بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
کد خبر : ۲۷۳۶۵۶

بورس‌نیوز:

پارسیان (بیمه پارسیان) از مردادماه ۱۳۹۹ همان ریزش تاریخی، اصلاح خود را آغاز کرده و در تاریخ ۷ فروردین ۱۴۰۲ امسال موفق به شکست خط روند نزولی خود شده بود و صعود خود را آغاز کرد که در ۱۷ اردیبهشت امسال دوباره اصلاح خود را با بازار شروع کرد و مجدداً خط روند نزولی بزرگ را که موفق به شکستش شده بود به سمت پایین شکسته و به زیر خط روند نزول کرده است.

در حال حاضر در این محدوده یعنی زیر خط روند فشردگی ایجاد کرده و در حال ساختن شانه راست از الگوی سر و شانه معکوس در این محدوده هست. در محدوده نزدیک به سقف کانال نزولی که مربوط به اصلاح اخیر برایش ترسیم شده، است.

تحلیل تکنیکال

اگر بتواند از این محدوده سقف کانال نزولی و خط روند اصلی عبور کند که همان محدوده ایکس پوینت است (دایره زردرنگ) تریگر ورود برای سهام‌دار جدید صادر می‌شود و برای کسانی که این نماد را در پرتفوی خود دارند نگهداری پیشنهاد می‌شود. 

در ضمن با ابزار فیبوناچی حمایت‌ها و مقاومت‌های مهم مشخص شده و در سمت راست تصویر کنار درصد‌های فیبو قیمت هم نوشته شده برای شناسایی محدوده‌ها از نظر قیمتی! 

تحلیل تکنیکال

از نظر اندیکاتور RSI و ایچیموکو در محدوده خنثی قرار دارد. از نظر بنیادی هم شرکت نسبت به سال قبل خود سود بیشتری ساخته است. 

لیلا یحیایی، تحلیلگر تکنیکال

اشتراک گذاری :
ارسال نظر