بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
تحلیل تکنیکال
"میدکو" کف ۸۰۰ تومانی محکمی از نظر استاتیکی برای خود تشکلیل داده و معتبر است. سهم اگر بتواند ۸۶۰ تومان را به سمت بالا بشکند می‌تواند پس از پولبک تا قیمت ۹۲۰ تومان هم رشد داشته باشد.
کد خبر : ۲۷۵۸۰۳

بورس نیوز: 

سهم در قیمت ۸۰۰ الی ۸۵۰ مدتیست که در حال نوسان کردن می‌باشد. کف ۸۰۰ تومانی کف محکمی از نظر استاتیکی برای خود تشکلیل داده و معتبر است. سهم اگر بتواند ۸۶۰ تومان را به سمت بالا بشکند می‌تواند پس از پولبک تا قیمت ۹۲۰ تومان هم رشد داشته باشد.
همچنین با نفوذ در ابر کومو قرمز و رد کردن آن تاییده‌های بیشتری می‌توان گرفت.
در rsi واگرایی مثبت کمی مشهود است چیزی که در این اندیکاتور در حال حاضر قابل توجه است محدوده قرار گیری این اندیکاتور در نزدیکی ۵۰ است ک به نوعی بی تکلیفی را نشان میدهد. اگر بتواند از این منطقه به سمت بالا حرکت کند بعد از پولبک می‌توان وارد پوزیشن خرید شد 
(ملاک تحلیل و خرید و فروش اندیکاتور نیست صرفا جهت تاییده بیشتر)

تحلیل تکنیکال

تابلو نماد:


با خروج پول و برتری فروشنده همراه بوده است همچنین تابلو سهم کم بودن خریدار و فروشنده را نشان میدهد. سهم از لحاظ حجم خوردن حجم محسوسی نمیخورد و حجم مبنا را نمیتواند پر کند 
آمار‌های دوره شصت روزه تا پنج روزه نشان از کم شدن قدرت خریدار و همچنین زیاد شدن قدرت فروشنده دارد.
مسئله مهم تراکم قیمتی این نماد در منطقه تکنیکالی فعلی است. به نظر می‌رسد سهم خشک شده باشد و با متعادل‌تر شدن بازار سهم از ناحیه نوسانی خود خارج و صعود خوبی را داشته باشد.

پایان مطلب

سرور قاراخانی، تحلیلگر و معامله‌گر بازار‌های مالی

اشتراک گذاری :
ارسال نظر