بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
ارزش بازار "نوری" در سبد سرمایه‌گذاری "فارس" افزایش یافت؛

رشد ارزش بازار "فارس" نسبت به بهمن ماه سال گذشته

رشد ارزش بازار
"فارس" در این دوره ماهانه میزان سرمایه‌گذاری که در شرکت‌های فعال در بازار سرمایه به همراه داشت برابر با ۸ هزار و ۳۲۱ میلیارد تومان بود.
کد خبر : ۲۷۹۲۲۳

رشد ارزش بازار

بورس‌نیوز:

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با سرمایه ثبت شده ۴۸ هزار و ۹۵۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳۰۲ همتی، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن ماه سال جاری خود را در سامانه کدال منتشر کرد؛ سرمایه‌گذاری انجام‌شده از سوی صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در بهمن ماه مربوط به شرکت‌های فعال در بازار سرمایه و شرکت‌های خارج از بورس بود.

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "فارس" در این دوره ماهانه برابر با ۳۳ هزار و ۸۷۲ میلیارد تومان بوده است؛ شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس بیشترین سرمایه‌گذاری خود را در شرکت‌هایی انجام داد که در خارج از بازار سرمایه حضور داشتند. میزان سرمایه‌گذاری "فارس" در شرکت‌های خارج از بورس برابر با ۲۵ هزار و ۵۵۱ و شرکت‌های پذیرفته شده است.

رشد ارزش بازار

"فارس" در این دوره ماهانه میزان سرمایه‌گذاری که در شرکت‌های فعال در بازار سرمایه به همراه داشت برابر با ۸ هزار و ۳۲۱ میلیارد تومان بود. عمده سرمایه‌گذاری "فارس" در بهمن ماه مربوط به بخش مواد و محصولات شیمیایی با ۶ هزار و ۳۵۳ میلیارد تومان به ثبت رسید.

صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن ماه سال ۱۴۰۲ در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را بالغ‌بر ۳۰۲ هزار میلیارد تومان به ثبت رساند که نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها رشد ۳ هزار و ۵۴۰ درصدی را به همراه داشت.

ارزش بازار پرتفوی بورسی "فارس" در این دوره یک‌ماهه از مبلغ ۲۴۳ هزار میلیارد تومان در دوره مشابه سال گذشته به مبلغ کنونی ۳۰۲ هزار ۹۷۱ میلیارد تومان رسید که نسبت به ارزش بازار سال گذشته افزایش ۲۴ درصدی را تجربه کرده است. 

رشد ارزش بازار

بیشترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در بازار سرمایه متعلق به گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با ۳ هزار و ۲۲۷ میلیارد تومان بود و همچنین بیشترین ارزش بازار این شرکت پتروشیمی در اختیار پتروشیمی نوری با ۹۲ همت بود که نسبت به ماه گذشته ۱۴۸ میلیارد تومان رشد را تجربه کرد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر