بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵
بخوانیم از عملکرد شرکت گروه بهمن در فروردین‌ماه؛

"خبهمن" پر قدرت شروع کرد

کد خبر : ۲۸۰۴۶۵

بورس‌نیوز:

شرکت گروه بهمن با سرمایه ثبت شده ۱۳ هزار و ۴۶۳ میلیاردتومانی و به ارزش بازار ۲۳ هزار و ۸۲۰ میلیارد تومان، در گزارش عملکرد منتهی به فروردین‌ماه، رشدی ۱۳۹ درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته در محل بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های بورسی خود را به سهامدارن اعلام کرده است.

همچنین بهای تمام شده سرمایهگذاری‌های بورسی بهمن موتور در مقایسه با اسفندماه نیز رشدب ۲.۲ درصدی داشته است. 
"خبهمن" این ماه موفق به ثبت ارزش بازار سرمایه گذاری‌های بورسی خود به سطح ۱۰ هزار و ۳۵۱ میلیارد تومانی شده است؛ همچنین گفتنی است جمع بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های این شرکت در این ماه به میزان ۲۰ هزار و ۱۲۴ میلیارد تومان بوده است که رشد ۴۲ درصدی را در مقایسه با فروردین‌ماه سال گذشته رقم زده است.

نسبت سرمایه‌گذاری‌های "خبهمن" نزد شرکت‌های بورسی و غیربورسی در این ماه تغییرات جزئی داشته و میزان سرمایه‌گذاری‌های آن در شرکت‌های پذیرفته شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به ۵۱ درصد افزایش یافته است.

پررنگ‌ترین بخش مربوط به «خودرو و ساخت قطعات» در سبد سرمایه گذاری‌های بورسی این شرکت، به ارزش بازار ۱۴ هزار و ۵۸۱ میلیارد تومانی بوده است.
«سرمایه گذاریها» شرکت گروه بهمن نزد ۵ شرکت غیربورسی، به بهای تمام شده ۵ هزار و ۵۹ میلیارد تومان؛ بیشترین سهم را در این بخش داشته است.

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر