بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
تحلیل تکنیکال
زدست‌رفتن این سطح می‌تواند بیت‌کوین را تا مرز ۲۰.۰۰۰$ دلار نیز تنزل دهد. سرمایه‌گذاری در بلاکچین و بیت‌کوین کاهش‌یافته است و میزان سرمایه‌گذاری در صنعت اخراج نیز کم شده است.  
کد خبر : ۲۷۳۳۷۲

بورس‌نیوز:

در هفته اخیر بازار رمزارز نوسان زیادی نداشته و بیت‌کوین (BTC) نیز در این میان در محدوده ۲۶۰۰۰$ در حال نوسان بوده است. اکثر تحلیلگران مطرح بازار بر این باورند که سطح ۲۴.۸۰۰$ مهم‌ترین حمایت کلیدی پیش روی بیت‌کوین بوده و ازدست‌رفتن این سطح می‌تواند بیت‌کوین را تا مرز ۲۰.۰۰۰$ دلار نیز تنزل دهد. 

اگر این سطح بتواند همچنان حفظ شود، می‌توان به ادامه روند صعودی بیت‌کوین و آزمایش مجدد سطح ۳۱.۰۰۰$ بود.

تحلیل تکنیکال

تحلیل آنچین هفتگی: 

افزایش نرخ هش ریت شبکه بیت‌کوین، بر اساس داده‌های وب‌سایت تحلیلی درون‌شبکه‌ای کریپتو کوانت (CryptoQuant)، هم‌زمان با اصلاح اخیر ۱۰% بازار رمزارز‌ها و به‌خصوص بیت‌کوین، موج شدیدی در اخبار و احساسات بازار به راه افتاده است، مبنی بر اینکه امنیت سرمایه‌گذاری در بلاکچین و بیت‌کوین کاهش‌یافته است و میزان سرمایه‌گذاری در صنعت اخراج نیز کم شده است. 

داده زیر نشان می‌دهد که نه‌تن‌ها سختی شبکه بیت‌کوین در اصلاح قیمتی اخیر کاهش نیافته است، بلکه توانسته سقف محلی جدیدی را به ثبت برساند. این معیار نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران اصیل در استخراج بیت‌کوین، همچنان بر ارزشمندبودن ذاتی این رمزارز و امنیت بالای آن راسخ هستند.

مجید بذرافشان، مدیرعامل صرافی

اشتراک گذاری :
ارسال نظر