزانه و باتوجه‌به شتاب فاز نزولی نسبت به فاز صعودی، مشخص است که نزول صورت‌گرفته در حکم اصلاح برای حرکت قبلی بوده و روند اصلی سهم صعودی است. باتوجه‌به نزدیک‌شدن سهم به خط روند صعودی رسم شده بر روی سهم در این تایم فریم، می‌توانیم انتظار واکنش مثبت سهم را طی روز‌های معاملاتی پیش رو داشته باشیم.

تحلیل تکنیکال

جمع‌بندی:

باتوجه‌به شرایط بسیار مساعد سهم در تایم فریم هفتگی و برخورد سهم با محدوده حمایتی بسیار قوی در (۴۲۰۰-۵۰۰۰) ریال، به نظر می‌رسد سهم مستعد واکنش مثبت نسبت به این محدوده بوده و در صورت شکست کانال رگرسیون نزولی بر روی سهم و تثبیت بالای آن، قابلیت دستیابی به اهداف کوتاه‌مدت ۵۳۰۰ و ۵۸۰۰ ریال و اهداف بلندمدت ۶۸۰۰، ۸۱۰۰ و ۱۰۶۰۰ ریال را خواهد داشت.

محمدعلی خضری، تحلیلگر تکنیکال سبدگردان

اشتراک گذاری :
ارسال نظر