بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
با انتشار در کدال؛

"فولاژ" به مزایده می رود

شرکت فولادآلیاژی ایران در نظر دارد فروش پوسته اکسیدی، اقلام نسوز، چوب و تخته، کاغذ و مقوا و مواد پلاستیکی مستعمل و ضایعاتی را براساس شرایط و مشخصات مندرج در اسناد از طریق مزایده عمومی بفروش برساند.
کد خبر : ۲۷۹۱۲۰

به گزارش بورس نیوز، شرکت فولادآلیاژی ایران در نظر دارد فروش پوسته اکسیدی، اقلام نسوز، چوب و تخته، کاغذ و مقوا و مواد پلاستیکی مستعمل و ضایعاتی را براساس شرایط و مشخصات مندرج در اسناد از طریق مزایده عمومی بفروش برساند.

متقاضیان شرکت در مزایده می‌توانند به منظور دریافت اسناد و شرایط مزایده به سایت شرکت فولادآلیاژی ایران به آدرس www.iasco.ir – بخش خرید و تامین کنندگان-قسمت مناقصه‌ها و مزایده‌ها مراجعه نمایند.

ضمنا رعایت موارد ذیل الزامی می‌باشد.

۱-    برگزاری فرآیند مزایده صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می‌باشد و کلیه مراحل فرآیند مذکور در بسترسامانه امکان پذیر می‌باشد.

۲-    علاقه‌مندان به شرکت در مزایده می‌بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی الکترونیکی (توکن) با شماره ذیل تماس حاصل نمایند:
مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه ۱۴۵۶

اطلاعات تماس دفتر ثبت نام استان‌ها در سایت سامانه www.setadiran.ir ثبت نام پروفایل مزایده گر موجود است.

زمان بازدید: روز‌های غیر تعطیل (شنبه تا چهارشنبه) از تاریخ ۱۵/۱۲/۱۴۰۲ لغایت ۱۴/۰۱/۱۴۰۳ از ساعت ۸ لغایت ۱۵ به آدرس: یزد- جاده کنارگذریزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر ۲۴ جاده فولاد – شرکت فولاد آلیاژی ایران 

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فولاژ در مسیر رشد و توسعه
شرکت فولاد آلیاژی ایران؛ از طرح‌های توسعه‌ای تا رشد در تولید و فروش؛

فولاژ در مسیر رشد و توسعه

شرکت فولاد آلیاژی ایران در یازدهمین‌ماه سال جاری؛ 

"فولاژ" با رکوردی تازه درخشید 

ارسال نظر