بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
کد خبر : ۲۸۰۳۲۴

به گزارش بورس‌نیوز؛ اگر بخواهید سرمایه خود را در یک بازار مالی قرار دهید، باید تغییرات بازار‌های مختلف را رصد کنید، اخبار را کاملاً زیر چشم داشته باشید و در هر لحظه از شبانه‌روز هشیار باشید تا بتوانید فارغ از هیجانات فردی تصمیم درست را بگیرید. اما راهی وجود دارد که بتوانید بهترین معامله را در بازار‌های مالی داشته باشید و بتوانید آسوده‌تر باشید. سکه بیت، هوشمند‌ترین ربات معامله‌گر ایرانی برای شما تمامی این کار‌ها را انجام خواهد داد. ادامه مطلب را بخوانید تا با چگونگی عملکرد این ربات هوشمند آشنا شوید.

سکه بیت چیست؟

سکه بیت پلتفرم معاملاتی هوشمند فارسی است که باسابقه چندین ساله تجربه معامله‌گری در بورس و بازار‌های مالی و بیش از ۶۰ هزار کاربر فعال مشغول به کار است. سکه بیت یک رویکرد رباتیک مبتنی بر هوش مصنوعی و انسانی است که روزانه چندین بار توسط کارشناسان بازار فارکس و بورس جهانی به روزرسانی می‌شود و ماموریت اصلی آن شناسایی و معرفی بی‌خطرترین دامنه‌های خرید و فروش در معاملات است.

سکه بیت به روشی عمل می‌کند که سرمایه و معاملات کاربران را از هرگونه معامله پرخطر یا دارای ریسک مصون بدارد و احتمال ضرر یا ازدست‌رفتن سرمایه کاربران را به صفر برساند. سکه بیت با روش کاری خود باعث ایجاد حاشیه امن می‌شود و اصل سرمایه واریزی به کیف پول شخصی و سود کارکرد معاملاتی ربات کاربرانی را که از سکه بیت استفاده می‌کنند را به‌صورت صددرصدی تضمین می‌کند.

چگونه به سکه بیت اعتماد کنیم؟

سکه بیت یک کسب‌وکار کاملاً رسمی و قانونی متعلق به بخش خصوصی است که به پشتوانه بهره‌مندی از تجربه و اعتماد کاربران خود و با استفاده از سرمایه نیروی انسانی و مجموعه همکاران سازوکاری بسیار راحت و امن را برای معامله‌گری در فارکس بازار بورس جهانی عرضه و ارائه نموده است و به دلیل مبتنی بودن بر هوش مصنوعی و انسانی و ضریب صفر برای ریسک معاملات، قادر به تضمین اصل سرمایه و سود کاربران خود است.

شرکت سهامی خاص توسعه اقتصادی هوشمند جهان‌گستر به‌عنوان متولی سکه بیت، جزء یکی از انواع شرکت‌های تجاری در ماده ۲۰ قانون تجارت است که بر اساس ماده ۱ قانون تجارت، سرمایه آن به سهام تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام محدود به مبلغ اسمی سهام آن‌ها است.

«سکه بیت» راهی مطمئن برای کسب درآمد دلاری

همچنین درگاه بانکی زرین پال سکه بیت، یک درگاه بانکی معتبر و متصل به شاپرک تحت نظارت بانک مرکزی است که به مدت هفت سال در راستای سهولت استفاده کاربران دایر بوده و علاوه بر احراز هویت کامل، دارای حسن شهرت و حسن سابقه به مدت هفت سال بدون وقفه و تعطیلی است. درگاه بانکی قانونی سکه بیت، توسط مراجع ذی‌ربط احراز هویت و از فروردین‌ماه ۱۳۹۴ فعال است.

سکه بیت بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند و پیشنهاد‌ها و قرارداد‌های بسته شده بین سکه بیت و کاربران، معمولاً دارای زمان‌بندی مشخص و سود پیش‌بینی شده علی‌الحساب به‌علاوه پاداش تحقق هدف‌های مالی هستند. سکه بیت به جهت ثبوت رعایت ماده ۲ قانون مجازات اسلامی دارای شناسه مالیاتی است که این شناسه نشانگر فعالیت سالم اقتصادی و رعایت قوانین مبارزه با پول‌شویی است. سکه بیت تحت مالکیت شرکت توسعه اقتصادی هوشمند جهان‌گستر (شرکت سهامی خاص)، به شماره ثبت ۱۸۴۸ و شناسه ملی ۱۴۰۱۲۱۸۸۴۳۴ و کد اقتصادی ۱۴۰۱۲۱۸۸۴۳۴۱۸۴ در بستر قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند. هویت احراز شده، دفتر با آدرس معلوم و مشخص، دارای تلفن‌های ثابت و همراه، سایت رسمی، شناسه مالیاتی، درگاه بانکی قانونی و رسمی تحت نظارت بانک مرکزی و… باعث شده که سکه بیت مورداعتماد کاربران بسیاری قرار بگیرید.

حریم خصوصی و امنیت در سکه بیت

سکه بیت استراتژی کاری خود را بر مبنای شفافیت قرار داده است و برای تمامی ابهاماتی که ممکن است برای مخاطبانش ایجاد شود، پاسخگویی شفاف و سریع دارد. پایگاه اینترنتی سکه بیت نسبت به حفظ حریم خصوصی کاربران و همچنین گسترش تکنولوژی خود به‌گونه‌ای عمل می‌کند که تجربه آنلاین امن و قدرتمندتری را فراهم کند. پایگاه اینترنتی سکه بیت اطلاعات هویتی و شخصی، مانند آدرس ایمیل، نام و شماره‌تلفن یا آدرس محل کار و سکونت را گردآوری می‌کند. در مقابل پایگاه اینترنتی سکه بیت اطلاعات شخصی شما را از دسترسی‌ها، استفاده و افشا‌های تأییدنشده، حفاظت می‌کند. همچنین پایگاه اینترنتی سکه بیت اطلاعات شخصی و هویتی که شما بر سرور‌های رایانه فراهم کرده‌اید، به شکل کنترل‌شده، امن و حفاظت‌شده، از دسترسی‌ها، استفاده و افشا‌های تأییدنشده حفظ می‌کند. هنگامی که اطلاعات شما (مانند شماره‌حساب کارت اعتباری) به سایتی دیگر منتقل می‌شود، با استفاده از کد سازی؛ مانند پروتکل SSL محافظت می‌شود. پایگاه اینترنتی سکه بیت فهرست مشتریانش را به اشخاص ثالث نمی‌فروشد و اجازه بهره‌برداری از آن‌ها را به غیر نمی‌دهد.

«سکه بیت» راهی مطمئن برای کسب درآمد دلاری

اعلام برائت سکه بیت

سکه بیت در راستای فعالیت کاملاً قانونی از چندین موضوع ابهام‌برانگیز در حوزه فعالیت خود اعلام برائت کرده است:

_ هرگونه کسب‌وکار هرمی و نتوورک

_ هرگونه کسب‌وکار غیرقانونی، مافیایی و پول‌شویی

_ هرگونه استخراج و یا تولید رمزارز

همینک شما می‌توانید از طریق ارتباط با کارشناسان سکه بیت به‌صورت ۲۴ ساعته دغدغه‌ها و سؤالات خود را مطرح و سپس اقدام به سرمایه‌گذاری در این پلتفرم امن نمایید

اشتراک گذاری :
ارسال نظر