بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
میزان درآمدزایی تولید فیبر ایران در آذرماه نصف شد؛

موریانه به درآمد ماهانه "چفیبر" زد

موریانه به درآمد ماهانه
روند درآمدزایی ماهانه "چفیبر" از فروردین ماه روند یکسانی را پشت سر نگذاشته و فراز و فرود‌هایی را تجربه کرده است. در کش و قوس‌های درآمدزایی "چفبیر" در آذرماه به ریزش ۵۱ درصد درآمد‌ها رسید.
کد خبر : ۲۷۷۴۹۴

موریانه به درآمد ماهانه

بورس نیوز:

شرکت تولید فیبر ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری میزان درآمد ماهانه خود را از فروش محصولات برابر با ۹ میلیارد و ۵۹۶ میلیون تومان اعلام کرد، مبلغ به دست آمده چفیبر از فروش محصولات در ماه گذشته ۱۹ میلیارد و ۵۷۶ میلیون تومان بود. تولید فیبر ایران از ابتدای سال مالی جاری تا نهمین ماه سال جاری میزان درآمد تجمیعی خود را نزدیک به ۴۳ میلیارد تومان به ثبت رساند.

موریانه به درآمد ماهانه

میزان سرمایه‌ای که "چفیبر" از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه از خود بر جای گذاشت برابر با ۱۸۰ میلیارد تومان بود، همچنین میزان درآمدی که این شرکت در آذرماه به دست آورد ۴۲ درصد پایین‌تر از میانگین درآمدی در ۲ ماه گذشته بود.

درآمد‌های "چفیبر" تا آذرماه

روند درآمدزایی ماهانه "چفیبر" از فروردین ماه روند یکسانی را پشت سر نگذاشته و فراز و فرود‌هایی را تجربه کرده است. در کش و قوس‌های درآمدزایی "چفبیر" در آذرماه به ریزش ۵۱ درصد درآمد‌ها رسید که این مبلغ یکی از کم رمق‌ترین درآمدزایی این شرکت در ادوار گذشته است.

موریانه به درآمد ماهانه

شرکت تولید فیبر ایران در آذرماه سال ۱۴۰۲ از فروش محصولات «پالت چوبی، قرقره چوبی، تخته روسی و بائو درب» کسب درآمد کرد، محصول تخته روسی در این دوره بیشترین میزان درآمدزایی را به خود اختصاص داد که ۷۰ درصد از کسب درآمد این دوره به این محصول تعلق دارد.

مقدار فروش "چفبیر" در آذرماه ۱۴۰۲

"چفیبر"مقدار فروش ماهانه خود در آذرماه را نزدیک به ۲۲ هزار مترمکعب اعلام کرد، در بین محصولات این شرکت بیشترین مقدار فروش محصول را تخته روسی با ۵۹۷ مترمکعب به خود اختصاص داد که نرخ فروش این محصول برابر با ۱۱ میلیون تومان در ازای هر متر مکعب به ثبت رساند. مقدار فروش این محصول نسبت به ماه گذشته ۱۸ درصد ریزش را به دنبال داشت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر