بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
پتروشیمی نوری درآمد مردادماه خود را منتشر کرد؛

تابستان داغ "نوری"

تابستان داغ
شرکت پتروشیمی نوری در پنجمین ماه سال جاری به درآمد 11 هزار و 767 میلیارد تومانی دست یافت.
کد خبر : ۲۷۳۶۵۰

بورس نیوز:

شرکت پتروشیمی نوری با سرمایه ثبت شده ۹۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۲۷ هزار میلیارد تومانی، در آخرین گزارش عملکرد ماهانه خود از تحقق درآمد ۱۱ هزار و ۷۶۷ میلیارد تومانی خبر داد. بزرگترین بازیگر صنعت آروماتیک کشور، این ماه نیز با رشد ۵ درصدی همراه بوده و این روند رو به رشد را حفظ کرده است. 


تابستان داغ


میزان درآمد شرکت پتروشیمی نوری به نسبت دوره مشابه سال گذشته رشد ۹۹ درصدی را حاصل کرده است. رشد ۵۶۶ میلیارد تومانی "نوری" در این ماه در مقایسه با تیرماه گذشته مربوط به رشد درآمدی صادراتی آن می‌باشد. گفتنی است این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۵ ماهه از خود بر جای گذاشته با رشد ۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده است.


تابستان داغ


شرکت پتروشیمی نوری در مرداد ماه سال جاری به درآمد صادراتی ۷ هزار و ۴۶۰ میلیارد تومانی دست یافته است. میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی نوری در این دوره ماهانه در بازار داخل و خارج شناسایی کرد، نشان‌دهنده بیشتر بودن درآمد صادراتی آن بوده است. به طور متوسط بیش از ۶۰ درصد سبد درآمدی "نوری" مربوط به فروش صادراتی آن می‌باشد. 


تابستان داغ


درآمدزا‌ترین محصول شرکت پتروشیمی نوری در بازار داخلی مربوط به (برش سبک) با حجم فروش بیش از ۵۴ هزار تن، در مرداد ماه بوده است که درآمد ۸۵۰ میلیارد تومانی را برای این شرکت حاصل کرده است. هرچند همانطور که اشاره شد، بیشترین حجم سبد درآمدی پتروشیمی نوری مربوط به صادرات آن می‌شود که بیش از ۵۶ درصد درآمدآن را به خود اختصاص داده است. بیشترین محصول صادراتی "نوری" نیز مربوط به (برش سنگین) بوده که از این محل توانسته به درآمد ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی برسد. 

تابستان داغ

پایان مطلب. 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر