بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
درآمد مهرماه سیمان شاهرود ۲ درصد عقب‌تر از میانگین ماهانه؛

ریزش فروش ماهانه "سرود" به سومین ماه رسید

ریزش فروش ماهانه
شرکت سیمان شاهرود در هفتمین ماه از سال جاری با اُفت درآمد ۹ درصدی نسبت به شهریورماه مواجه بود و این کاهش برابر با مبلغ ۱۶ میلیارد تومان بود.
کد خبر : ۲۷۵۴۷۳

ریزش فروش ماهانه سرود به سومین ماه رسید+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت سیمان شاهرود در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در مهرماه سال جاری از عملکرد خود به ثبت رساند، مجموع درآمد عملیاتی خود را از فروش محصولات «سیمان فله تیپ ۲ (داخلی و صادراتی)، سیمان پاکتی تیپ ۲ (داخلی و صادراتی)»، کلینکر (داخلی و صادراتی) و محصولات بتنی مبلغی بالغ‌بر ۱۵۵ میلیارد تومان شناسایی کرد، این شرکت سیمانی در ۷ سپری‌شده از ابتدای سال جاری توانست به درآمد تجمیعی یک هزار و ۱۰۸ میلیارد تومان برسد.

ریزش فروش ماهانه سرود به سومین ماه رسید+بورس نیوز

همان‌طور که در نام بردن محصولات مطالعه کردید، سیمان شاهرود میزان درآمد ماهانه‌ای که در هفتمین ماه از سال جاری به دست آورد مربوط به فروش محصول در بازار داخلی و صادراتی بوده است. بیشترین حجم درآمدزایی در بخش داخل کشور بود که ۵۴ درصد از درآمد ماهانه مربوط به این حوزه بود و مابقی آن نیز متعلق به بازار صادراتی بود.

"سرود" میزان سرمایه ثبت‌شده طی این دوره را ۸۱ میلیارد تومان اعلام کرد و همچنین گفتنی است که سیمان شاهرود میزان درآمدی که در مهرماه به دست آورد ۲ درصد پایین‌تر از میانگین ماهانه در ۶ ماه گذشته بود.

درآمد‌های عملیاتی سیمان شاهرود در مهرماه

ریزش فروش ماهانه سرود به سومین ماه رسید+بورس نیوز

شرکت سیمان شاهرود در هفتمین ماه از سال جاری با اُفت درآمد ۹ درصدی نسبت به شهریورماه مواجه بود و این کاهش برابر با مبلغ ۱۶ میلیارد تومان بود، این شرکت سیمانی در ۳ ماه گذشته با نوسان درآمدزایی همراه بود و نتوانست به روند صعودی خود ادامه بدهد، "سرود" پس از یک ماه وقفه بار دیگر با کاهش همراه شد.

پرفروش‌ترین محصولی که "سرود" در مهرماه به فروش رساند متعلق به سیمان فله تیپ ۲ در بازار صادراتی بود که از فروش آن نزدیک به ۵۷ میلیارد تومان درآمدزایی صورت گرفت، نرخ فروش این محصول یک میلیون و ۴۳۰ هزارتومان در ازای هر تن بود که ۲ درصد کاهش نرخ را نسبت به ماه گذشته تجربه کرد.

"سرود" در سرازیری فروش محصولات

سیمان شاهرود مقدار فروش محصولات در مهرماه سال جاری را ۱۴۵ هزار و ۶۰۵ تن اعلام کرد، طی ۷ ماه گذشته از ابتدای سال مالی این شرکت سیمانی به مقدار فروش یک میلیون و ۷۷ هزار تن رسید، مقدار فروش ماهانه سیمان شاهرود برای سومی ماه متوالی با کاهش روبه‌رو شود و این شرکت با کاهش ۶ درصدی مقدار فروش همراه شد.

ریزش فروش ماهانه سرود به سومین ماه رسید+بورس نیوز

سیمان فله تیپ ۲ در بازار داخلی عنوان بیشترین مقدار فروش را با ۴۸ هزار و ۸۹۱ تن به خود اختصاص داد که در مقایسه با ماه گذشته کاهش ۱۳ درصدی را به همراه داشت، این کاهش مقدار فروش برابر با ۸ هزارتن بود. همان‌طور که نمودار فوق ملاحظه می‌کنید سیمان شاهرود از مردادماه با کاهش مقدار فروش روبه‌رو بوده و این ریزش به سومین ماه خود رسیده است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر