بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
فروش عالی
"آریا" در طی ماه مهر ۱۵۴ هزار تن انواع محصولات تولید کرده که نسبت به مهر ماه سال ۱۴۰۱ دارای ۷ درصد رشد بوده است.
کد خبر : ۲۷۵۱۶۴

به گزارش بورس نیوز، "آریا" در طی ماه مهر ۱۵۴ هزار تن انواع محصولات تولید کرده که نسبت به مهر ماه سال ۱۴۰۱ دارای ۷ درصد رشد بوده است. تولید تجمعی هفت ماهه سال ۱۴۰۲ معادل یک میلیون و ۱۶۷ هزار تن بوده  که نسبت به دوره مشابه سال گذشته دارای ۳ درصد رشد بوده است. 

مقدار فروش "آریا" در نخستین ماه پاییز ۱۴۰۲ حدود ۸۰ هزار تن بوده است که نسبت به مهر ماه سال گذشته ۴ درصد رشد داشته است.

گفتنی است، فروش تجمعی ۷ ماهه "آریا" در سال ۱۴۰۲ معادل ۶۹۳ هزار تن بوده است که نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۱ دارای ۵ درصد رشد بوده است.

مبلغ فروش "آریا" در طی ماه مهر ۲۴ هزار میلیارد ریال بوده است. این در حالی است مبلغ فروش مهر"آریا" نسبت به مهر سال ۱۴۰۱ با ۳۰ درصد رشد همراه بوده است. مبلغ فروش تجمعی ۷ ماهه سال ۱۴۰۲ آریا معادل ۱۸۹ هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۱ افزایش ۱۴ درصدی داشته است.

فروش عالی

گفتنی است، میانگین مبلغ فروش در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به ترتیب برابر با ۲۲ و ۲۳ هزار میلیارد ریال بوده است و مبلغ فروش مهر ماه سال ۱۴۰۲ نسبت به میانگین مبلغ فروش سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به ترتیب ۶ و ۳ درصد بالاتر بوده است.

فروش عالی

" آریا" در گزارش ۶ ماهه خود رکورد تولید و فروش همه ادوار فعالیت خود را ثبت کرد. بررسی تولید و فروش تجمعی ۷ ماهه چهار سال اخیر این شرکت همچنان نشان‌دهنده صعودی بودن فعالیت "آریا" است.

فروش عالی

همچنین علی‌رغم کاهش نرخ جهانی محصولات مبلغ فروش تجمعی  ۷  ماهه این شرکت در طی ۴ سال اخیر روندی صعودی داشته و این نشان از مدیریت مناسب مقدار فروش و نیز یافتن بازار‌های جدید است.

فروش عالی

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۷
از این تبلیغات سطحی کم کن و به امور درست و حسابی بپرداز اگر رسانه صادقی هستی وگرنه با افراط و تفریط کار درست نمیشود از بعضی بد می‌گویی که بعداً رشوه دریافت کنی از بعضی که دریافت کرده ای بیخودی تعریف می کنی (البته اینجور بنظر می رسد) ، تحلیل بنیادی هم اگر تکیه می‌کنی هم درست نیست چون اغلب برعکس است مثلا به سایت کدال هم دیگر اطمینان نیست چون هرچه شرکتها بگویند منتشر میکند اگر تکنیکال بپردازید و از یک فرد کارشناس عاقل و دانا و بی طرف استفاده کنی بهتر است فوقش ۱۰ یا ۲۰ درصد بالای ۵۰ درصد معمول (که البته ۵۰ نه سود است نه ضرر) نتیجه میدهد که احداکثر است ولی برای موفقیت در بورس کافیست، وگرنه مخاطبان را کامل از دست میدهید